MagnusW Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Leeds - Tottenham i kveld blir spennende! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Skal nytes, Leeds for faen!!!!!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Spurs! Hat-trick av Gudjohnsen. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Synd at Leeds ikkje går vidare. Morsomt å sjå småklubber markere seg mot dei store. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Synd at Leeds ikkje går vidare. Morsomt å sjå småklubber markere seg mot dei store. Ikke når det er Leeds. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Chelsea og Leeds er vel ikke rivaler, så er vel likegyldig for han egentlig. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Spurs! Hat-trick av Gudjohnsen. Kan vel ikke spille tror jeg. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Satte 10 kr. på at Leeds vinner. Odds: 4. Med andre ord; Tottenham vinner. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Spurs! Hat-trick av Gudjohnsen. Kan vel ikke spille tror jeg. Åja, fordi han ikke var registrert i den opprinnelige kampen. Da sier jeg hat-trick av Krancjar (hvis han er skadefri)! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Riise har vist utrolig form i det siste! Morsomt å se en norsk spiller markere seg så godt i utlandet. Indeed. Så har han hevet seg voldsomt etter alt bråket som har vert. Tenker da på fra sms meldinger til Agenter og ikke minst mødre. Man kan si mye om mannen, men det krever sitt for å heve seg fra sånt. Samtidig smeller han igang aksjon for Haiti osv, det står respekt av det. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Riise har vist utrolig form i det siste! Morsomt å se en norsk spiller markere seg så godt i utlandet. Indeed. Så har han hevet seg voldsomt etter alt bråket som har vert. Tenker da på fra sms meldinger til Agenter og ikke minst mødre. Man kan si mye om mannen, men det krever sitt for å heve seg fra sånt. Samtidig smeller han igang aksjon for Haiti osv, det står respekt av det. Enig! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Riise har virkelig hevet seg ja. Virker som byttet over til Roma virkelig har bedret han. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Satte 10 kr. på at Leeds vinner. Odds: 4. Med andre ord; Tottenham vinner. Satte 10 kroner på at Leeds vinner med 2 mål eller mer. Odds 9! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Lykke til, for der putta Spurs. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Måtte nesten ha en kupong med Leeds. Har en Spursfan på jobben som sikkert hadde blitt glad om jeg vant penger på en Leedsseier.. =) Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 2 mål i andre omgang til Leeds nå, så renner pengene inn.. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Regner med det ikke er noen som ser Inter-Fiorentina men vær gang Toldo står i kassa for Inter, får jeg litt backflash over hvor god han engang var. Hvorfor har han kastet det bort? Hvorfor har han ikke gått til en annen klubb for å få spilletid? Vi må vel tilbake i 2006 før han var førstevalget. Endret 3. februar 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå