Torstein Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Smågal, jeg hadde en om globalisering på engelsk for ikke så lenge siden. Stod mest å improviserte, men har en powerpoint og et manus om du er interessert Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Ja takk, why not. MSN? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Må slenge inn en liten bemerkning her: Ser at det er utrolig mange som absolutt skal presse inn engelske fraser og ord inn i innleggene sine. Hvorfor er det slikt? Noen ord er rett og slett mer beskrivende. Sånn føler jeg det ivertfall, dessuten skriver jeg bedre engelsk en bokmål. Antakelig for at man legger mer flit i engelsken. Mulig noen syns det er teit, men det er ingen annen grunn en det jeg sa først. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jaja, gleder meg til PL helgen... Til poenget: Noen som har en powerpoint fremføring i engelsk de har presentert noen gang? Har fremføring i morgen og ha'kke starta. e: kan sikkert gi en bj i retur. Powerpoint er det null stress å snekre i stand, halvtime maks, evt. så får du bare ta den på sparket, slik jeg og en kompis gjorde i russetiden. Møtte opp med en powerpoint uten å ha lest en dritt på den, begge to fyllesyke og jævlige og endte opp med en 4. Tar gjerne en rimjob hvis du tilbyr? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Må bare informere at nå kommer Smågal til å eie så sykt på framføringen i morgen. I fix. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg har gått på intersjoanal skole i flere flere flere år så jeg har maaaange, synd jeg ikke var her tidligere i kveld da. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 ... Intersjoanal Busted. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Spør han only teiiiin minuts om han kan lage en, blir ivertfall morrsom da Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Må ikke, men det er er pluss å bruke slike virkemiddel. Tenkte jo tross alt på Liverpool, men det blir jævlig vanskelig å bestemme seg for hva man skal ta med, hvor dypt en skal gå i ting osv. Forslag: Du kan jo ta for deg hva som er problemet i årets sesong? Skukke være vanskelig å få et par tre timer ut av dette uten å forberede seg Åsså kan du bare legge inn random bilder av kjeksene Torres og Gerrard på benk og tribune og skylde på de Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 ... Intersjoanal Busted. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Åsså kan du bare legge inn random bilder av kjeksene Torres og Gerrard på benk og tribune og skylde på de Jeg har den ferdig. Liverpool_presentasjon.ppt Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Det var litt av poenget ja. Men for å være litt seriøs, slike Powerpoint-presentasjoner er jo ikke noe å hyle for. Og i hvert fall ikke hvis det er valgfritt emne. Ta noe dere kan om fra før av, mekk selve Powerpointen på 5 minutter (kanskje mindre egentlig) og bare prat litt på sparket. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Corvino til Roma? Jula er definitivt ikke over, Prade & Co er ikke i nærheten å ha et like stort nettverk som denne mannen... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Hykler! Terry har tidligere innrømmet at han har vært utro mot sin kone Toni. I sine første sju år sammen med Toni skal Terry ha vært utro minst åtte ganger. Han skal ha sverget å aldri gjøre det igjen. To måneder senere ble han avslørt med en annen dame i sin Bentley. Lol. Endret 5. februar 2010 av Latias Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Sånne PL-helger vi står fremfor nå gjør meg glad. My schedule: Liverpool - Everton - 13:45 Manchester United - Portsmouth - 16:00 Tottenham - Aston Villa - 18:25 Søndag: Birmingham - Wolves - 14:30 Chelsea - Arsenal - 17:00 Så er det kamper IGJEN på tirsdag og onsdag. Life is better when you fucking love footy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå