Vamos Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Midtstopperen Naldo? Trodde det var få unntak av midtstoppere som Alex som kan ta frispark. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) naldo tar ganske ofte frispark for werder bremen, scorer ofte å. han er jo selvfølgelig fra brasil ribery har slitt med skader nesten hele sesongen Endret 9. februar 2010 av JRL Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Noen som kan gi meg en oppdatert lagopstilling av et lag Brasil ville stilt med pr. dags dato om det f.eks. sto om en VM-pokal? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Ser at Milan er veldig sårbare for innlegg ifra høyre kant.Dette må vel passe perfekt for en Valencia/Nani på høyre,og en Park som stormer inn bak i feltet. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Pain å møte Valencia på høyre ja, han var ivertfall god mot oss. Dog sliter jo Insua litt med hurtige spillere. Jeg er litt trøtt Wis, hva mener du med at Kaka betaler forsatt tiende? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Tøys er rydda. Om man uttaler seg så tvetydig er det bedre å la være. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Riise er vel i sitt livs form for tiden. Føler meg litt stolt nå. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Litt trua på Scudetto nå da G? Maybe baby? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 No dare. Vi er egentlig ikke i nærheten, Inter fremstår som en stor luremus, i utgangspunktet er det mulig å hente dem inn, men i praksis er det noe helt annet. Blir som United-Pool ifjor, de var nærme i utgangspunktet, men i praksis var de så langt ifra... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Forskjellen blir i såfall at Liverpool ødela for seg selv, det var ikke United som var suverene. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Forskjellen blir i såfall at Liverpool ødela for seg selv, det var ikke United som var suverene. Tull og tøys. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) 2 enkle mål i en av uavgjort kampene hadde avgjort ligaen til vår fordel, og det stod ikke på sjanser. Edit: Er litt usikker på om det var sammeligningen som var tull og tøys eller det jeg sa i seg selv. Lørdag 13 mars er jeg i Liverpool, siden kampen er flyttet er det en del som vurderer å se en annen kamp i tillegg. Nei, jeg orker ikke se United. Men dersom noen har en annen kamp å annbefale nedover i systemet, så hadde det vert fint å høre fra dere. Bla går Oldham Athletic - Wycombe Wanderers og Stockport County - Gillingham Kansje en av disse er verdt å se. Endret 14. februar 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Ok. Om ikke Vidic hadde tryna når Torres utligna til 1-1 kunne vi vært 14p foran i Mars. Hvis, hva, hvordan, når. Hva med alle kampene dere var svake i, men avgjorde på overtid (m'boro hjemme, city borte) ? I starten av sesongen var det veldig mange slike... Så igjen: Tull og tøys. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Utrolig mange også. De kunne gått andre veien. Og et par 0-0 kamper dere spitle i husker jeg stooore sjanser som motstanderne også hadde så... ja. Hjelper ikke å si hvis det og det hadde skjedd. Dere ble for svake, og vi var for gode. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Alt det pratet der blir jo synsing uansett. Uavhengig av hvilke supporterleire det kommer fra. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) At dere var suverene er forsatt fullstendig feil. For dere scoret ikke sent gjennom store deler av sessongen? Og dere har vell nesten aldri vunnet kampene med mindre marginer? Når en vinner ligaen med 10-15 poeng, da er en suveren Endret 14. februar 2010 av guttorm Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Enig, vi var ikke akkurat suverene i fjor. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Haha, visste det kom til å bli diskusjoner etter det sitatet mitt, burde heller nevnt Barca vs Real i fjor Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hadde tenkt å si det, ser du hvilket helvete du har stelt i stand her Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Barca tap for Atletico gitt, kan de ha begynt å finne formen igjenn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå