Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, herlige greier, litt sjarm skader ikke...

 

http://www.thejc.com/sport/sport-news/2667...asa-joins-lazio

 

"Eyebrows were also raised in Israel because of Lazio’s fascist fans and historical political associations. Maariv’s sports editor Avi Ratzon wrote: “Mussolini must be turning in his grave at the thought of an Israeli wearing a Lazio shirt.”

Slike sitater varmer alltid :love:

Lenke til kommentar

Vel jeg anbefaler det ikke, det kan fort bli en ond sirkel hvor det virker mit sin hensi. Men Propoganda/Daria og alle disse sidene er jo ment for fremføringer, lær deg oppsettet og finn ut når du kan ta deg en pause, så er den en av de øverste karakterene sikra.

 

Edit: Så igjennom min Roma fremføring fra 6-klasse for litt siden, ser at det var mye jeg skulle forklare og illustrere, i og med at jeg brukte ordet "også" meget hyppig.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

For mange har det vel blitt sånn helt naturlig. Jeg husker det var en periode der jeg chattet mye med fremmedspråklige på engelsk og svært lite på norsk, da ble det ofte til at det snek seg inn engelsk når jeg skrev på norsk. Det skal sies at jeg nå bevisst har valgt å gå bort fra det og prøver å holde innleggene mine på et og samme språk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...