Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Enig, er så mange variabler som skal klaffe for at en stor overgang skal skje. Dzeko er en spiller som er mulig å hente under årets Januar-vindu, selv om det blir en dyr affære. Fattige Milan må selge for å kjøpe (Når det er snakk om såpass store summer), mens han ikke ønsker seg til PL og England. Han begynner snart å bli overmoden for Bundesliga, og burde ta et steg videre i karrieren sin synes jeg.

Den eneste spennende overgangen som har skjedd, er Eduardo Salvio, digger den karen. Apropo han, så er det litt merkelig at Fiorentina heller valgte å gå for Ljajic istedenfor Salvio som tidligere i høst var linket sterkt til Firenze-laget (Utifra kommentarene fra agenten til Salvio, så virket han veldig interessert i en slik overgang også).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spennende med Salvio, mener jeg har sett han på U20 landslaget til Argentina tidligere. Ja, Dzeko må vekk fra Bundesliga rimelig kjapt, egentlig ganske pussig at han ikke ønsker seg til Premier League, sportslig sett, da han har store muligheter for å lykkes der.

Fikk du forresten med deg Viola-kampen i går?

Lenke til kommentar

Synd, den var absolutt verdt å få med seg fra mitt synspunkt. Underholdende og spennende gjennom hele, selv om min over-anglofile venn fant spillet dørgende kjedelig.

Hvilke nettsider er det jeg kan lese om når det gjelder Calcio, både transferrykter og sånn generelt, G?

For øyeblikket leser jeg bare på transfermarkt.de, SkySports og diverse klubbsider når det gjelder transferrykter.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Hvilke nettsider er det jeg kan lese om når det gjelder Calcio, både transferrykter og sånn generelt, G?

For øyeblikket leser jeg bare på transfermarkt.de, SkySports og diverse klubbsider når det gjelder transferrykter.

Football Italia er en fin nettside hvor du får med deg det meste innenfor Italia, dog er de veldig Nord-Italiensk vennlige. Ellers pleier jeg stort sett bare å raide Svenskafans.com/Italien, der får du så absolutt med deg det meste. Helt til slutt så pleier jeg å Google-Translat'e Corriere dello Sport eller avisen/nettsiden som har det beste kildenettverket i verden, La Gazzetta dello sport ifølge TKK himself, har du ekstra interessert kan du også vurderer Tuttosport, men forvent deg mye vrøvel om Juventus.

Uansett så er det dessverre ingen fullverdig Engelsk-skrivende side som får med seg alt fra Italia, og det kommer det heller neppe til å bli med fremtiden.

Lenke til kommentar

Regner med det, ihvertfall inneværende sesong, men til sommeren burde ting skje. Han har stagnert og tilliten Mou viser er laber. Fjorårets store stjerneskudd på backplassene, Santon og Motta, har begge skuffet, førstnevnte fikk stor tillit fra starten av sesongen, men når han ikke tok vare på den så har det blitt det samme gamle. Motta på sin side har igrunn aldri kommet tilbake på det han viste i fjor, men jeg tror og håper han kommer tilbake på dette etterhvert, litt skader og slikt ødela ihvertfall oppladningen til årets sesong.

Lenke til kommentar
Utrolig å tenke på at i den treningshallen jeg har spilt fotball (og jobbet i tidligere) i gjennom flere år, så jeg Mame Biram Diouf spille fotball i sommer. Nå har han scoret i verdens beste liga. Litt spesielt å tenke på.

Samme som meg og Mikel det. Forskjellen var at jeg vurderte å løpe ut på banen og brekke benet hans...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...