Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heggelund er fra indre Troms, tror jeg. Nærmere bestemt Finnsnes. Er vel han som kommenterer det meste av italiensk fotball på C+ (bare han, kanskje? Bare han jeg har hørt i hvert fall).

Stemmer bra med dialekta det ja, så er sikkert han som kommenterer nå også.

Edit: NOK en straffe...

Endret av Sagberg
Lenke til kommentar
Giallo: hvis du ser på,er det en stor prestasjon og gålle 5 imot Genoa?Føler kommentatoren lager et poeng av det med hver anledning.

Jeg trodde at Genoa var litt slik som Wigan.

Uten tvil, Genoa er et kvalitetslag, hadde itilegg en vanvittig god start, men de er et formlag, og akkurat nå er de på vei nedover på tabellen. Dog, jeg regner med at de kommer til å kjempe om fjerdeplassen.

Per Jarle er elsket av Calcio-miljøet her til lands ihvertfall, jeg har ikke så store tanker om han, veldig mye innlysende kommentering, men en av de absolutt mest brukbare Norske kommentatorene.

Lenke til kommentar

Bare så det er sagt, så er Per Jarle norges beste kommentator. ;) Fantastisk mann, ordna pakkereiser ned til Italia for å se Inter - Lazio og Fiorentina - Milan, sammen med en masse folk han ikke kjente. Mannen elsker jo Calcio mer enn noen annen nordmann. Og det gjør ikke noe at han er lidenskapelig gooner også. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...