Latias Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Æssabæssa. Slik da Cantona er farlig jo! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Aaah herlig reklame Winy. Alt sammen er deilig, fra spillerne til musikken Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Dette er en annen klassiker. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Ooooh yeah, den husker jeg godt. Elskbar Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Haha, Ballack kan bli kastet ut av det tyske landslaget. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Får skikkelig itchy feet når jeg ser de reklamene. Får såå lyst til å spille the beautiful game. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Ja, leste det tidligere. Syns det er bare bra, hater tyske landslaget (mest av alt Ballack så) så da blir de bare litt svakere Får skikkelig itchy feet når jeg ser de reklamene. Får såå lyst til å spille the beautiful game. Haha. Er du flink du? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Har også lyst til å vite om noen av dere er noe tess på banen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Ja, leste det tidligere. Syns det er bare bra, hater tyske landslaget (mest av alt Ballack så) så da blir de bare litt svakere Hva er vitsen i å kritisere landslagstreneren? Det er som å be om å bli kastet ut. Lenke til kommentar
KEX Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Hvorfor hater dere Ballack? Endret 23. oktober 2008 av KEX Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hvorfor dere Ballack? ? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Håper ikke Zlatan får det, vet ikke hvorfor men syns ikke han fortjener noe sånt. Er vel bare meg som har noe imot han. Han har herlig teknikk da og som du sier, avgjør ofte. Og ja, hadde vært utrolig deilig å se Xavi få det. Vært syk for landet sitt og klubben sin. Han er også herlig som person, føler jeg. Tenk Xavi i United. MMMMMM. Har alt imot mannen jeg å (ikke overaskende). Ikke bare pga den personen han er og egoismen sin, men også fordi han ikke er så god som enkelte skal ha det til. Han skåret 16 mål (meg bekjent), og halvparten av de måla der var på straffe, mener faktsik han fikk 10 straffer til sammen - DET er ikke så imponerende. Hvorfor han er Uerstattelig for Inter er fordi en av de 8 måla ALLTID kommer i de kampene inter sliter, og vinner 1-0. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Mine innlegg. Giallorossi(?) klarte faktisk spamme enda en tråd Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Zlatan skal alltid spille. "- Jeg mener en spiller som ham (Ibrahimovic) alltid skal spille. Han skal spille for meg. For laget. For klubben. For fansen. For fotballen." Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hva er vitsen i å kritisere landslagstreneren? Det er som å be om å bli kastet ut. Vel, det er veldig forståelig. Enkelte landslagssjefer fortjener nesten ikke å leve engang. Vel, dere får gjette hvem jeg sikter til Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Haha, Ballack kan bli kastet ut av det tyske landslaget. Man burde få lov til å være uenig med treneren, men man burde kansje holde det inni laget og ikke plapre til media. Dårlig oppførsel av Ballack Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Flott tiltak! *mine innlegg* Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Haha. Er du flink du? Tja, syns jeg er helt grei teknisk, men har ikke spilt organisert fotball på 3 år nå. Brakk armen da jeg var 15 og var ute i 2 mnd. Ble veldig lat og bestemte meg å slutte, noe jeg angrer noe jævlig på. Nå er kondisen min helt fucked up. Har ikke møtt noen med dårligere kondis enn meg. Har planer om å trene den opp nå, har også sluttet å røyke. Pleide å spille back før, men hadde dårlig fotballforståelse siden jeg så å si aldri så på fotball. Hvis jeg klarer å trene opp kondisen skal jeg kanskje begynne med futsal, det virker gøy. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hva er vitsen i å kritisere landslagstreneren? Det er som å be om å bli kastet ut. Vel, det er veldig forståelig. Enkelte landslagssjefer fortjener nesten ikke å leve engang. Vel, dere får gjette hvem jeg sikter til Hareide? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Ja dårlig av Ballack. Men ja Giallo, enig. Zlatan er ikke all that, men han avgjør litt for ofte for å være på benken f.eks. Så ser det Mourinho sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå