Giallorossi Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 United-City burde han ha gått til, selv om det finnes verre hatoppgjør. Synes også han burde vært på Vålerenga-Lillestrøm... Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Synes det er herlig at han drar til litt mer "utradisjonelle" hatoppgjør. Tror ikke en sak med United-City ville vært like kult som Orlando Pirates-Kaizer Chiefs. http://www.goal.com/en/news/1659/south-africa/2009/05/05/1247338/the-soweto-derby-pure-loud-passion Annen kultur - noe jeg tror blir fett å se på! Endret 4. mars 2010 av aunmar Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Pøh, VIF-LSK kan jeg dra selv til. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Kulturen i Sør-Afrika er jo utrolig tam. Fløyter, maling og klubber med pirat-logo. Stil. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Kulturen i Sør-Afrika er jo utrolig tam. Fløyter, maling og klubber med pirat-logo. Stil. Jeg synes det var ille nok mellom Slovakia og Norge i går, men det kommer jo til å være 1000 ganger verre under VM. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Kulturen i Sør-Afrika er jo utrolig tam. Fløyter, maling og klubber med pirat-logo. Stil. Jeg synes det var ille nok mellom Slovakia og Norge i går, men det kommer jo til å være 1000 ganger verre under VM. Jepp, håper TV2/Viasat lanserer en funksjon der man kan mute tribunene. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Kulturen i Sør-Afrika er jo utrolig tam. Fløyter, maling og klubber med pirat-logo. Stil. Kjipt at alt ikke er som gode, gamle Norge. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Altså ikke Superclàsico (Boca Juniors - River Plate) eller "Klassieker" (Ajax - Feyenoord)? Førstnevnte er det jeg vil kalle verdens største hatkamp. Enig, skjønner at Ajax-Feyenoord ikke blir prioritert dog, de kampene (Tribunelivet) har etterhvert utartet seg til å bli relativt standardiserte. Det er vel mest fordi, korrekter meg om jeg har feil, at det har blitt så mye bråk at det kun er et lags publikum på kampene. Nederlandske fotballfans vil jeg si er noen av de værste som finnes. De lager bråk selv om det ikke er fotballkamper. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Kulturen i Sør-Afrika er jo utrolig tam. Fløyter, maling og klubber med pirat-logo. Stil. Kjipt at alt ikke er som gode, gamle Norge. Har heldigvis aldri påstått noe annet heller. Poenget mitt var at det er tusenvis av andre oppgjør i utlandet som sikkert er 10x hetere og som vi fotballinteresserte har et sterkere forhold til Endret 4. mars 2010 av Highfivex Lenke til kommentar
Thend Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Kulturen i Sør-Afrika er jo utrolig tam. Fløyter, maling og klubber med pirat-logo. Stil. Et av verdens voldeligste land, skikkelig tamt. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Kulturen i Sør-Afrika er jo utrolig tam. Fløyter, maling og klubber med pirat-logo. Stil. Et av verdens voldeligste land, skikkelig tamt. Jeg refererte til fotballkulturen ... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Kulturen i Sør-Afrika er jo utrolig tam. Fløyter, maling og klubber med pirat-logo. Stil. Et av verdens voldeligste land, skikkelig tamt. Vold er kultur ? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Kulturen i Sør-Afrika er jo utrolig tam. Fløyter, maling og klubber med pirat-logo. Stil. Et av verdens voldeligste land, skikkelig tamt. Jeg refererte til fotballkulturen ... No shit. Og den har jeg en liten følelse av at du veit null und nix om. Kulturen i Sør-Afrika er jo utrolig tam. Fløyter, maling og klubber med pirat-logo. Stil. Et av verdens voldeligste land, skikkelig tamt. Vold er kultur ? Ja. Endret 4. mars 2010 av Thend Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Kulturen i Sør-Afrika er jo utrolig tam. Fløyter, maling og klubber med pirat-logo. Stil. Et av verdens voldeligste land, skikkelig tamt. Jeg refererte til fotballkulturen ... No shit. Kulturen i Sør-Afrika er jo utrolig tam. Fløyter, maling og klubber med pirat-logo. Stil. Et av verdens voldeligste land, skikkelig tamt. Vold er kultur ? Ja. Vold er kultur - og sør-afrikansk fotballkultur er het? Hmm Lenke til kommentar
Thend Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Voldskultur, kis. Dessuten synes jeg du bør se episoden fra Sør-Afrika før du begynner å mene for mye. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg er helt sikker på at vinklingen til Bård Tufte Johansen og NRK er at hvert oppgjør er fylt med mye vold og elendighet - men slik vinkles også VIF - LSK Lenke til kommentar
Thend Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Du har også et Mussolini-sitat i signaturen din. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg er helt sikker på at vinklingen til Bård Tufte Johansen og NRK er at hvert oppgjør er fylt med mye vold og elendighet - men slik vinkles også VIF - LSK Er for å bevise at "hatoppgjør" i Norge er småtteri i forhold til de virkelige hatoppgjørene. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Kulturen i Sør-Afrika er jo utrolig tam. Fløyter, maling og klubber med pirat-logo. Stil. Et av verdens voldeligste land, skikkelig tamt. Jeg refererte til fotballkulturen ... No shit. Og den har jeg en liten følelse av at du veit null und nix om. Helt rett, opplys meg gjerne poenget mitt var valget av hatoppgjør, og at de da valgte to afrikanske lag forundret meg veldig, som kanskje ikke er kjent for å ha den mest ekstreme kulturen. Men som jeg sa, afrikansk fotball vet jeg fint lite om Endret 4. mars 2010 av Highfivex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå