Latias Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Bare jeg som tror at Ribery kommer til å dominere silly season? Juve er visst også interessert Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Tror i realiteten det bare er Real Madrid og Barcelona som vil kunne konkurrere om Kaiser Franck's signatur. Han har selv uttalt at han ikke vil til England og jeg ser ikke for meg at Juventus kan bla opp en sum tilsvarende Real Madrid eller Barcelona. Forøvrig har jeg liten tro på at Kaiser Chiefs - Orlando Pirates er et av verdens største hatoppgjør. Jeg vil påstå at Al-Ahly - Zamalek er et større hatoppgjør i Afrika. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Tror i realiteten det bare er Real Madrid og Barcelona som vil kunne konkurrere om Kaiser Franck's signatur. Han har selv uttalt at han ikke vil til England og jeg ser ikke for meg at Juventus kan bla opp en sum tilsvarende Real Madrid eller Barcelona. Ikke si det. Juve-styret må bevise hva de står for til sommeren, både iform av ny trener og nye spillere. Blir de desperate nok kan de bla opp minst like store summer som Real/Barca, dog tviler jeg på at Ribery ønsker seg til Italia og Juve. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Nå ligger Fotballkrigen ute på NRK Nett-TV. Episode 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg er helt sikker på at vinklingen til Bård Tufte Johansen og NRK er at hvert oppgjør er fylt med mye vold og elendighet - men slik vinkles også VIF - LSK Nope. Han sa hvertfall på radio i går at de kunne funnet mye mer voldelige oppgjør. Men det var ikke i det hele tatt hensikten å vise de mest voldelige oppgjørene, men vise engasjement og galskap Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Da har jeg fått sett første episode. At jeg fikk frysninger når det duret som verst der sier litt. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Fantastisk flott. Lo av en av sangene der, rett og slett herlig med slikt engasjement. Bård så jo direkte livredd ut til tider. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) F**a til mor di! Virka som om det var litt ensformige supportersanger hos Fenerbache fansen. Endret 5. mars 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Ser for meg mer ut som om Kåfjord er på en Most Wanted-liste. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Fotballkrigen var absolutt et meget bra program! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Definitivt. Bård Tufte er forøvrig en genial mann. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Tenkte når jeg så på at Bård Tufte var perfekt for det programmet. Fotballfan, samtidig som han drar inn masse humor. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Bra de ikke drar inn danny d-typen iallefall Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) På låven sitter nissen Genial type. Gleder meg til el Superclasico. Det blir konge. Forøvrig syns jeg det er fint at de drar inn Sør Afrika og Iran. Sør Amerika og Glasgow har man jo lest mye om, og jeg syns det er flott at det er mulig å se noe helt nytt. Jeg har f.eks. aldri kunnet forestille meg at det finnes hatoppgjør i Iran. Endret 5. mars 2010 av Attityd Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Da håper jeg alle får med seg Roma-Milan, fullsatt Stadio Olimpico og to lag som begge trenger seiern i kampen om andreplassen! Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Walcott er for øvrig en bøtte med dritt. Slike flåsete utspill gidder jeg ikke å kommentere. Endret 6. mars 2010 av Rosicky_Gunner Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Walcott er for øvrig en bøtte med dritt. Slike flåsete utspill gidder jeg ikke å kommentere. Ehh, har ikke du gjort nettopp det nå? I en generell tråd, når innlegget er tre dager gammelt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Makan til møkkalag Real Madrid er. Ligger under 0-2 mot Sevilla, og vinner faen meg 3-2 og scorer det siste på overtid. Dem spiller ikke noe underholdene fotball og det er nesten dørr kjedelig å se på de. De er blant verdens værste fotballag og jeg håper virkelig at noe dritt skjer med den klubben snart. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Makan til dritbra lag Real Madrid er. Ligger under 0-2 mot Sevilla, og vinner faen meg 3-2 og scorer det siste på overtid. Dem spiller veldig underholdene fotball og det er nesten farlig for hjertet å se på de. De er blant verdens beste fotballag og jeg håper virkelig at noe fantastisk skjer med den klubben snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå