Rekeomelett Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Ingen svette, ingen blod. En trist klubb- Benitez & co. Ingen varme, ingen sol. Ut av cupen røk Liverpool. Så kjedelig fotball at man trenger en blund, Liverpool FC har gått på grunn. Vi heiser våre flagg og hever våre glass. Mens vi ler av en klubb som går rett i dass! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Der bommet Ronaldo alene med keeper gitt. Veldig bra start av Guti da. Den skulle Ronaldo tatt, gitt. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Ronaldo hadde satt den ja. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Veldig bra Ronaldo.. Hva skjer med Real da? Ene kampen dominerer de og andre suger de balle.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Er litt som oss nå da. Wigan kampen, også Leeds (og Bham egentlig) kampen. Haha, NICE pass Ronaldo. Klarer jo ikke den letteste pasningen en gang. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Dominanse har det vel aldri vært, bortsett fra noen enkeltkamper i høst. Real er som jeg anså før sesongen totalt blottet for lagspill, itilegg er pasniningsfeilene av de mest åpenbare slaga, men det jeg ikke forutså (Som vi ser nå), Real tar ikke poeng. Edit: Regner med kampen snus etterhvert, men det er fortsatt helt fatalt dårlig pasningsspill... Endret 16. januar 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Oioioi. For en sjanse Kaka bommer på der. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Ja, er det jeg mener. I høst var enkelte kamper ekstreme. Lagspillet er ikke i nærheten av å være intakt og de letteste pasningene feiler. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Altså, fy faen. Har ikke sett Ronaldo bomme på sånne utrolige lette pasninger før. Ikke så mange ihvertfall. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Ikke så rart mtp at de fleste Real-spillerne ikke er spillbare, men skyggeløper i stort antall. Dessuten skal Atletic ha kudos for at de klarer å kjempe oss ut av kampen med tildels svært destruktivt spill. Uansett, så er savnet stort, vi mangler en kreativ og spillbar spiller der oppe, Pipita... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Ja. Benzema var virkelig dårlig, og Higuain har vært ekstrem i det siste. Merker at han er borte ja. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Samme som meg og Mikel det. Forskjellen var at jeg vurderte å løpe ut på banen og brekke benet hans... Om det var Drogba i Mikel sine sko, så tror jeg du hadde gjort det. Jeg hadde i hvertfall vurdert det sterkt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Bra skudd av Ronaldo der ihvertfall. Bra av keeperen. Hmm, var det straffe da? Hadde vel vært ganske billig. 5 min lagt til, wow. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 No Sporting Lisbon this time Ronaldo. 3 poeng tapt for Real, ouch. Barca-Sevilla next! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Jepp. Nå kommer Barcelona til å få seg ei luke. Endret 16. januar 2010 av Hyperio Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Dessuten skal Atletic ha kudos for at de klarer å kjempe oss ut av kampen Hehe... Nå måtte eg sjekke om Roma spilte mot Atletico... Oss? Som i eg og alle lagene mine? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hehe... Nå måtte eg sjekke om Roma spilte mot Atletico... Nei dessverre så er ikke Roma med i det Spanske-ligasystemet, og Europa-Cuper spilles vel aldri kl 22 30 på en lørdag? Godt å se at du har fått med deg dette Oss? Som i eg og alle lagene mine? Oss, som i meg, meg, meg! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 hvorfor virker det alltid som om du skriver mer om Madrid når det går dårlig med oss G? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Nei det skal faktisk G ha. Roma er helt tydelig lag nummer 1. Noe annet ville aldri slått meg å insinuere. Eg bare mobber det at han har så mange eg Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Hehe, har vel vært lite positivt å si denne sesongen generelt sett? Forøvrig så er jeg svært positiv ang ligagull fortsatt. Edit: Sevilla klarer å holde Barca til 0-0 i skrivende stund, imponerende hvordan midststopper paret (Serbern og Escude) tar ut Zlatan av kampen, igjen. Endret 16. januar 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå