invalid_user Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Verdens nyttigste wikipedia-profil? http://en.wikipedia.org/wiki/Daniel_Smith_(footballer) Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Kanksje ikke så mange som kan noe om spillere fra 1922. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Må si jeg begynner å tvile på Inters sjanser borte mot Chelsea neste tirsdag. Det de presterer i hjemlig serie for tiden er ikke imponerende. Har sunket kraftig i det siste. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Hvorfor spilte ikke de denne uka? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Flere TV-kamper over flere uker - mer cash til klubbene og UEFA. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Satan til mål i Italia i dag! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Folk kan si hva de vil om Serie A, men kjedelig er det langt ifra! Topper seg nok i en målrik kamp mellom Milan og Chievo idag. Milan stiller veldig redusert, men må vinne. Blir nok en fantastisk spennende kamp! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Messi scorte nettopp hat trick mot Valencia. De to siste kom på under to minutter. Damn Lenke til kommentar
JRL Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 -- Herr van Gaal, Robben is like a life insurance for you. Van Gaal: "What is your question?" Louis van Gaal at the press conference: -- Apparently, you can thank Robben for scoring in the league as well as in the Champions League this week. Van Gaal: "Why should I thank him?" -- Because he played well. Van Gaal: "I don't think so. When a player scores a goal it doesn't automatically mean he plays well. I'm sorry, but that's obviously a German thing to believe good performances only depend on goals." -- But these were crucial goals. Van Gaal: "Does that mean he played well? I'm asking you! Does scoring important goals mean that a player plays well? Because I don't agree." -- So what's your opinion about Arjen Robben? Van Gaal: He played pretty well in the second half and not so well in the first. Robben realizes that and I will enjoy the day when journalists realize it too and don't only focus on goals. I believe he's paid to score goals. That's my opinion and you tell me I have to thank him? I don't think so." Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Phil Brown got fierd today. Good riddance spør du meg. Endret 15. mars 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Anbefaler ALLE fotball-glade/gale mennesker å se videoen i den linken her.Jeg kjenner jeg ble direkte happy på deltagernes sine vegne. Link Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Fy faen! Det må være den ultimate oppturen når man er så deppa. Rett og slett et fantastisk påfunn. Jeg fikk gåsehud av hele greia! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Fy faen! Det må være den ultimate oppturen når man er så deppa. Rett og slett et fantastisk påfunn. Jeg fikk gåsehud av hele greia! No shit! Hvis dama mi fyrer opp et slikt påfunn,så vanker det giftering. *Bank i bordet* Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Tror det hadde vært det samme for min del. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Æsj, motbydelig fyr... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Sikkert en som har sviktet Roma eller noe. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Og i tillegg er en eller annen form for fascist. Eller antiFascist. Litt usikker på hva Gman liker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå