Thend Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Møkkalag vinner ikke kamper når de ligger under 2-0. Og om Real Madrid er blant verdens værste[sic] fotballag vil det knapt være noen lag som ikke er der. Jeg er ikke Real Madrid-supporter, men kom igjen. Mjøndalen, Barnet og Carl Zeiss Jena, der har du møkkalag. Endret 6. mars 2010 av Thend Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Makan til drittlag Real Madrid er. Ligger under 0-2 mot Sevilla, og vinner faen meg 3-2 og scorer det siste på overtid. Dem spiller veldig underholdene fotball og det er nesten farlig for hjertet å se på de. De er blant verdens beste fotballag og jeg håper virkelig at noe fantastisk skjer med den klubben snart. Faen, der lurte du meg. Nå begynte jeg virkelig å lure og gikk inn for å redigere mitt innlegg og heldigvis sto det ikke noe BRA der... Endret 6. mars 2010 av Raste Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Måtte endre så det ble riktig og i det minste mer saklig. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Mjøndalen, der har du møkkalag. Der gikk du over streken, trekk det tilbake!! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 De har jo til og med brune drakter. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) [quote name='Raste' date=' 7. mars 2010 - 00:03' Faen, der lurte du meg. Nå begynte jeg virkelig å lure og gikk inn for å redigere mitt innlegg og heldigvis sto det ikke noe BRA der... Sjokk.... Dritt lag er det forøvrig, slått dem før, gjør det gjerne igjenn. :!: Edit: Something is fucked up with the forum.! Edit2: Se der virket det! Edit3: Ikke helt tydeligvis. Endret 7. mars 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Walcott er for øvrig en bøtte med dritt. Slike flåsete utspill gidder jeg ikke å kommentere. Ehh, har ikke du gjort nettopp det nå? I en generell tråd, når innlegget er tre dager gammelt. Jeg fikk akkurat den samme kommentaren fra the game for noen dager siden, det var bare payback Endret 7. mars 2010 av Rosicky_Gunner Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) 1-0 til Fiorentina over Bayern til Pause. forca viola! Endret 9. mars 2010 av The Game Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Og der satt Bayern inn sitt. Makan til forsvarsspill, takk Krøldrup for at du ikke jakter kula, de hadde delvis presset og kampen, men etter 2-0 skåringen legger de seg dypere og mister presset og trøkket i kampen, regner med at Prandelli ikke er fornøyd med akkurat dette. Deilig, nesten like billig skåring for Fiorentina også Endret 9. mars 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Faen ta, vil ikke ha med Bayern i CL. Kom igjen Viola, ett mål til! Lenke til kommentar
JRL Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Come on bayern! syk kamp hehe Endret 9. mars 2010 av JRL Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Stygt av Van Bommel, irriterende rett og slett. Viola har mista presset og litt viljen. Merkelig bytte fra Prandelli ved å ta ut Vargas, en potensiell matchvinner uten tvil. Kerreirson kommer inn, forsåvidt greit å få se han igjen, selv om jeg ikke har blitt imponert tidligere. Selv om det er hans varemerke, så er han ikke komfortabel med å holde ballen, selv i de enkleste situasjoner, Frey. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jaja, Arsenal og Bayern de to første lagene videre. Noe sier meg at kvartfinalene kommer til å bli litt av noen stjernekriger. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Og at Bayern er videre sørget en viss nordmann for. Way to go. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Yep. 1-1 skulle det vært i første kamp; og kanskje ikke det en gang mtp. røde kortet osv. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Øvrebø snytter Fiorentina for en kvartfinale. Kvalmt. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Synes det er direkte pinlig at lag som Porto avanserer ifra gruppespillet i CL,når di så til di grader blir utspilt. Kreds til Arsenal,men Porto hadde lite å stille opp med hele kampen. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Mister italia en CL plass nå? De er i fare dessverre, men av det jeg har lest så skal det være avhengig av Europa Cupen også. Forøvrig har Della Valle vært ute å kommentert Øvrebø igjen, litt tragikomisk da han for en liten stund siden hauset ned dritt slenginga og mente Italia stort sett fokuserte på dommeren og sutringa deretter... Endret 9. mars 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå