tc47 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvis den Arsenal kampen hadde hatt røde kort hadde den vært beste kampen jeg har sett. Jeg er faktisk litt glad at Canal+ ikke viste Utd kampen i kveld! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvis den Arsenal kampen hadde hatt røde kort hadde den vært beste kampen jeg har sett. Jeg er faktisk litt glad at Canal+ ikke viste Utd kampen i kveld! Så kjekt det må være å være nøytral. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Nei, det må være helt forferdelig. Tenk å ikke få den følelsen du får når favorittlaget taper eller vinner. Følelsen av å se et annet lag spille morsom fotball er ingenting i forhold. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Nei, det må være helt forferdelig. Tenk å ikke få den følelsen du får når favorittlaget taper eller vinner. Følelsen av å se et annet lag spille morsom fotball er ingenting i forhold. Hadde det veldig morsomt jeg. Arsenalsupporterne satt i rommet ved siden av oss Liverpoolsupportere på Puben. Sang og hoia, mens vi klappa hver gang Tottenham scorte. Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Nei, det må være helt forferdelig. Tenk å ikke få den følelsen du får når favorittlaget taper eller vinner. Følelsen av å se et annet lag spille morsom fotball er ingenting i forhold. QTW. Må nok si at en av mine største opplevelser what so ever var da Tottenham slo Chelsea i finalen og vant ligacupen. Hadde vel ikke hvilepuls før en uke etterpå Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Nei, det må være helt forferdelig. Tenk å ikke få den følelsen du får når favorittlaget taper eller vinner. Følelsen av å se et annet lag spille morsom fotball er ingenting i forhold. Hadde det veldig morsomt jeg. Arsenalsupporterne satt i rommet ved siden av oss Liverpoolsupportere på Puben. Sang og hoia, mens vi klappa hver gang Tottenham scorte. Har vel litt med at du er Liverpoolfan. Hadde du vert nøytral hadde du jo ikke brydde deg om det var Spurs eller Arsenal som scorte. Ergo kanskje ikke like gøy Endret 29. oktober 2008 av SuKa Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Nøytral? Jeg skjønte ikke hva det er vi prater om her. Tror folk jeg er nøytral? Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Nei, tror bare vi diskuterer det å være nøytral generelt. Lenke til kommentar
Vrinsk Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Må bare dele dette med dere: http://rutube.ru/tracks/284208.html?v=5ec4...00c96d475f36d79 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Selvom det ble 3-0 til Chelsea, er det viktig å huske Hull hadde en stor sjanse på 0-1 og traff stolpen og. Og Chelsea sitt andre var ingenting bra av dem, bare utrolig synd det som skjedde mellom 3 Hull spillere. Så ja, men Chelsea fortjente vel seieren EDIT: Må bare dele dette med dere:http://rutube.ru/tracks/284208.html?v=5ec4...00c96d475f36d79 Haha daaaaaamn Endret 30. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Nighty: Er fra Vennesla Giallo: Måtte vise min skuffelse over å ikke få delta under feiringen av opprykket sammen med resten av Menigheden :( Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Engelsk Liga. Best. EOD! Nå er det vel ingen andre enn godeste G-man som påstår at disse andre jukse og filmeligaene (spansk og italiensk) er i nærheten av PL?? Giallorossi? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Selvom det ble 3-0 til Chelsea, er det viktig å huske Hull hadde en stor sjanse på 0-1 og traff stolpen og. Og Chelsea sitt andre var ingenting bra av dem, bare utrolig synd det som skjedde mellom 3 Hull spillere. Så ja, men Chelsea fortjente vel seieren Korrekt oppsumert, jeg så kampen. Hadde Hull fått 1-1 ville nok ting godt anderledes, lufta gikk ut av dem på 2-0. Dette var delvis en keepertabbe, senere spilte de seg inn igjen og kom til flere sjanser på slutten. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Så du den i stedet for Åseral-Spurs? Stakkar Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Giallorossi? He's da one! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Giallorossi? He's da one! Hell yeah! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Tottenham bygger ny stadion etter 109 år med White Hart Lane. Det er nødvendig, men vemodig. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Håper Spurs tar poeng i helgen og! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Håper Spurs tar poeng i helgen og! Ikke jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå