Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Samme som meg og Mikel det. Forskjellen var at jeg vurderte å løpe ut på banen og brekke benet hans...

Om det var Drogba i Mikel sine sko, så tror jeg du hadde gjort det. Jeg hadde i hvertfall vurdert det sterkt. :p

Da hadde jeg fått med meg resten av klassen og tror jeg. Men da hadde det nok vært noen vakter rundt der da. Det var det ikke rundt Lyn. :p

Lenke til kommentar

Da har Fiorentina nok en gang signert en spiller, nærmere sagt Mario Bolatti. Ikke akkurat overaskende, men en overgangssum har ikke blitt offentliggjort, men jeg tipper grovt noe rundt 5-6 Millioner euro.

Corvino & Co har høyst sannsynlig gjort nok et godt kjøp, en endelig erstatter for Melo? Ihvertfall ikke langt ifra, og med det kan vel Viola supporterne slutte å sutre mtp at det ikke ble noen storkjøp i sommer, selv etter den massive summen de fikk fra Melo :)

Lenke til kommentar
herlig dag :D første gang på O'Reillys som er stampuben til Rovers i Oslo og vi vinner i en god kamp der vi faktisk spilte fotball

Ikke bare stampub-en til Rovers, men også min faste. Jeg sitter på O'Reillys minst 4 dager i uka. Det var vel Rovers-julebord der rundt 5 Desember ellerno i år også om jeg husker rett. Fantastisk sted.

Lenke til kommentar
David Sullivan has just said on 5 Live that they have offered a player £100k a week but they don't know if they will get him. He said he's a special player and there is no fee involved.....

Det er sagt at dette er en engangssituasjon for å unngå nedrykk (West Ham har normalt sett ikke i nærheten av dette lønnsnivået på spillerne som de har i klubben.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...