Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Nei, ikke skap-Juventini. Har vært Juventus supporter siden jeg var 7 år gammel og var i Torino med faren min å så dem. :)

Sesongen våres er ikke over nei, men det er faen ikke langt ifra.

Jeg var positiv til han når han ble ansatt, spesielt pga mange lovord fra folk utenom Juventus. (Ferguson blant annet)

Men han har bevist meg feil, tilogmed en urutinert manager burde ikke gjøre feilene han gjør. Og man skulle tro at Juventus iafall hadde vært gode på det defensive, men vi suger jo balle der også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Melo er alltid dårlig.

£25 mill, det gjør meg kvalm at så mye ble brukt på en spiller som han. Egentlig er han en helt ok defensiv midtbane spiller, men Ferrara bruker jo Melo som en kreativ offensiv midtbane spiller, ugh! Dette gjør forresten også slik at Diego blir dårlig.

Lenke til kommentar
Elsker Beckham. Selv om jeg er Liverpoolsupporter så er jeg rimelig glad i den fyren for en eller annen grunn.

Skap-United supporter.

Vet du sikkert kødder, men han kan vel være England-supporter. Eller en av de andre klubbene Beckham har vært i etter han dro fra United. Som jo er ei stund siden.

Lenke til kommentar
Elsker Beckham. Selv om jeg er Liverpoolsupporter så er jeg rimelig glad i den fyren for en eller annen grunn.

Skap-United supporter.

Vet du sikkert kødder, men han kan vel være England-supporter. Eller en av de andre klubbene Beckham har vært i etter han dro fra United. Som jo er ei stund siden.

Han kødder alltid, akkurat som tc47 blir kalt "skap-gooner".

Melo var for dyr, utrolig å bruke så mye penger på han.

Lenke til kommentar

Norsk landslag kan bli bra i fremtiden tror jeg, er jo flere av de unge norske som er i utlandet som blir betraktet som svært gode spillere! Tobias Johansen i ManCity har jo allerede vært på benken for A-laget, og Abdisalim Ibrahim sitter på benken for dem imorgen.

Store norske talenter:

Tobias Johansen

Håvard Nordtveit-Vegard Forren-Vegard Landaas-Jon Anders Riise

Rocky Lekaj-Magnus Wolff Eikrem-Omar Ebdellaoui-Etzaz Husain

Flamur Kastrati-Joshua King

Meste parten av disse holder til i utlandet, eneste vi mangler er en skikkelig arvtager for Jon Arne på venstrebacken...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...