Latias Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Irlands favorittdommer dømmer i VM Da kunne man like godt ta med Øvrebø også! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Uansett hvem som dømmer i VM kommer han ikke til å bli hørt pga. de jævla fløytene til publikum. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Italienere og Kulde.... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Nok et bevis på at det spilles tregere i Italia. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Haha, herregud for et utsagn, hvem er det du egentlig argumenterer imot? Du burde få diplom for den oppdagelsen der. Relevansen til innlegget mitt var også, uhm, ikke der... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Sorry, det var jo bare en dum spøk. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 John Terry has denied any wrongdoing. He said "Any coaching manual says that if the full back leaves a hole, the centre back must fill it" :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 John Terry has denied any wrongdoing. He said "Any coaching manual says that if the full back leaves a hole, the centre back must fill it" :!: :!: :!: Hahaha, fikk en god latter av den der! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Okey, årets utsagn allerede? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hahahahahahahaha DEN var faen meg gull! Fy faen som Huddlestone kan skyte btw. Og helvete, der kunne Villa ledet 0-1! Come oooon the Villains! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Come oooon the Villains! Jeg håper på en del røde kort for Villa jeg. Hadde jo vært digg om de var svekket til midtuka. Gullkorn, HB! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Bare fortsett med gull Brun. Det er visst i likhet med Terry utømmelig av de. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 ahhahahahaha fy faen så bra Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hmm mon tro om Youngy kan gjøre noe på dette frisparket. Kanskje Milner. COME ON VILLA! Ikke god nok Ashley. Grrr Hver gang Huddlestone skyter, kvepper jeg. Damn. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Idiotisk linjedommer skaper en stor sjanse for Spurs der og nå corner. Bør bli klarert. Det er den. EDIT: Kjipt med 0-0. Syk helg for Pool med seier, City-tap og uavgjort mellom disse to. Endret 6. februar 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) For å sitere Jan Thomas: Oh My God! For en takling av Pique.Soleklart rødt kort. By the Way,Getafe har vunnet en pris for hjemmedrakten deres i år. Dette bildet sier vel sitt: Endret 6. februar 2010 av Corey Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Så den ikke men nå ser jeg på kampen. Stygg takling eller? Bra mål av Messi? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Så den ikke men nå ser jeg på kampen. Stygg takling eller? Bra mål av Messi? Var litt Kyrgiakos 2 over taklingen,bortsett fra at ballen var long gone john når han taklet. Har ikke sett målet dessverre.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hehe k. Uff, merkelig at han gjør det i en kamp Barca allerede leder osv. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Sykeste resultatet jeg har sett på lenge. Et forhåndsdømt Grenoble på sisteplass gruser sjetteplasserte Auxerre 5-0. Tragisk, akkurat den dagen jeg setter penger på Auxerre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå