JRL Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 kanskje det er den nye jødiske spillern til lazio Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Trodde den politiske tvisten mellom Roma og Lazio var over, jeg? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Trodde den politiske tvisten mellom Roma og Lazio var over, jeg? Når begynte du å tro det? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Han der løken av en Inter-fan sa det Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Trodde den politiske tvisten mellom Roma og Lazio var over, jeg? Når begynte du å tro det? Når jeg var i Roma så jeg iallefall høyreekstreme flagg blant Romas mest hardbarkede. Vet at Roma tidligere har vært venstrevridde, men fikk et intrykk av at dette hadde endret seg. Også lest det på div. andre fora Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Høyre, venstre, opp eller ned. Fellesbetegnelsen: Scum. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Høyre, venstre, opp eller ned. Fellesbetegnelsen: Scum. QFT Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Når jeg var i Roma så jeg iallefall høyreekstreme flagg blant Romas mest hardbarkede. Vet at Roma tidligere har vært venstrevridde, men fikk et intrykk av at dette hadde endret seg. Også lest det på div. andre fora Det stiller jeg meg rett og slett svært tvilende til. Har aldri sett vår Curva vise slike ting. Forøvrig, hvilket forum har du lest dette? Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Når jeg var i Roma så jeg iallefall høyreekstreme flagg blant Romas mest hardbarkede. Vet at Roma tidligere har vært venstrevridde, men fikk et intrykk av at dette hadde endret seg. Også lest det på div. andre fora Det stiller jeg meg rett og slett svært tvilende til. Har aldri sett vår Curva vise slike ting. Forøvrig, hvilket forum har du lest dette? Sender deg på PM, tror det strider mot rettningslinjene. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Om jeg ikke har hatet VIASAT nok fra før av, fikk det i alle fall en oppsving i kveld. Forbanna hestk**** som ikke viser Chelsea - Inter. I stedet viser de Barca - Stuttgart i morgen. Brenn. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Om jeg ikke har hatet VIASAT nok fra før av, fikk det i alle fall en oppsving i kveld. Forbanna hestk**** som ikke viser Chelsea - Inter. I stedet viser de Barca - Stuttgart i morgen. Brenn. Det har jo vært kjent hele sesongen at viasat 4 bare viser onsdagskampene, ikke tirsdag. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Det har jo vært kjent hele sesongen at viasat 4 bare viser onsdagskampene, ikke tirsdag. Og det skal vi bare akseptere og trulte videre med den løsningen.... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Det har jo vært kjent hele sesongen at viasat 4 bare viser onsdagskampene, ikke tirsdag. Og det skal vi bare akseptere og trulte videre med den løsningen.... Nei, for all del. Men jeg skjønner ikke at folk blir overrasket. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Der ble kvelden virkelig koselig. Drogba fikk rødt. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Tenkte ikke over at det var fast bestemt, og de kunne virkelig ha gjort unntaket denne gangen. Uansett, fant en nydelig stream med Andy Gray som kommentator. Sikkert like bra som det Fjørtoft & Co lirte av seg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Ufortjent sådan. OIOIOIOI. KLART rødt kort, så reprisen nå i slow mo på Sky. Stempler hardt på foten hans mens han er nede. Rødt kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå