Solaar Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Jeg husker en gammel svensk fotballhelt ved navn Robert Prytz som bl.a spilte for Malmö FF, han tok straffene sine på den måten gjennom en hel karriere hehe. Han må for øvrig være en av tidenes fotballnomader. Endret 8. februar 2010 av Solaar Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Det der er da en relativt vanlig straffeteknikk? Brukte den selv noen ganger, dog ikke like pent utført Lenke til kommentar
Corey Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Det der er da en relativt vanlig straffeteknikk? Brukte den selv noen ganger, dog ikke like pent utført Ifølge regelverket så er vel dette en ulovlig teknikk ettersom han tar et steg tilbake før han skyter (med skuddfoten)?Husker det var noe oppstyr når Ronaldo skjøt straffen i CL-finalen,om at den ene foten tar et steg bak før han skyter. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Sant nok, men når jeg tenker meg om gjorde jeg aldri det, gjorde bare utslag/bevegelse med overkroppen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Han tar det ikke noe steg tilbake der. Han faker skuddet og ruller den, foten går jo ikke på noe tidspunkt tilbake. For øvrig ingen overraskelse at det er akkurat Neymar som gjør det. Potensiell Ballon d'Or vinner om et par år. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Nå kan jeg ikke reglene, men han flytter da unektelig skuddfoten bakover på nytt før han skyter. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Er det ikke lov til å flytte skuddfoten så mye man vil, bare stamfoten er i ro og står plantet i gresset? Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Storoppgjør i den tyske cupen nå, Werder Bremen - Hoffenheim. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Pompey fpr feilaktig direkte rødt etter 8min. og mål i mot etter påfølgende straffespark. Bent faller i sine egne bein. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Enda en spiker i kista altså. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Fyfaen ræva av Jäskelainen. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Storoppgjør i den tyske cupen nå, Werder Bremen - Hoffenheim. hvem har scoret for werder? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Naldo. Anbefaler livescores.com for å sjekke resultat og målscorere, dekker en del ligaer. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Ingen som har fått med seg at Robinho skorte i sin debut for Santos nylig? Kom inn som innbytter, avgjorde kampen mot Sao Paulo etter 87 minutter! målet edit; Var linket til på forrige side ser jeg. Endret 9. februar 2010 av Perfecta Lenke til kommentar
wûst Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Haha for en takling av Robinson. Vakkert! Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Naldo. Anbefaler livescores.com for å sjekke resultat og målscorere, dekker en del ligaer. Det var forøvrig et flott frispark most i vinkelen. Fin goal Lenke til kommentar
JRL Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 da er det FC Bayern mot et 2. divisjons lag i morgen. Ribery starter for første gang på 4mnd Lenke til kommentar
wûst Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Målet til Naldo http://www.youtube.com/watch?v=cfuqprDT5PY, om flere vil se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå