JRL Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 ja europa cupen teller vist å, er derfor jeg lurer, hva har italia igjen der? wolfsburg og werder bremen tror jeg enda er med, kanskje HSV også Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Alle de tre nevnte Tyske lagene er med, mens Italia kun sitter igjen med Juventus. Regner med vi får en avhandling rundt dette i morgen, ingen medier har meldt om dette av det jeg har sett hittil ihvertfall... Totti: 'I said yes to Real Madrid' Endret 9. mars 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
JRL Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 aye. leste bare på et bayern forum at italia mister en plass nå, men han linket ikke til noe offisielt. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jupp er redd for dette, men tviler på at det kan bli offisielt før Eurpa Cupen/CL er ferdig, da det også kommer an på hvor godt de resterende lagene gjør det for de respektive nasjonene... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jepp. Ender Juve opp med å vinne hele dritten å er det vel ikke umulig at italia får beholde plassen, hehe. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Du veit, de kan fikse det meste Endret 9. mars 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
JRL Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) "Du veit, de kan fikse det meste " hoho Endret 10. mars 2010 av JRL Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Her er en link som viser Uefas Ligaranking. Den er oppdatert etter kveldens resultater. Det er ikke mye som skiller Bundesliga fra Serie A nå. I CL er Bayern videre til kvartfinale. Om de kommer seg enda lenger gjenstår å se. Inter og AC Milan er etter min mening underdogs til å ta seg videre i sine kamper, men alt kan skje. I Europaligaen inneholder følgende kamper tyske lag; Hamburg - Anderlech: Her burde Hamburg klare å ta seg videre. Rubin Kazan - Wolfsburg: Også her tror jeg det tyske laget vil ta seg videre. Valencia - Werder Bremen: Her ser jeg Valencia som knappe favoritter, men det blir meget spennende. Italia har kun med Juventus, som skal møte Fulham. Her burde de avansere. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Har leita langt om lenge etter den statistikken der. Takk. Ser ut som vi faktisk må vinne eller ihvertfall komme til finalen i Europa Cupen, itilegg burde Inter komme seg til Semien muligens ilikhet med Milan Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Det er like greit Bundesliga har høyest publikumssnitt i Europa, det har jeg lest i et sted. Hvis det stemmer, såfall fortjener de flere plass i CL Det er ingen tilfeldighet at Bundesliga for tiden er Europas mest populære liga - med et publikumssnitt som er nesten 7000 høyere enn i England (40.791 Bundesliga mot 33.875 i Premier League). http://gammel.ss.no/index.lasso?s=nyhet&ID=5547 Endret 10. mars 2010 av Fox Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Det er like greit Bundesliga har høyest publikumssnitt i Europa, det har jeg lest i et sted. Hvis det stemmer, såfall fortjener de flere plass i CL Vi skal ikke ta med infrastruktur og alt det der inn i vurderingen når Uefa skal utdele plasser? Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Nei, det sier jo hvor mye Bundesliga har vokst. De fortjener en sjanse å vise seg fram, i forhold til Serie A som har lite å vise i det siste. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Det er like greit Bundesliga har høyest publikumssnitt i Europa, det har jeg lest i et sted. Hvis det stemmer, såfall fortjener de flere plass i CL Det er ingen tilfeldighet at Bundesliga for tiden er Europas mest populære liga - med et publikumssnitt som er nesten 7000 høyere enn i England (40.791 Bundesliga mot 33.875 i Premier League). http://gammel.ss.no/index.lasso?s=nyhet&ID=5547 Apropos publikumssnittet i Tyskland,er det bare jeg som er keen på en tur til Deutschland über alles for å se god fotball å ta en bayer på tribunen?Synes dette virker meget forlokkende. Edit: Here we go again Chelsea kan få poengtrekk for ulovlig agentbruk.Bare jeg som tror en eventuell avgjørelsen blir anket for så å bli ugyldiggjort? Endret 10. mars 2010 av Corey Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Synes det er direkte pinlig at lag som Porto avanserer ifra gruppespillet i CL,når di så til di grader blir utspilt. Nja, er jo litt vanskelig å ha 16 like gode lag. I fjor vant f.eks. Bayern 12-1 sammenlagt mot Sporting Lisboa. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Det er like greit Bundesliga har høyest publikumssnitt i Europa, det har jeg lest i et sted. Hvis det stemmer, såfall fortjener de flere plass i CL Det er ingen tilfeldighet at Bundesliga for tiden er Europas mest populære liga - med et publikumssnitt som er nesten 7000 høyere enn i England (40.791 Bundesliga mot 33.875 i Premier League). http://gammel.ss.no/index.lasso?s=nyhet&ID=5547 Apropos publikumssnittet i Tyskland,er det bare jeg som er keen på en tur til Deutschland über alles for å se god fotball å ta en bayer på tribunen?Synes dette virker meget forlokkende. Edit: Here we go again Chelsea kan få poengtrekk for ulovlig agentbruk.Bare jeg som tror en eventuell avgjørelsen blir anket for så å bli ugyldiggjort? Du er nok ikke alene om det Lenke til kommentar
JRL Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Det er like greit Bundesliga har høyest publikumssnitt i Europa, det har jeg lest i et sted. Hvis det stemmer, såfall fortjener de flere plass i CL Det er ingen tilfeldighet at Bundesliga for tiden er Europas mest populære liga - med et publikumssnitt som er nesten 7000 høyere enn i England (40.791 Bundesliga mot 33.875 i Premier League). http://gammel.ss.no/index.lasso?s=nyhet&ID=5547 Apropos publikumssnittet i Tyskland,er det bare jeg som er keen på en tur til Deutschland über alles for å se god fotball å ta en bayer på tribunen?Synes dette virker meget forlokkende. lenge had lyst til å dra til tyskland å se kamp. altid had sansen for tysklands fotball Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg har sans for stadionanleggene. Til og med Frankfurt, Mönchengladbach og Köln har fetere stadioner enn de aller fleste i PL. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Apropos publikumssnittet i Tyskland,er det bare jeg som er keen på en tur til Deutschland über alles for å se god fotball å ta en bayer på tribunen?Synes dette virker meget forlokkende. Hehe, du er ikke alene, jeg og brutters hadde/har, usikkert i skrivende stund, tenkt å ta en rundtur i Tyskland. Med Tysklands fantastiske hastighets-tog (Relativt billig er det visst også), kan du jo ta deg gjennom Tyskland på null komma svisj... Endret 10. mars 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Kompis av meg var på fotballkamp i Tyskland før jul en gang. Det var litt for kaldt da som ha sa da ølen han satt med frosset. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Noen her som skal til Sør Afrika i sommer? Er du/dere mellom 18 og 25, ta kontakt på PM Vi er bare 2 evt 3 stk som reiser og kunne godt tenkt oss å slå følge med noen nordbøgar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå