Giallorossi Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Enig, er så mange variabler som skal klaffe for at en stor overgang skal skje. Dzeko er en spiller som er mulig å hente under årets Januar-vindu, selv om det blir en dyr affære. Fattige Milan må selge for å kjøpe (Når det er snakk om såpass store summer), mens han ikke ønsker seg til PL og England. Han begynner snart å bli overmoden for Bundesliga, og burde ta et steg videre i karrieren sin synes jeg. Den eneste spennende overgangen som har skjedd, er Eduardo Salvio, digger den karen. Apropo han, så er det litt merkelig at Fiorentina heller valgte å gå for Ljajic istedenfor Salvio som tidligere i høst var linket sterkt til Firenze-laget (Utifra kommentarene fra agenten til Salvio, så virket han veldig interessert i en slik overgang også). Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Spennende med Salvio, mener jeg har sett han på U20 landslaget til Argentina tidligere. Ja, Dzeko må vekk fra Bundesliga rimelig kjapt, egentlig ganske pussig at han ikke ønsker seg til Premier League, sportslig sett, da han har store muligheter for å lykkes der. Fikk du forresten med deg Viola-kampen i går? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Fikk du forresten med deg Viola-kampen i går? Nop, jobbet vanvittig lenge dessverre Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Synd, den var absolutt verdt å få med seg fra mitt synspunkt. Underholdende og spennende gjennom hele, selv om min over-anglofile venn fant spillet dørgende kjedelig. Hvilke nettsider er det jeg kan lese om når det gjelder Calcio, både transferrykter og sånn generelt, G? For øyeblikket leser jeg bare på transfermarkt.de, SkySports og diverse klubbsider når det gjelder transferrykter. Endret 15. januar 2010 av Wisbatov Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hvilke nettsider er det jeg kan lese om når det gjelder Calcio, både transferrykter og sånn generelt, G? For øyeblikket leser jeg bare på transfermarkt.de, SkySports og diverse klubbsider når det gjelder transferrykter. Football Italia er en fin nettside hvor du får med deg det meste innenfor Italia, dog er de veldig Nord-Italiensk vennlige. Ellers pleier jeg stort sett bare å raide Svenskafans.com/Italien, der får du så absolutt med deg det meste. Helt til slutt så pleier jeg å Google-Translat'e Corriere dello Sport eller avisen/nettsiden som har det beste kildenettverket i verden, La Gazzetta dello sport ifølge TKK himself, har du ekstra interessert kan du også vurderer Tuttosport, men forvent deg mye vrøvel om Juventus. Uansett så er det dessverre ingen fullverdig Engelsk-skrivende side som får med seg alt fra Italia, og det kommer det heller neppe til å bli med fremtiden. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Den er grei, G. Jeg er glad i google-translate og er lykkelig over linkene Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Har en Milan supporter i klassen min som leser på La Gazzetto della sport 24/7 (føles det som). Han har komt til det stadiet at han skjønner det meste av det som står der. Synes det er ganske imponerendes, i grunn. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 dere som følger med på italia, hva skjer med santon? blir han værende i Inter? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Regner med det, ihvertfall inneværende sesong, men til sommeren burde ting skje. Han har stagnert og tilliten Mou viser er laber. Fjorårets store stjerneskudd på backplassene, Santon og Motta, har begge skuffet, førstnevnte fikk stor tillit fra starten av sesongen, men når han ikke tok vare på den så har det blitt det samme gamle. Motta på sin side har igrunn aldri kommet tilbake på det han viste i fjor, men jeg tror og håper han kommer tilbake på dette etterhvert, litt skader og slikt ødela ihvertfall oppladningen til årets sesong. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Helt vilt så utur Liverpool har om dagene, bra resultat for City, men det er jo umulig og ikke ha sympati for Liverpool for tiden Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Vel skadefryd er ikke min ting, men det går vel mest på at Liverpool ikke akkurat har vært en rival for City de seneste årene. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Går mot masseslakt på Stamford Bridge... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Utrolig å tenke på at i den treningshallen jeg har spilt fotball (og jobbet i tidligere) i gjennom flere år, så jeg Mame Biram Diouf spille fotball i sommer. Nå har han scoret i verdens beste liga. Litt spesielt å tenke på. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Utrolig å tenke på at i den treningshallen jeg har spilt fotball (og jobbet i tidligere) i gjennom flere år, så jeg Mame Biram Diouf spille fotball i sommer. Nå har han scoret i verdens beste liga. Litt spesielt å tenke på. Samme som meg og Mikel det. Forskjellen var at jeg vurderte å løpe ut på banen og brekke benet hans... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Straffe til Everton! På stillingen 1-0 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Venter bare på at Ronaldo eller noen andre på Galacticos putter et par mål slik at jeg vinner litt kr. Men de virker for tamme atm. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 De spiller så jævlig dårlig at det er sykt. Verre enn Utd mot Leeds. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Det er ikke sant da, men de spiller dårlig ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå