Solaar Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Game: Hvorfor dette hatet mot Redknapp og Spurs? Er du egentlig West Ham fan? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Han er i godt selskap når det gjelder å misslike Spurs. Keane, han var det godt vi solgte ser det ut som. He got Rednapped. Endret 2. februar 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Alle hater Spurs. Sikkert flere som har sett denne før, men jeg lo: John Terry - Sometimes he scores at the bridge...sometimes at the bridge's Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hahaha. Den hadde jeg ikke fått med meg før, nei. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Åahahahahahaahaha! De er helt rå til å finne på slike! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 da var jeg påmeldt til sommerens supportercup allerede Rovers skal ta tittelen tilbake fra Tottenham Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 da var jeg påmeldt til sommerens supportercup allerede Rovers skal ta tittelen tilbake fra Tottenham Hvor? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Da har vi startet påmelding for supportercupen 2010. Etter gull og sølv de 2 siste årene jakter BRSCN flere pokaler. Etter flere år på grusbanen på voldsløkka vil årets supportercup bli avviklet på Snarøya SK idrettsanlegg (Fornebu) lørdag 5. juni 2010. Der er det 3 kunstgressbaner og en gressbane. BRSCN vil også i år melde på 2 lag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Foretrekker HWs supporter-cup... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hvis han er interessert i å spille alene da. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 aaah, PL i dag også ja, redder kvelden litt. Litt lei av MW2. Og en ny unskyldning til å skippe leksene i dag også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) aaah, PL i dag også ja, redder kvelden litt. Litt lei av MW2. Og en ny unskyldning til å skippe leksene i dag også MW2? (lol, mente "xbox"). Jada, gleder meg til PL jeg også Endret 2. februar 2010 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Spilte først på sexbox ja, men red ring of death gjorde slutten på det. gikk over til Pc.. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ja har ikke peiling på en dritt om det. Fikk xboxen av broren min som kjøpte seg den nye elite xboxen, tok 2 dager så var min fucka. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg har begge, men her var det utrolig nok PS3 som daua. Til tross for at 360 har blitt transpotert en hel del. Spiller bare på PC jeg også Fotballspill da selvsagt, for å ikke gå helt off topic Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 I kveld kan United og Arsenal supporterne på forumet samles her og heie frem på Hull. GETT INN!! *Lage stemning* Guttorm, hvor gammel er du? Om jeg får spørrre... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 COME OM HULL! GET IN! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå