Alastor Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Hvorfor driver vi og heier på Leeds SCUM? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Defoe altså. Sicky sick. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hvorfor driver vi og heier på Leeds SCUM? Alltid greit med farmerlag som ikke spiller i Europa.. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Noen som så på Fulham-Ports. og kan si hvordan Okaka gjorde det? Innblanda i mye? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Leste ihvertfall dette Giallo. 2035: Over at Craven Cottage, and it's one of the misses of the season. Danny Murphy swings the ball in from the right and after Jonathan Greening heads the ball down, Stefano Okaka, who only days ago scored a wonder-goal for Roma, heads five-foot wide when standing one foot from goal. It's a shocker. Head in hands. FY faen Defoe altså, hat trick. SYKE mann. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Kan si at Fulham seier er egneltig ikke veldig fortjent utifra deg jeg har sett. Har ikkje følgt så godt med at eg kan si noe om Okaka. Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jævla Defoe..Jævla Defoe Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Leste det TC, skuffende. Men det var som jeg engang sa, han er ikke en effektiv målskårer. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Herlig av Defoe. Ah, det er så deilig å få jekka ned Leeds et par hakk. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Litt rart å sammenligne, men vist vi skal samenligne så kan jeg jo si at Huseklepp scorte 3 på 9 min i dag, Defoe brukte noen og 50 min på sin. Brann spilte mot 1 divisjon, mens Tottenham mot 2. Men så er det litt feil å samenligne norsk og engelsk fotball. Leeds er vell rundt TL nivå atm. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Brann spilte treningskamp. Tottenham spilte cupkamp, ser du virkelig ikke forskjellen? Det er feil å sammenligne norsk og engelsk fotball, ja, veldig feil. edit: nivå altså Endret 3. februar 2010 av Wisbatov Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Vet ikke om folk fikk med seg i at The Sun spekulerer i at hu derre eksen til Bridge har hatt seg med ikke mindre enn 5 forskjellige Chelsea-spillere. Uansett. Saucy CFC 'mascot' Vanessa confirms that Drogba and Anelka can perform together... Endret 3. februar 2010 av Herr Brun Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Litt rart å sammenligne, men vist vi skal samenligne så kan jeg jo si at Huseklepp scorte 3 på 9 min i dag, Defoe brukte noen og 50 min på sin. Brann spilte mot 1 divisjon, mens Tottenham mot 2. Men så er det litt feil å samenligne norsk og engelsk fotball. Leeds er vell rundt TL nivå atm. Hahaha, denne posten oppsummerer alt en Arsenal-fan står for. Og det morsomste er at signaturen din antyder at du har to lag i PL Endret 4. februar 2010 av Solaar Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hæ? Litt feil å sette alle i samme bås? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Litt rart å sammenligne, men vist vi skal samenligne så kan jeg jo si at Huseklepp scorte 3 på 9 min i dag, Defoe brukte noen og 50 min på sin. Brann spilte mot 1 divisjon, mens Tottenham mot 2. Men så er det litt feil å samenligne norsk og engelsk fotball. Leeds er vell rundt TL nivå atm. Hahaha, denne posten oppsummerer alt en Arsenal-fan står for. Og det morsomste er at signaturen din antyder at du har to lag i PL Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Solaar, er du scum-fan? I så fall: Hahahaha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå