DJ_Dark Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Gjende er ikke annet en Støvsuge kjeks, smuldrer opp før kjeksen har nådd kjeften. The Game just removed Giallorossi from his friendlist. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 I walk around with rubles yez? Ehh, huh? Ruble = russiske penger. Du tar vel poenget nå. Det vet jeg. Og nei. Lurer på hvor mye han måtte ut med for denne dealen... Lenke til kommentar
JRL Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 http://www.thejc.com/sport/sport-news/2667...asa-joins-lazio "Eyebrows were also raised in Israel because of Lazio’s fascist fans and historical political associations. Maariv’s sports editor Avi Ratzon wrote: “Mussolini must be turning in his grave at the thought of an Israeli wearing a Lazio shirt.” haha Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Typisk russere Haha, herlige greier, litt sjarm skader ikke... http://www.thejc.com/sport/sport-news/2667...asa-joins-lazio "Eyebrows were also raised in Israel because of Lazio’s fascist fans and historical political associations. Maariv’s sports editor Avi Ratzon wrote: “Mussolini must be turning in his grave at the thought of an Israeli wearing a Lazio shirt.” Slike sitater varmer alltid Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Jaja, gleder meg til PL helgen... Til poenget: Noen som har en powerpoint fremføring i engelsk de har presentert noen gang? Har fremføring i morgen og ha'kke starta. e: kan sikkert gi en bj i retur. Endret 4. februar 2010 av Smågal Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg har en om Zinedine Zidane. Den varer fra 5-10 min etter hvor mye du kan og det er link til to videosnutter Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Valgfritt. Oh, det høres jo egentlig bare kos ut. Må du bruke Powerpoint? Hvis ikke er det jo bare å bable i vei om ett eller annet. Just talk about Liverpool mate. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Må ikke, men det er er pluss å bruke slike virkemiddel. Tenkte jo tross alt på Liverpool, men det blir jævlig vanskelig å bestemme seg for hva man skal ta med, hvor dypt en skal gå i ting osv. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Gjør det veldig enkelt (obs ppt-fil) Eller litt bedre (også ppt-fil) Sånn; bj nå da? Endret 4. februar 2010 av Hyperio Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hahaha :!: Det hadde vært noe det. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Eller bare leit litt her. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Til poenget: Noen som har en powerpoint fremføring i engelsk de har presentert noen gang? Har fremføring i morgen og ha'kke starta. Hva!? Tenk så mye lærdom og kunnskap du mister? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Har ikke tid til å lære det nå siden det er i morgen tidlig uansett, haha. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Wing it. Liverpool som tema og prat og prat og prat og prat og prat og prat og prat, det bør ikke være så vanskelig. Litt kjipt hvis du hadde vært Chelsea-supporter, men ellers går det jo fint. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Vel jeg anbefaler det ikke, det kan fort bli en ond sirkel hvor det virker mit sin hensi. Men Propoganda/Daria og alle disse sidene er jo ment for fremføringer, lær deg oppsettet og finn ut når du kan ta deg en pause, så er den en av de øverste karakterene sikra. Edit: Så igjennom min Roma fremføring fra 6-klasse for litt siden, ser at det var mye jeg skulle forklare og illustrere, i og med at jeg brukte ordet "også" meget hyppig. Endret 4. februar 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Må slenge inn en liten bemerkning her: Ser at det er utrolig mange som absolutt skal presse inn engelske fraser og ord inn i innleggene sine. Hvorfor er det slikt? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 For mange har det vel blitt sånn helt naturlig. Jeg husker det var en periode der jeg chattet mye med fremmedspråklige på engelsk og svært lite på norsk, da ble det ofte til at det snek seg inn engelsk når jeg skrev på norsk. Det skal sies at jeg nå bevisst har valgt å gå bort fra det og prøver å holde innleggene mine på et og samme språk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå