Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Ingen svette, ingen blod. En trist klubb- Benitez & co. Ingen varme, ingen sol. Ut av cupen røk Liverpool. Så kjedelig fotball at man trenger en blund, Liverpool FC har gått på grunn. Vi heiser våre flagg og hever våre glass. Mens vi ler av en klubb som går rett i dass! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dominanse har det vel aldri vært, bortsett fra noen enkeltkamper i høst. Real er som jeg anså før sesongen totalt blottet for lagspill, itilegg er pasniningsfeilene av de mest åpenbare slaga, men det jeg ikke forutså (Som vi ser nå), Real tar ikke poeng.

Edit: Regner med kampen snus etterhvert, men det er fortsatt helt fatalt dårlig pasningsspill...

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Ikke så rart mtp at de fleste Real-spillerne ikke er spillbare, men skyggeløper i stort antall. Dessuten skal Atletic ha kudos for at de klarer å kjempe oss ut av kampen med tildels svært destruktivt spill. Uansett, så er savnet stort, vi mangler en kreativ og spillbar spiller der oppe, Pipita...

Lenke til kommentar

Hehe, har vel vært lite positivt å si denne sesongen generelt sett? Forøvrig så er jeg svært positiv ang ligagull fortsatt.

Edit: Sevilla klarer å holde Barca til 0-0 i skrivende stund, imponerende hvordan midststopper paret (Serbern og Escude) tar ut Zlatan av kampen, igjen.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...