Schjellin Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Selv har jeg alltid hatt sansen for Roma, før så fulgte jeg med de. Men blitt lite nå i det siste. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Har ikke sansen for kjerringfotball, men hvis jeg skal velge en "lesser evil" må det vel bli Torino. Et lag som var stort i min ungdom. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Har ikke sansen for kjerringfotball, men hvis jeg skal velge en "lesser evil" må det vel bli Torino. Et lag som var stort i min ungdom. I framtiden altså? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Good one Latias Har ikke noe lag i Italia egentlig, men må jeg velge blir det vel Roma. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Top of the league, having a laugh Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Top of the league, having a laugh Top of the injury league, having a laugh! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Just having a laugh.. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) nye bortedrakta til tyskland kule detaljer Endret 27. januar 2010 av JRL Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Tyskland har fått flotte drakter både hjemme og borte. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Stiller meg bak den, meget pen drakt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Liker drakten veldig godt, jeg også. Alt ser bra ut når Der Fußballführer har det på, da Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Har ikke sansen for kjerringfotball, men hvis jeg skal velge en "lesser evil" må det vel bli Torino. Et lag som var stort i min ungdom. I framtiden altså? Snork. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Dritt kjedelig, men hjemmedrakten er dog noe helt annet Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Litt kjedelig, men meget pen! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Mutu feiler på dopingtest Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hahahaha. Mutu du, Mutu. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Dette er ikke doping for meg. Det blir som om jeg skulle bli bannlyst fra et gym i Frankrike for å bruke Kreatin. Mutu har nå blitt tatt for å "kostholdsdope" seg og sniffe kokain. Ingen av disse midlene er prestasjonfremmende preparater og burde ikke møtes med sterke reaksjoner annet enn fra egen klubb iht egne disiplinære sanksjoner. Ja, det er et kunstig middel for å holde sulten i sjakk og derav kom i/beholde formen, men det må være klarere grenser for hva vi kaller doping og ikke. EPO-misbruk og steroider er doping. Å bruke kostholds-supplementer for å hode sulten i sjakk, for å bygge muskler ect bør tilfalle en annen kategori. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg avventer å ser hvilket eksakt stoff han har tatt før jeg tar en besluttning ihvertfall, kostholdsdoping kan være så mangt. Dog, La Gazzetta dello Sport opererte med ordet "doping" og utifra det høres det jo relativt greit ut, men vi får se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå