Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Det håper jeg også tobn.

Haha, OM Leeds vinner så møter de Bolton borte. Never catch a break. (eller økonomiks sett så er det jo gull.)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Det blir nok til det også gitt. Synd at Mazzarri & Co klarte å skarve med seg alle 3-poengene fra fascist gjengen Livorno. Dette var en dag hvor jeg trodde formkurven skulle peke en helt annen retning, mangelen på Quagliarella, Lavezzi og noen få til burde gitt Livorno en bedre sjanse.

Skummelt viss Mazzarri også får Napoli på rett kjøl, som han har gjort med så mange andre lag, heldigvis er han ikke den mest fremtidsrettede typen :)

Edit: "Heier" nok på Inter her også, Scudetto er rett og slett utenkelig, helt surrealistisk, andreplassen derimot er definitivt ikke utenkelig :)

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Jeg klarer ikke Inter.

Why?

Forøvrig, under kampen i går:

Er linjedommern og hoveddommern mentalt skadet? Dømmer flere titals sekunder etter jo....

Kan så være, men de dømmer i hvert fall riktig. Det er ikke alltid en selvfølge når man møter Juventus...

Jeg vet faktisk ikke, men jeg bare klarer ikke de fotballaget. Det er noe jeg ikke liker med de, men vet ikke hva. Har vært slik lenge.

Lenke til kommentar
Jeg vet faktisk ikke, men jeg bare klarer ikke de fotballaget. Det er noe jeg ikke liker med de, men vet ikke hva. Har vært slik lenge.

*Don't Get It*

Som bruttern en gang sa, "Tidligere så synes jeg litt synd på Inter, hardtsatsende lag invisteringsmessig men resultatene uteble..." :)

Skjønner at du ikke tar den, for jeg vet ikke selv. Kanskje jeg har noen traumer om dem elns. :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...