Brotato Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 "I Viasat derimot, velger man å ta tallene med en klype salt. - Nei, det stemmer ikke, påstår Stian Aune Kleppo som er sportssjef i Viasat, til Aftenposten." selv er jeg mer overasket over at så mange så den... Hvem fan gidder å betale mætti penger for en drittkanal med dittkomentatorer, for å se en treningskamp av et middelmådig landslag? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Tydeligvis 20.000 som var innom. Latterlig uansett. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 selv er jeg mer overasket over at så mange så den... Hvem fan gidder å betale mætti penger for en drittkanal med dittkomentatorer, for å se en treningskamp av et middelmådig landslag? Greit at Norge ikke er noe sirkus å se på, men hadde Viasat sendt kampen på Viasat 4 hadde de fått langt flere seere uansett. Noe som også ville generert en god del reklamepenger. Og jeg velger å tro at det ville blitt mer lønnsomt enn de 7000 betalende abbonnenetene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 De sender også cl da. Noe som vil si at sikkert 90% av Norges befolkning ikke får sett CL... Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 jepp desverre. Og neste år må det vel skaffest tv2 sports pakken for å få med seg pl... Blir fort dyrt å få med seg fotballen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 jepp desverre. Og neste år må det vel skaffest tv2 sports pakken for å få med seg pl... Blir fort dyrt å få med seg fotballen. Vel man kutter vel gjerne ut Canal+ da. Selv om det er et enormt steg ned. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Har noen her erfaringer med å se kamper på CDON.nos streams? Hvordan er f. eks. livesport247 i forhold? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Er jo litt bedre selfølgelig, men er jo overpriset for en kamp. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 "I Viasat derimot, velger man å ta tallene med en klype salt. - Nei, det stemmer ikke, påstår Stian Aune Kleppo som er sportssjef i Viasat, til Aftenposten." selv er jeg mer overasket over at så mange så den... Hvem fan gidder å betale mætti penger for en drittkanal med dittkomentatorer, for å se en treningskamp av et middelmådig landslag? Viasat er ikke så altfor verst egentlig, selv om det kunne vært mye bedre. FA-Cup/Ligue 1/Championship/MUTV/CL og landslagsfotball på en plattform, dessuten er det noe greit på TV1000 i ny og ne. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Men studio med Fjørtoft og Solér..? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 derfor "... ,selv om det kunne vært mye bedre". Det går ene og alene på studio og kommentatorer egentlig. Stokke og Fjørtoft er uutholdelige, Soler klarer jeg faktisk å leve med selv om han lirer av seg mye piss. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 1-2 i WB vs Valencia kampen. ser ut som d kan bli en bra kamp Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Fotballkrigen på NRK1 om 40 min. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) hoho. wb 3-4 valencia. Marin er rå edit: mål igjen Endret 18. mars 2010 av JRL Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Helvete som det er mål i den kampen! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Villa er sick. Ganske overraskende at han fortsatt er i Valencia, tviler dog på at han er i klubben etter sommerferien. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Mer intressant: Fulham snudde 1-0 til 3-1 og det ligger ann til ekstraomganger i London. Cannavaro rødt kort... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hva skal man med ekstraomganger når man kan avgjøre i ordinær tid? Rå comeback av Fulham, selv med en mann mer. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hodgson er syk. Fulham er jo umulig å ha med å gjøre på Craven. Weder - Valencia er helt klikk. Sjanse på sjanse. Tipper Werder avgjør på overtid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå