Crispin Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Harry er en morsom fyr :!: Lenke til kommentar
tobn Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 heheh artig. Dessverre for Harry er han nok ikke like livlig etter kampen på Elland Road. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Det håper jeg også tobn. Haha, OM Leeds vinner så møter de Bolton borte. Never catch a break. (eller økonomiks sett så er det jo gull.) Endret 24. januar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 da er det ikke lenge til Inter - Milan. Regner med at flere skal se den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Heier på Jose-tap. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 satser på det ja. lenge siden jeg har sett noen inter kamper, gleder meg til å se sneijder Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Det blir nok til det også gitt. Synd at Mazzarri & Co klarte å skarve med seg alle 3-poengene fra fascist gjengen Livorno. Dette var en dag hvor jeg trodde formkurven skulle peke en helt annen retning, mangelen på Quagliarella, Lavezzi og noen få til burde gitt Livorno en bedre sjanse. Skummelt viss Mazzarri også får Napoli på rett kjøl, som han har gjort med så mange andre lag, heldigvis er han ikke den mest fremtidsrettede typen Edit: "Heier" nok på Inter her også, Scudetto er rett og slett utenkelig, helt surrealistisk, andreplassen derimot er definitivt ikke utenkelig Endret 24. januar 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) selvfølgelig syk volley av snejder, synd den ikke gikk inn... Endret 24. januar 2010 av andre3028 Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Heier på Jose-tap. Jeg også, men ser dårlig ut. Endret 24. januar 2010 av Schjellin Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Heller Inter enn Milan. Ikke særlig bra for United dersom Milan er i knallform. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Heller Inter enn Milan. Ikke særlig bra for United dersom Milan er i knallform. Jeg klarer ikke Inter. Så derfor holdet jeg med Milan i dag. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg klarer ikke Inter. Why? Forøvrig, under kampen i går: Er linjedommern og hoveddommern mentalt skadet? Dømmer flere titals sekunder etter jo.... Kan så være, men de dømmer i hvert fall riktig. Det er ikke alltid en selvfølge når man møter Juventus... Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg klarer ikke Inter. Why? Forøvrig, under kampen i går: Er linjedommern og hoveddommern mentalt skadet? Dømmer flere titals sekunder etter jo.... Kan så være, men de dømmer i hvert fall riktig. Det er ikke alltid en selvfølge når man møter Juventus... Jeg vet faktisk ikke, men jeg bare klarer ikke de fotballaget. Det er noe jeg ikke liker med de, men vet ikke hva. Har vært slik lenge. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg vet faktisk ikke, men jeg bare klarer ikke de fotballaget. Det er noe jeg ikke liker med de, men vet ikke hva. Har vært slik lenge. *Don't Get It* Som bruttern en gang sa, "Tidligere så synes jeg litt synd på Inter, hardtsatsende lag invisteringsmessig men resultatene uteble..." Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg vet faktisk ikke, men jeg bare klarer ikke de fotballaget. Det er noe jeg ikke liker med de, men vet ikke hva. Har vært slik lenge. *Don't Get It* Som bruttern en gang sa, "Tidligere så synes jeg litt synd på Inter, hardtsatsende lag invisteringsmessig men resultatene uteble..." Skjønner at du ikke tar den, for jeg vet ikke selv. Kanskje jeg har noen traumer om dem elns. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 lol, snejder med rødt Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Haha, nå skjedde det mye her. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 hmm, hva skjede med sneijder? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Skjelte vel ut dommeren elns. Fikk det ikke helt med meg. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 klappa ironisk så ble det noe krangling tror jeg.. FIkk det ikke helt med meg jeg heller Nok drama er det iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå