SuKa Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Han blir som Gamsten skal du se. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Gi B.H Riise litt tid så kan det hende han slår til. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Sjansene er kanskje små, men han har jo ikke vært der så lenge. Det tar litt tid å komme seg in shape. Når jeg såg en kamp så hadde han noen pene innlegg iallefall. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 tror Riise får en Gamst-effekt det gikk en halv sesong før han fikk tillitt også, så scorte han vel 3-4 kamper på rad Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Fulham har tenkt å lage et norsk lag? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Ser ikke bort i fra at Skjelbred kan bli en hit i PL. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg ser ikke bort fra at B.H. Riise slår igjennom i Premier League med tiden. Til nå har han jo måtte klare seg med innhopp og EL-spill, men han har ikke gjort seg bort. Sjansene vil komme for han med tiden, og jeg er sikker på at han kan klare å ta vare på de. G, har du noe info når det gjelder Canales? Hvilke klubber er interesserte? Så langt har jeg hørt Sevilla, Real Madrid og Barcelona, men jeg regner med at det er en god del interesserte når alle kan gå i forhandlinger med han. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg ser ikke bort fra at B.H. Riise slår igjennom i Premier League med tiden. Til nå har han jo måtte klare seg med innhopp og EL-spill, men han har ikke gjort seg bort. Sjansene vil komme for han med tiden, og jeg er sikker på at han kan klare å ta vare på de. G, har du noe info når det gjelder Canales? Hvilke klubber er interesserte? Så langt har jeg hørt Sevilla, Real Madrid og Barcelona, men jeg regner med at det er en god del interesserte når alle kan gå i forhandlinger med han. ManCity er også interesert i Canales. Samt Arsenal Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Takk, Sameboe Nå må Villa forresten skjerpe seg, kaster jo bort sjansene for å gå opp til 2 - 0 og sikre meg penger. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Haha. Blackburn burde ha puttet to ganger, to i stolpen. og har hatt en del sjanser tidligere samt en del press. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Kom nettopp hjem fra trening og ser Atletico har slått Recreativo 3-0 i Copa del Rey, 3-3 sammenlagt. Hvordan blir det da? Ekstraomganger eller omkamp? EDIT: HAHAHa, my bad. Det er jo bare pause! Endret 14. januar 2010 av Larsemão Lenke til kommentar
Corey Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 For en idiot Ashley Young er..Tar med seg ballen ut over dødlinjen i hendene og "forstår ikke" hvorfor Emerton blir forbanna på han...Dummeste jeg ser på en fotballbane.. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Angående Canales så skal han og faren ha kommet frem til en muntlig avtale med Real Madrid. Valdano har vært i samtale med faren hans før i dag/går kveld. Madrid skulle betale en liten slump med penger, og låne han ut en sesong slik man gjorde med Garay. Årslønnen hans skulle også bli ca. 1 mill. €. Detter er ifølge AS. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Angående Canales så skal han og faren ha kommet frem til en muntlig avtale med Real Madrid. Valdano har vært i samtale med faren hans før i dag/går kveld. Madrid skulle betale en liten slump med penger, og låne han ut en sesong slik man gjorde med Garay. Årslønnen hans skulle også bli ca. 1 mill. €. Detter er ifølge AS. Skjønner ikke hvorfor Canales gidder å signere for kjøpklubben... Se på Garay, er ikke akkurat fast i Real Madrid i år. De kjøper jo han kun for å tjene penger på han om et år eller to garrantert! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Eh... lol? Garay har ikke spilt veldig mye pga. av at han har konkurrert med Albiol og Pepe, og nå som sistnevnte har vært skadet har Garay strålt i han sitt fravær. Har kanskje vært blant Real Madrids 2-3 beste på de siste 3 kampene. Canales er Spanias største og heteste talent for øyeblikket, så det er bare naturlig at man ønsker seg han. I tilleg har man et godt forhold til Racing fra før. Siden han bare er 18 år kan det bli god plass til han hvis utviklinga ikke stangnerer. Guti er 33 og har ikke mange sesongene igjen, minst en av Van Der Vaart, Gago og M. Diarra er jeg sikker på at blir solgt innen 1 sesong eller 2. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Eh... lol?Garay har ikke spilt veldig mye pga. av at han har konkurrert med Albiol og Pepe, og nå som sistnevnte har vært skadet har Garay strålt i han sitt fravær. Har kanskje vært blant Real Madrids 2-3 beste på de siste 3 kampene. Canales er Spanias største og heteste talent for øyeblikket, så det er bare naturlig at man ønsker seg han. I tilleg har man et godt forhold til Racing fra før. Siden han bare er 18 år kan det bli god plass til han hvis utviklinga ikke stangnerer. Guti er 33 og har ikke mange sesongene igjen, minst en av Van Der Vaart, Gago og M. Diarra er jeg sikker på at blir solgt innen 1 sesong eller 2. Sorry, men dere kjøper jo inn flere spillere per sesong Er veldig usikker på om Canales satses på i Real Madrid som satser på stjerner, og veldig sjeldent talenter dessverre. Han hadde tjent bedre på å gå til en toppklubb som satser ungt sånn som Arsenal Da stagnerer ihvertfall ikke utviklingen, er jo ikke noen problemer for Real å hente han senere uansett, eller? Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Sykt spennende kamp i Copa del Rey nå. Atletico 5 - 1 Recreativo Huelva 5 - 4 sammenlagt Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 G, har du noe info når det gjelder Canales? Hvilke klubber er interesserte? Så langt har jeg hørt Sevilla, Real Madrid og Barcelona, men jeg regner med at det er en god del interesserte når alle kan gå i forhandlinger med han. Som Same sa så er også Arsenal en klubb han har vært linket til, som ihvertfall jeg kan anse som potensielt. Leste også et lite sitat om at Boca visstnok var interessert og kunne tilby denne (Mario) Bolatti, men dette er ikke akkurat seriøst. Regner uansett med at han signerer for Real Madrid, og stagnerer med tiden (...dessverre), jeg klarer ihvertfall ikke finne plass til han i Real-stallen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Det er det jeg frykter. Jeg har utrolig sans for den unge spanjolen, men kan umulig se for meg at han vil få den nødvendige spilletiden for å få optimal utvikling hos Real Madrid. Forøvrig har jeg funnet dette overgangsvinduet ekstremt kjedelig så langt og håper det tar seg opp, det vil det jo utvilsomt jo nærmere deadline vi kommer, men jeg håper fortsatt på en ordentlig stor overgang, selv om den fort kan utebli. Endret 15. januar 2010 av Wisbatov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå