PSV Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Til sammenligning med den gamle ordningen til Æresdivisjonen i Nederland kan jo dette kvalifiseres som bare småtteri. Ajax på 4.plass kvalifisert til CL og Twente på 2.plass i UEFA Cup. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Der har du oss.... Haha, Goal er rett og slett noe for seg selv Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Pga. Riise at Roma vinner kamper for tiden. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) I kveldens oppgjør mellom Bayern og Fiorentina ble det på nytt Øvrebø som stjal showet, da han tok CL-dømming til et nytt bunnivå. I kveld var han og kollegaene enda mer begredelige enn de var mot Chelsea, tro det den som kan! Kampen endte forøvrig 2-1 til Bayern. Noen av feilene som ble gjort: -Annulerte Bayern mål, for så å dømme straffe. Taklingen var av bakerste mann og det måtte i så fall blitt gitt ut rødt kort. -Ga senere rødt kort til en annen Fiorentina spiller for en albue. (Med mine Bayern-briller var det dog forholdsvis korrekt, men majoriteten mente det var skandaløst.) Like etterpå kastet Klose seg inn i en knottetakling han burde hatt rødt for, men slapp unna med gult. Mange mener også at van Bommel skulle vært utvist. Det var også flere snodige gule kort som ble gitt ut. -Klose var mange meter i offside da han scoret 2-1 målet, faktisk på linje med linjedommer. Utrolig at de overså dette. Som Bayern-fan skal jeg ikke klage så alt for mye, selv om det er pinlig å være av samme nasjonalitet som Øvrebø. Han skal være glad kampen gikk i Tyskland, i Italia ville han aldri ha kommet helskinnet hjem. Skal man se bort i fra dømmingen var det dog fortjent at Bayern vant, de var hakket bedre. Endret 17. februar 2010 av magnusbk Lenke til kommentar
cFc Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Det høres kjent ut, men ikke værre enn chelsea barca.. Nei og nei for en kamp. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 bremen vs leverkusen 2-2. var redd Toni Kroos skulle fixe 3 poeng til leverkusen der, men mertesacker utligner til 2-2 på overtid herlig Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 http://www.svenskafans.com/italien/artikel.asp?id=342669 Varför låtsas om att ligan är något man vinner? Slå in Scudettom i rödsvart dasspapper och ge den till Onkel Fester och resten av Familjen Adams på Milanello och bespara oss alla tid och energi, era korrupta jävla fascist svin! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Neimen. Dersomitj. 1-0 til stuttgart over Barcelona. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Barcelona blir fullstendig overkjørt for øyeblikket. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Ingenting hadde gledet meg mer enn at Barca ryker ut, men de gjør vel jobben på hjemmebane. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hadde vært litt artig om Barca røk ut, hadde ikke felt en tåre over det nei Lenke til kommentar
JRL Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 små pent mål av mathias fernandez mot everton. var nok litt flaks, men ble pent ikke fått med meg at han spiller for sporting. ble han solgt dit, eller er det lån? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Det var absolutt lekent gjort, herlig at det fungerte for han. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Synes det er unødvendig med TL-spill over Trondheim. Brann tar aldri poeng nord for polarsirkelen uansett. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hvis Napoli-Roma går i reprise på Canal +, anbefaler jeg alle å se den, selv om det endte med det vanlige og kampen ikke var all verden, så var det intriger på sitt beste! Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Essien er virkelig god ja. Er ingen som har fått Gerrard like mye ut av kamper som han har gjort opp gjennom åra. Gerrard i "normal" form rangerer jeg forøvrig lett som nr. 1 på en liste over midtbanespillere i PL, men han han desverre vært direkte ræva i forhold til hva som forventes av han denne sesongen. Har sett litt bedre ut de siste kampene heldigvis. Mens vi er inne på gode midtbanespillere. Er det noen som har fulgt med på hvordan Mark Noble har gjort det i år? Ble skikkelig imponert over han i fjorårssesongen. Hadde jeg fått velge ville han blitt erstatteren til Alonso, istedenfor Aquilani. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Har lest litt om han ja, den unge alderen tatt i betraktning så er han vell relativt lovende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå