Old Game Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ta deg en bolle du. Gå å tell pengene til klubben din, så har du noe å sysle med til du blir pensjonist. United straffes oftere og hardere fordi FA vil statuere eksempler. Enkel matte. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ja buhu, dakar manu som aldri får noe gratis av fa Viss bare manu supportere skal sutre her synes jeg de kan gå i sin egen tråd. Fryktelig slitsomt når de blir så onesided i en slik tråd. Let the abuse begin. Gi et eksempel? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Er bare at det ble utsatt pga været første gang, greit. Whatever. Men så var været helt greit i midtuken etter, hvor Arsenal spilte mot Bolton og Utd mot City. Chelsea derimot hadde ingenting å gjøre, og den ble utsatt til første uken i februar, ikke uken etter en gang. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Gi et eksempel? City-supporter, tror ikke han finner noen eksempler. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Ja, Chelsea har hatt flere sjanser. Myhill har da vitterlig hatt 2-3 svært gode redninger, samt flere okeie langskudd. Pluss et veldig farlig innlegg fra Iva til Drogba som Myhill akkurat klarte å bokse ut (da var Drogba så nær at Byhill boksa han i trynet i tillegg). Samt situasjonen som var nå for 1min sia. Men den dribla vi vekk. Skyt, for faen! Ja buhu, dakar manu som aldri får noe gratis av fa Viss bare manu supportere skal sutre her synes jeg de kan gå i sin egen tråd. Fryktelig slitsomt når de blir så onesided i en slik tråd. Let the abuse begin. Gi et eksempel? FA sitter nok og jubler nå. Hadde de ikke utsatt denne kampen så lenge, hadde ikke Drogba spilt/scoret... Endret 2. februar 2010 av Herr Brun Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ja, Chelsea har hatt flere sjanser. Myhill har da vitterlig hatt 2-3 svært gode redninger, samt flere okeie langskudd. Pluss et veldig farlig innlegg fra Iva til Drogba som Myhill akkurat klarte å bokse ut (da var Drogba så nær at Byhill boksa han i trynet i tillegg). Samt situasjonen som var nå for 1min sia. Men den dribla vi vekk. Skyt, for faen! Ja buhu, dakar manu som aldri får noe gratis av fa Viss bare manu supportere skal sutre her synes jeg de kan gå i sin egen tråd. Fryktelig slitsomt når de blir så onesided i en slik tråd. Let the abuse begin. Gi et eksempel? FA sitter nok og jubler nå. Hadde de ikke utsatt denne kampen så lenge, hadde ikke Drogba spilt/scoret... Du missforsto, jeg mente et eksempel på at FA er snill med United! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jan Vennegor of HesselDrit! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Åja.. Så det er bare gult for forsøk på slag.. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Faen meg rødt. Verre en Rio slaget det der. Får garantert ingen konsekvenser. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Skal vi se om Drogba blir utestengt fra den? Ganske lik Ferdinand sin. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 neimen så mange det var i fotballpub'n nå a 23 bruker(e) leser i emnet (0 gjester og 1 anonyme brukere) 22 medlemmer: tc47, Zeromac, Raste, ΣΙΝΔΡΕ, Latias, agasøster, Herr Brun, Fox, Points, Corey, Islanbadsj, Sattern, ErlendRU, Perfecta, Attityd, Sovehest, Solaar, Chef Samebror, Berbastic, Shlaps, TomHel, archanios Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Pent Corey.... Han har irritert meg i hele kampen med Premier Leagues hardeste dempinger..Måtte få det ut Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Klart ikke. FA er jo korrupte så det holder. Stopper ikke oss fra å vinne titler uansett. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Faen meg rødt. Verre en Rio slaget det der. Får garantert ingen konsekvenser. Kanke få konsekvenser, siden dommeren så det og gav gult for det. For øvrig: Ashley Cole was caught doing 104mph in a 50mph zone. When questioned by police as to why he was speeding, he said "l've just heard John Terry is parked outside my house." Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Så ut som om gingeren holdt igjen Drogba... Men den svingen der var farlig, hadde han truffet, hadde han nok fått konsekvenser. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Faen meg rødt. Verre en Rio slaget det der. Får garantert ingen konsekvenser. Kanke få konsekvenser, siden dommeren så det og gav gult for det. For øvrig: Ashley Cole was caught doing 104mph in a 50mph zone. When questioned by police as to why he was speeding, he said "l've just heard John Terry is parked outside my house." :!: Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Garantert ingen reaksjon etter kampen hvis dommern ga han gult... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Dogba får ikke noe for den. Book it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå