Big Tone Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Nei, ikke skap-Juventini. Har vært Juventus supporter siden jeg var 7 år gammel og var i Torino med faren min å så dem. Sesongen våres er ikke over nei, men det er faen ikke langt ifra. Jeg var positiv til han når han ble ansatt, spesielt pga mange lovord fra folk utenom Juventus. (Ferguson blant annet) Men han har bevist meg feil, tilogmed en urutinert manager burde ikke gjøre feilene han gjør. Og man skulle tro at Juventus iafall hadde vært gode på det defensive, men vi suger jo balle der også. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Btw, Melo var så utrolig dårlig i dag at jeg ikke har ord for det en gang. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Melo er alltid dårlig. £25 mill, det gjør meg kvalm at så mye ble brukt på en spiller som han. Egentlig er han en helt ok defensiv midtbane spiller, men Ferrara bruker jo Melo som en kreativ offensiv midtbane spiller, ugh! Dette gjør forresten også slik at Diego blir dårlig. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Elsker Beckham. Selv om jeg er Liverpoolsupporter så er jeg rimelig glad i den fyren for en eller annen grunn. Skap-United supporter. Vet du sikkert kødder, men han kan vel være England-supporter. Eller en av de andre klubbene Beckham har vært i etter han dro fra United. Som jo er ei stund siden. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/foo...icle6982936.ece Sjokkerende eller hva? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Er ikke uenig med Ferguson over at dommeren var på bærtur i denne kampen, men selvmotsigelsen er litt morsom. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Sjokkerende at fokuset ikke er på eget lag. Uansett koslig å få bekreftet at selv om Chelsea leder ligaen er det fortsatt United som tar spalteplassen som den mest glamorøse og spennende klubben i England. Takk Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Elsker Beckham. Selv om jeg er Liverpoolsupporter så er jeg rimelig glad i den fyren for en eller annen grunn. Skap-United supporter. Vet du sikkert kødder, men han kan vel være England-supporter. Eller en av de andre klubbene Beckham har vært i etter han dro fra United. Som jo er ei stund siden. Han kødder alltid, akkurat som tc47 blir kalt "skap-gooner". Melo var for dyr, utrolig å bruke så mye penger på han. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Elsker Beckham. Selv om jeg er Liverpoolsupporter så er jeg rimelig glad i den fyren for en eller annen grunn. Skap-United supporter. Oh noes! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Norsk landslag kan bli bra i fremtiden tror jeg, er jo flere av de unge norske som er i utlandet som blir betraktet som svært gode spillere! Tobias Johansen i ManCity har jo allerede vært på benken for A-laget, og Abdisalim Ibrahim sitter på benken for dem imorgen. Store norske talenter: Tobias Johansen Håvard Nordtveit-Vegard Forren-Vegard Landaas-Jon Anders Riise Rocky Lekaj-Magnus Wolff Eikrem-Omar Ebdellaoui-Etzaz Husain Flamur Kastrati-Joshua King Meste parten av disse holder til i utlandet, eneste vi mangler er en skikkelig arvtager for Jon Arne på venstrebacken... Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Eh, Nordtveit på back? Men ellers er det gøy å tenke på det framtidige landslaget Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Eh, Nordtveit på back? Men ellers er det gøy å tenke på det framtidige landslaget Kunne jo tatt Nouri-Forren-Nordtveit-Riise men jeg ser på Landaas som et viktig talent Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg ser på Nordtveit som et viktig talent Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg ser på Nordtveit som et viktig talent Nettop, derfor jeg satte han opp på backen (var tross alt der han spilte fast da han var i Lillestrøm) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 HOLY SHIT Micah Richards. Crazy. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 SHUT UP! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Glad jeg har han på Fantasy League, ble ikke mange poeng denne runden. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Stakkars samebror, har ikke hatt så mye medgang denne sesongen stakkar. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 en manager som ikke satser før vi ligger under er grunnen, det og at han ikke er nede ved spillerne og heller sitter på tribunen med Mr.Williams Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå