Liberalistiske Samebror Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 heter ikke scums men SCUMS! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) John Terry is no longer in a relationship with Toni Poole. Wayne Bridge likes this. Vanessa Perroncel likes this. Tiger Woods likes this. Endret 4. februar 2010 av Smågal Lenke til kommentar
Corey Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Avram Grant er avslørt som Premier League sjefen,som henger på bordell..Greit at det er tungt for ham å tape en CL-finale,men come ooon! Link Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 What has Vanessa Perroncel got in common with a Champions League final goalpost? They've both been banged by John Terry.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Haha. :!: Burde nesten ha en vitsetråd for Terry. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg spiser Tom og jterry kjeks i skrivende stund. Tok dere den?!? (PS: True story forresten, T&J er tidenes beste kjeks) Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 JEG TOK DEN!!!! Og ja, fantastisk god kjeks. Brb, må ned å kjøpe. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg spiser Tom og jterry kjeks i skrivende stund. Tok dere den?!? (PS: True story forresten, T&J er tidenes beste kjeks) Jeg har selv en forkjærlighet for Gjende med sjokolade. Gastronomisk nytelse. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Spiser heller min egen avføring NK Den aller aller aller ALLER beste kjeksen, som såvidt slår T and J, nevner jeg ikke for folk jeg bryr meg om, fordi den er så god at man risikerer å spise seg i hjel. Men dere driter jeg i, så jeg skal gi en vag beskrivelse (fordi jeg ikke husker navnet...) : - Lilla pakning - Ligger tre stk x3 i et mørkt "beger) - Havrebund, karamel og sjokolade. Gjende har en nesten lik variant. Voldtar deg i kjeften, men på en god måte. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Gjende er ikke annet en Støvsuge kjeks, smuldrer opp før kjeksen har nådd kjeften. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 I walk around with rubles yez? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 I walk around with rubles yez? Ehh, huh? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 I walk around with rubles yez? Ehh, huh? Ruble = russiske penger. Du tar vel poenget nå. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Gjende er ikke annet en Støvsuge kjeks, smuldrer opp før kjeksen har nådd kjeften. The Game just removed Giallorossi from his friendlist. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 I walk around with rubles yez? Ehh, huh? Ruble = russiske penger. Du tar vel poenget nå. Det vet jeg. Og nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå