Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror i realiteten det bare er Real Madrid og Barcelona som vil kunne konkurrere om Kaiser Franck's signatur. Han har selv uttalt at han ikke vil til England og jeg ser ikke for meg at Juventus kan bla opp en sum tilsvarende Real Madrid eller Barcelona.

Forøvrig har jeg liten tro på at Kaiser Chiefs - Orlando Pirates er et av verdens største hatoppgjør. Jeg vil påstå at Al-Ahly - Zamalek er et større hatoppgjør i Afrika.

Lenke til kommentar

Tror i realiteten det bare er Real Madrid og Barcelona som vil kunne konkurrere om Kaiser Franck's signatur. Han har selv uttalt at han ikke vil til England og jeg ser ikke for meg at Juventus kan bla opp en sum tilsvarende Real Madrid eller Barcelona.

Ikke si det. Juve-styret må bevise hva de står for til sommeren, både iform av ny trener og nye spillere. Blir de desperate nok kan de bla opp minst like store summer som Real/Barca, dog tviler jeg på at Ribery ønsker seg til Italia og Juve.

Lenke til kommentar

Jeg er helt sikker på at vinklingen til Bård Tufte Johansen og NRK er at hvert oppgjør er fylt med mye vold og elendighet - men slik vinkles også VIF - LSK

Nope. Han sa hvertfall på radio i går at de kunne funnet mye mer voldelige oppgjør. Men det var ikke i det hele tatt hensikten å vise de mest voldelige oppgjørene, men vise engasjement og galskap ;)

Lenke til kommentar

På låven sitter nissen :p Genial type.

Gleder meg til el Superclasico. Det blir konge. Forøvrig syns jeg det er fint at de drar inn Sør Afrika og Iran. Sør Amerika og Glasgow har man jo lest mye om, og jeg syns det er flott at det er mulig å se noe helt nytt. Jeg har f.eks. aldri kunnet forestille meg at det finnes hatoppgjør i Iran.

Endret av Attityd
Lenke til kommentar

Makan til møkkalag Real Madrid er. Ligger under 0-2 mot Sevilla, og vinner faen meg 3-2 og scorer det siste på overtid. Dem spiller ikke noe underholdene fotball og det er nesten dørr kjedelig å se på de.

De er blant verdens værste fotballag og jeg håper virkelig at noe dritt skjer med den klubben snart.

Lenke til kommentar

Makan til dritbra lag Real Madrid er. Ligger under 0-2 mot Sevilla, og vinner faen meg 3-2 og scorer det siste på overtid. Dem spiller veldig underholdene fotball og det er nesten farlig for hjertet å se på de.

De er blant verdens beste fotballag og jeg håper virkelig at noe fantastisk skjer med den klubben snart.

;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...