Herr Brun Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Carlo Ancelotti, Arsene Wenger, Alex Ferguson and Rafa Benitez are in a pub. Ancelotti gets up and gets a round in. Wenger gets up and pays the next round. Benitez and Ferguson follows. Ancelotti then gets up and buys himself a pint and sits down. Wenger, Ferguson and Benitez ask what's going on, to which he replies: "This is the fifth round lads, and you're not in it!" :!: Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Hehe Tok den ikke før jeg tenkte meg om.... Endret 30. januar 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Stfu, FA-cupen er oppskrytt uansett! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hahahahahaha. En tweet for litt siden: "Yet again John Terry scores away from home". Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Trodde jeg hadde sett en del rare avgjørelser i midt nå 32 år gamle liv, dette tror jeg er topp 3 lett. Togo er utestengt fra de to neste Afrikamesterskapene i fotball. Det bestemte Det afrikanske fotballforbundet (CAF) lørdag. Nasjonen ble straffet etter at laget valgte å trekke seg fra årets mesterskap i Angola. Spillerbussen ble angrepet, en spiller, en fra støtteapparatet og bussjåføren ble drept. Shit, leste ikke om det før nå istad. For en utrolig hjernedød beslutning! Må da være mulig å vise skjønn i en sånn situasjon, selv om de bryter en regel langt uti regelverket. For en skam Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Faen for en elendig avis VG er. Real Madrid hadde ikke vunnet på Riazor på 19 år, så vant de 3-1 i går. Det får bare en liten notis øverst på siden, sammen med Barcelona... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Carlo Ancelotti, Arsene Wenger, Alex Ferguson and Rafa Benitez are in a pub. Ancelotti gets up and gets a round in. Wenger gets up and pays the next round. Benitez and Ferguson follows. Ancelotti then gets up and buys himself a pint and sits down. Wenger, Ferguson and Benitez ask what's going on, to which he replies: "This is the fifth round lads, and you're not in it!" :!: Jeg lo Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Poor Wayne Bridge. He's not even first choice with his wife these days. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Noen som vil hjelpe meg og finne den videoen med han kommentatoren fra dyreriket og fotballspillere? Det var da i denne tråden? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Riiiiiise er i form! Nytt drømmetreff i dag. Endret 31. januar 2010 av Latias Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Link mål pl0x. Om du finner det. Endret 31. januar 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Noen som vil hjelpe meg og finne den videoen med han kommentatoren fra dyreriket og fotballspillere? Det var da i denne tråden? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Link mål pl0x. Om du finner det. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Flott å se at en norsk spiller gjør det såpass bra i en stor klubb som Roma. Riise er klasse. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Det er så deilig å se slike mål. Blir så irritert mange ganger når spillere ikke bare kan skyte. Mange vil heller gå seg fast. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 SHÅNN ARRNEE REESE!! Fint mål. Nice skru rundt keepern der. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Håndballskru av Riise, begynner å få heltestatus i Roma nå regner jeg med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå