tc47 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Points med Red Army i forsvaret. Det eneste Liverpool-supportere har å glede seg over innen fotball, er når United ikke vinner et trofé. - Points Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Tc er badass, selv etter at Alastor poster kommer han. @Hyperio: Nja, skal si at jeg har kost meg med trofèene til laget mitt de siste årene. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Skal ikke si noe på det, jeg prøvde bare å stoppe enveiskjøringen her. Anyway, sitter og ler mens jeg leser her. "40. Hilarious Chelsea's third choice keeper, Hilarious is not actually a real professional footballer, but rather signed as a practical joke by Abramovich, who was drunk on Vodka at the time and dared to by his best mate Vladimir Putin. It has been said that Hilario has about as much goalkeeping proficiency as a parapledgic midget with no arms or legs, however, it was determined that this overstating his ability; a midget can at least blow the ball away; the only thing that Hilario blows is Peter Kenyon's cock." Man kan jo bare ikke bli tatt seriøst når man heter Hilário. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Haha, herlig link. Founded: 2003. Michael Ballsack. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) "NightKeeper har svær kølle" - NightKeeper (Siden det var quote-fest her lzm) Endret 3. februar 2010 av NightKeeper Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Er det nå jeg skal skrive "NightKeeper har svær kølle" - Hyperio? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Er det nå jeg skal skrive "NightKeeper har svær kølle" - Hyperio? Nei nei nei. Eller, det kommer jo an på for all del. Men eg synest ikke den var svær! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Forklarer jo at han synes det er morsomt at JonTG i signaturen har liten tiss. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Ah, da har også Barusso forlat vår Roma-skute, men denne gang for godt, permanent overgang til Torino og Serie B. Jævla kjipt, selv om han ikke var så eminent på vår midtbane som folk trodde, så kunne vi ihvertfall ha tilbudt han en maskott-rolle? Denne overgangen har glidd rett forbi meg og sannsynligvis de fleste andre Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Riise grisetakles av 4-åring. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Han fikk sikkert skikkelig vondt Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Han fikk sikkert skikkelig vondt Så jo ut som han døde. Endret 3. februar 2010 av Sameboe Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Kanskje for å underholde ungene litt Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Kanskje for å underholde ungene litt Oki. Så du tror ikke han fikk vondt? At han ble skadet liksom? Håpe ikke det. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Ser for meg Roy Keane i samme situasjon. Han hadde ventet i 2-3 år, grisetaklet ungen som da var blitt 11-12, reist seg og spyttet på ungen mens han ropte ukvemsord! Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Stakkars alle ungene som har taklet Roy Keane, de sover nok med det ene øyet åpent. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Drogba style på Riise der Kudos til Riise for tiden forresten <3 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Riise har vist utrolig form i det siste! Morsomt å se en norsk spiller markere seg så godt i utlandet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Fy faen, som jeg savner Special1TV. Evt. denne som oppsummerte forrige sesong: Endret 3. februar 2010 av Latias Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå