Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Carlo Ancelotti, Arsene Wenger, Alex Ferguson and Rafa Benitez are in a pub. Ancelotti gets up and gets a round in. Wenger gets up and pays the next round. Benitez and Ferguson follows. Ancelotti then gets up and buys himself a pint and sits down. Wenger, Ferguson and Benitez ask what's going on, to which he replies: "This is the fifth round lads, and you're not in it!"

:!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trodde jeg hadde sett en del rare avgjørelser i midt nå 32 år gamle liv, dette tror jeg er topp 3 lett.

Togo er utestengt fra de to neste Afrikamesterskapene i fotball. Det bestemte Det afrikanske fotballforbundet (CAF) lørdag.

Nasjonen ble straffet etter at laget valgte å trekke seg fra årets mesterskap i Angola. Spillerbussen ble angrepet, en spiller, en fra støtteapparatet og bussjåføren ble drept.

Shit, leste ikke om det før nå istad. For en utrolig hjernedød beslutning! Må da være mulig å vise skjønn i en sånn situasjon, selv om de bryter en regel langt uti regelverket. For en skam

Lenke til kommentar
Carlo Ancelotti, Arsene Wenger, Alex Ferguson and Rafa Benitez are in a pub. Ancelotti gets up and gets a round in. Wenger gets up and pays the next round. Benitez and Ferguson follows. Ancelotti then gets up and buys himself a pint and sits down. Wenger, Ferguson and Benitez ask what's going on, to which he replies: "This is the fifth round lads, and you're not in it!"

:!:

Jeg lo :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...