Hyperio Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Ronaldinho med hat-trick. Ikke dårlig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Gleder meg til Ronaldinho mot Neville om noen få uker i CL ja. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Oh My God! Ryan Nelson står 2 meter i offisde(slik som ruud pleide gjør på alle frispark) når frisparket blir slått men målet blir godkjent! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Samme som meg og Mikel det. Forskjellen var at jeg vurderte å løpe ut på banen og brekke benet hans... Om det var Drogba i Mikel sine sko, så tror jeg du hadde gjort det. Jeg hadde i hvertfall vurdert det sterkt. Da hadde jeg fått med meg resten av klassen og tror jeg. Men da hadde det nok vært noen vakter rundt der da. Det var det ikke rundt Lyn. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) "Da sier vi velkommen til alle nye seere på TV2 Sport.... Eeeh... Nei, Canal Pluss Sport" Snakk om å faile bigtime! Endret 17. januar 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 herlig dag første gang på O'Reillys som er stampuben til Rovers i Oslo og vi vinner i en god kamp der vi faktisk spilte fotball Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Da har Fiorentina nok en gang signert en spiller, nærmere sagt Mario Bolatti. Ikke akkurat overaskende, men en overgangssum har ikke blitt offentliggjort, men jeg tipper grovt noe rundt 5-6 Millioner euro. Corvino & Co har høyst sannsynlig gjort nok et godt kjøp, en endelig erstatter for Melo? Ihvertfall ikke langt ifra, og med det kan vel Viola supporterne slutte å sutre mtp at det ikke ble noen storkjøp i sommer, selv etter den massive summen de fikk fra Melo Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 herlig dag første gang på O'Reillys som er stampuben til Rovers i Oslo og vi vinner i en god kamp der vi faktisk spilte fotball Ikke bare stampub-en til Rovers, men også min faste. Jeg sitter på O'Reillys minst 4 dager i uka. Det var vel Rovers-julebord der rundt 5 Desember ellerno i år også om jeg husker rett. Fantastisk sted. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Tottenham forstetter å samle på spisser. Merksnodig hobby. http://www.dagbladet.no/2010/01/19/sport/f...lrooy/10006774/ Endret 19. januar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Liverpool band i første posten Game? I kamptråden, har du blitt bløt eller? Håper City har noen billige spisser til salgs snart, de har vist funnet en som scorer mål Feels quite good to be right. Endret 20. januar 2010 av guttorm Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Aston Villa - Blackburn 6-4 HVORFOR SÅ JEG IKKE DEN KAMPEN!? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg så hele. Helt sykt. Kan vi få Ashley Young, please. Men Villa hadde utrolig mye flaks, Blackburn fortjente mye mer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hadde jeg visst den kampen var hadde jeg ikke sett Pool - Spurs. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hadde eg visst at de sendte reprise av Drømmehagen på NRK3 så hadde eg ikke sett Pool - Spurs.... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Av en eller annen grunn hadde jeg ikke fått med meg at det var noen andre kamper. Ikke før jeg fant resultatet. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Noen som vet hvem West Ham har signert til £100k i uka? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) David Sullivan has just said on 5 Live that they have offered a player £100k a week but they don't know if they will get him. He said he's a special player and there is no fee involved..... Det er sagt at dette er en engangssituasjon for å unngå nedrykk (West Ham har normalt sett ikke i nærheten av dette lønnsnivået på spillerne som de har i klubben. Endret 21. januar 2010 av PSV Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Er vel Ruud da, i hvert fall han de har ønsket de siste dagene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå