Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kom deg over på Calcio.no, G?

Serie A er herlig. Italiensk fotball er herlig.

Aldri likt siden, og tidligere ble den aldri oppdatert, nåtildags er den derimot i mye bedre befatning. Forsåvidt grei side :)

- :love:

Livechattingen på siden er derimot fantastisk, iallefall når den blir satt opp. Chattet med tkk og fler der, absolutt mange med stor fotballkunnskap der.

Jeg elsker forresten TSO i dag, herlig hvordan han fikk i gang publikumet.

Der ble det vinka også, ja, se det.

Lenke til kommentar

7.23 Benfica are interested in signing want-away Manchester City forward Robinho. The Portuguese club will battle with Santos in the race to sign the Brazilian, according to The Independent.

Hvor ble det av Barcelona-interessen? Merkelig at en spiller som kostet City £30m kan nå havne i Santos eller Benfica. Har disse klubbene råd til han anyway? Merkelig situasjon.

Lenke til kommentar

Robinho har slitt voldsomt i sesong nr 2, har fått fansen og media imot seg, så det er nok best for alle parter at han blir lånt ut. Men skulle hatt en erstatter, tynt der framme med Santa skadet. Det er tydelig at folk ikke følger med på City her inne ;)

Jeg synes det er dumt han drar, det eneste han trenger er litt selvtillit, og bli brukt riktig. Han viste jo i første sesong at han definitivt duger, men han er den første man legger skylden på i city, det er litt ekkelt hvor mye tyn han får. Litt det samme med Elano, men når en spiller sin sterke side ikke er løping så blir man ofte hengt ut.

Nei jeg tror heller ikke at en klubb med masse penger hadde brukt så mye at man gikk i minus noen år, det er jo ganske rart. :!: Men kudos for å si jeg hater city på en fin måte.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Mancini benekter at han ønsker å la Robinho gå, mens styret har visstnok fortalt Robinho at han er uønsket. Derfor foregår det nå en forhandling med Santos, i utgangspunktet ønsket City å låne han ut i 6 måneder, mens Santos ønsker 18 måneder, det ser nå ut til at det blir et 18 måneders lån hvis City for forkjøpsrett på Neymar og Paulo Henrique. En avtale er nærstående så fremt ingenting forandrer seg innen kort tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...