Jørgen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Oppsummerer bare litt: City enig med Santos Johnson vil til City Spurs snapper opp Eidur Gudjohnsen Dindane nesten klar for Birmingham Alle vil ha Moses Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Spurs og City konkurrerer om hvem som kan ha flest spisser ser jeg. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Ja, hva er det med Tottenham og spisser? Ene plassen de ikke trenger flere folk. Jaggu meg snapper de opp en ny, en. Skjønner det ikke. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Forhåpentligvis er det i dag Ciro Ferrara blir sparket, det skal visstnok være et møte mellom styret med (Jean-Claude) Blanc i spissen og Ferrara. Hvis han overlever enda en uke, synes jeg en tredjepart burde komme inn å vurdere hele styret... Ingen av de største trenernavnene har blitt nevnt, det skal stå mellom Zaccheroni eller Gentile, jeg gjetter på førstnevnte, Wikipedia er ihvertfall overbevist allerede ( ). Denne løsningen skal uansett bare være en imidlertidig løsning. Regner med at det største håpet er å hente Benitez til sommeren. Endret 29. januar 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Zaccheroni er så godt som bekrefta nå! Mangler bare at det står på hjemmesidene til Juventus. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Det går hardt utover min F5-knapp ihvertfall Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Får ikke mer enn headeren opp på hjemmesiden til Juve nå Spratt opp en artikkel på Sky nå, der det sto at Juventus hadde bekreftet nå også, satser på at dette ikke er bare veldig sterke rykter. Jeg har stor respekt for Ferrara som person og spiller, men dessverre så var han langt ifra god nok som Juve manager. Men det er ikke bare han som er problemet skal det nevnes, styret er jo helt inkompetente og stallen er ekstremt skadeutsatt. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Jeg har stor respekt for Ferrara som person og spiller, men dessverre så var han langt ifra god nok som Juve manager. Men det er ikke bare han som er problemet skal det nevnes, styret er jo helt inkompetente og stallen er ekstremt skadeutsatt. Det har definitivt jeg også, jeg hyller bare dette merkverdig Juve-styret for denne ansettelsen, hvilken toppklubb ansetter en trener basert på deres spillerkarriere? Ytterst få, og spesielt i et land som Italia. Styret skal uten tvil ha sin del av skylda, men det kommer neppe frem, de har klart å bortforklare det meste de har gjort og kommer til å fortsette slik (...Egentlig litt typisk Juvenuts - Oh, der gikk jeg over streken ). Zaccheroni er ihvertfall 'Offisielt' klar.... Nå kan jeg vel legge til det jeg har følt: Hahahahaahahaha... ... ... ... .......Hahahahaha! Edit: Mine daglige *Se på Grosso sitt Semifinale mål i 06* resulterte i dette: Endret 29. januar 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
cFc Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Grosso sitt mål ja, husker den italienske kommentatoren hyle ut GROOOSSSOO GROOOSSOOO om og om igjen. Sjelden man ser den gleden på en fotballspiller som man så på grosso når han feiret det målet. Men stakkars tyskland da. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Lotito slår til igjen, for en mann Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Makan til idiot. Er vel eneste presidenten i Serie A som er på høyde med Juventus styret i idioti. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hehe, Zamparini tar nok den førsteplassen der med god avstand til resten Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hva tror dere om kupongen min? Bayern München - Mainz 05 H Liverpool - Bolton H Birmingham - Tottenham B Wigan - Everton B Burnley - Chelsea B Sporting Gijon - Barcelona B Arsenal - Manchester United B Eneste jeg føler kan gå galt er Spurs, Everton og Utd (gamblers mind). Everton kan fort ryke på U og. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Ser noe utrygg ut den der. Forresten burde du ta det her. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Du ryker enten på Pool, B'ham eller United. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Ryker helt klart på United-kampen. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 hoho, 4-2 etter en omgang i werder bremen kampen Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Herregud. Er ikke mer å si enn det. Herregud Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Håper ikke det afrikanske fotballforbundet fucker opp VM til sommeren. Da blir jeg forbanna. En helt ufattelig avgjørelse. Helt ludacris. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Latterligste avgjørelsen jeg har hørt om noensinne. Har ikke ord! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå