Corey Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Kidsa mine skal definetivt ha en slik dialekt!!! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Har lurt på hva han heter selv. Digger han som kommentator, men lurer alltid på hvor han er fra og. Fansy dialekt. Er det han nordlendingen som alltid kommenterer italiensk fotball? Eller en annen? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Han som kommenterer italiensk ja. Eneste oppførte på C+s hjemmesider er Per-Jarle Heggelund. Endret 6. januar 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 PANG, ZOMG osv! Satan for et mål! Men offside var det. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Dæven steikje!!Fantastisk. Akkurat nå er jeg veldig glad for at jeg har bestilt Milan drakt Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg må begynne å se mer italiensk fotball Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Heggelund er fra indre Troms, tror jeg. Nærmere bestemt Finnsnes. Er vel han som kommenterer det meste av italiensk fotball på C+ (bare han, kanskje? Bare han jeg har hørt i hvert fall). Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Heggelund er fra indre Troms, tror jeg. Nærmere bestemt Finnsnes. Er vel han som kommenterer det meste av italiensk fotball på C+ (bare han, kanskje? Bare han jeg har hørt i hvert fall). Stemmer bra med dialekta det ja, så er sikkert han som kommenterer nå også. Edit: NOK en straffe... Endret 6. januar 2010 av Sagberg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Straffe igjen ja... EDIT: Og Huntelaar til 5-1. Endret 6. januar 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Og der var det 5-2. Beste italienske kampen jeg har sett på lenge. Sjelden det blir så mange mål ja! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Giallo: hvis du ser på,er det en stor prestasjon og gålle 5 imot Genoa?Føler kommentatoren lager et poeng av det med hver anledning. Jeg trodde at Genoa var litt slik som Wigan. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Genoa lå helt i toppen av Serie A lenge, men det har raknet litt nå. Genoa spilte jevnt med de aller bedre lagene lenge. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Giallo: hvis du ser på,er det en stor prestasjon og gålle 5 imot Genoa?Føler kommentatoren lager et poeng av det med hver anledning.Jeg trodde at Genoa var litt slik som Wigan. Uten tvil, Genoa er et kvalitetslag, hadde itilegg en vanvittig god start, men de er et formlag, og akkurat nå er de på vei nedover på tabellen. Dog, jeg regner med at de kommer til å kjempe om fjerdeplassen. Per Jarle er elsket av Calcio-miljøet her til lands ihvertfall, jeg har ikke så store tanker om han, veldig mye innlysende kommentering, men en av de absolutt mest brukbare Norske kommentatorene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Ah. Liker han selv. Artig å høre han kommentere. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Så kampen selv, ikke hver dag man ser tre straffer til samme lag. Ingen ville ta den siste straffen jo. :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jo, det var bare at Ronaldinho ville at Beckham skulle ta det mens han andre jeg ikke husker navnet på ville at Huntelaar skulle ta den. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Bare så det er sagt, så er Per Jarle norges beste kommentator. Fantastisk mann, ordna pakkereiser ned til Italia for å se Inter - Lazio og Fiorentina - Milan, sammen med en masse folk han ikke kjente. Mannen elsker jo Calcio mer enn noen annen nordmann. Og det gjør ikke noe at han er lidenskapelig gooner også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå