Giallorossi Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Kom deg over på Calcio.no, G? Serie A er herlig. Italiensk fotball er herlig. Aldri likt siden, og tidligere ble den aldri oppdatert, nåtildags er den derimot i mye bedre befatning. Forsåvidt grei side - Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hva er det jeg hører? Ronaldo brakk nesa på en kar i dagens kamp`? Ronaldo scorte forøvrig 2 og er oppe i 9 totalt. Ikke akkurat noen Rooney nei Forøvrig er folka som kommenterer spansk fotball for c+ noe av det mest tragiske jeg har hørt. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Ronaldo scorte forøvrig 2 og er oppe i 9 totalt. Ikke akkurat noen Rooney nei 9 mål på 12 kamper. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Haha, herlig å høre sånt The Game Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Kom deg over på Calcio.no, G? Serie A er herlig. Italiensk fotball er herlig. Aldri likt siden, og tidligere ble den aldri oppdatert, nåtildags er den derimot i mye bedre befatning. Forsåvidt grei side - Livechattingen på siden er derimot fantastisk, iallefall når den blir satt opp. Chattet med tkk og fler der, absolutt mange med stor fotballkunnskap der. Jeg elsker forresten TSO i dag, herlig hvordan han fikk i gang publikumet. Der ble det vinka også, ja, se det. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 7.23 Benfica are interested in signing want-away Manchester City forward Robinho. The Portuguese club will battle with Santos in the race to sign the Brazilian, according to The Independent. Hvor ble det av Barcelona-interessen? Merkelig at en spiller som kostet City £30m kan nå havne i Santos eller Benfica. Har disse klubbene råd til han anyway? Merkelig situasjon. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Tenkte det samme. City må da la han gå billig hvis Santos skal signere han. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Han skal da bare på utlån til Santos om han drar dit ifølge ryktene. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Ok... Eg leser bare overskrifter Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 anyway så er det rart å låne ut en fyr "i sin beste alder", som de betalte 30 mill pund for.. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Rart at Robinho ikke spiller fast. Var ikke han relativt bra i sin første sesong? Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 joa, er vel ganske vansklig å konkurere med adebayor, tevez osv.... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Måten City driver på er jo litt rar. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 ja, skulle tro de går ganske kraftig i minus.... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Sant det Jotun. Ade, Tevez, Robinho, Santa Cruz, Bellamy er jo en ganske slagkraftig spillergruppe offensivt. Helt greit for meg at de selger Robinho. Jotun <3 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Sjokkerer meg ikke at Brasilianere falmer fort. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Robinho har slitt voldsomt i sesong nr 2, har fått fansen og media imot seg, så det er nok best for alle parter at han blir lånt ut. Men skulle hatt en erstatter, tynt der framme med Santa skadet. Det er tydelig at folk ikke følger med på City her inne Jeg synes det er dumt han drar, det eneste han trenger er litt selvtillit, og bli brukt riktig. Han viste jo i første sesong at han definitivt duger, men han er den første man legger skylden på i city, det er litt ekkelt hvor mye tyn han får. Litt det samme med Elano, men når en spiller sin sterke side ikke er løping så blir man ofte hengt ut. Nei jeg tror heller ikke at en klubb med masse penger hadde brukt så mye at man gikk i minus noen år, det er jo ganske rart. :!: Men kudos for å si jeg hater city på en fin måte. Endret 26. januar 2010 av Crispin Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Mancini benekter at han ønsker å la Robinho gå, mens styret har visstnok fortalt Robinho at han er uønsket. Derfor foregår det nå en forhandling med Santos, i utgangspunktet ønsket City å låne han ut i 6 måneder, mens Santos ønsker 18 måneder, det ser nå ut til at det blir et 18 måneders lån hvis City for forkjøpsrett på Neymar og Paulo Henrique. En avtale er nærstående så fremt ingenting forandrer seg innen kort tid. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Og hans erstatter blir..... (Forhåpentligvis ) He's Gonna Fuck PL'Up! Endret 26. januar 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Haha, Cassano, det hadde vært skøy med han i Premier League. Forresten, G. Jeg har alltid vært fan av Serie A, men i det siste føler jeg at jeg har blitt frelst. Jeg har kommet frem til at jeg elsker Serie A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå