Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel ganske naturlig å holde en lavere profil når man ligger i league one, var ikke så mange som var interesserte i høre om city sine seiere mot minde kjente lag når de lå i andre divisjon for min del. Og når noe så stort skjer må det vel være lov å feire litt ekstra? Viss det noen gang skulle vært lov er det i slike tilfeller synes jeg. Kanskje vanskelig å førestille seg, men hverdagen er litt annerledes for Leeds fans i dag, tviler på at de bryr seg mindre om laget sitt av den grunn. Det er forsatt - kanskje noe overraskende, forsatt mange Leeds supportere rundt forbi. Vel mitt inntrykk i allfall.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Altså, at de ikke er aktive i Leeds-tråden her, vil ikke si at de ikke er supportere. Leedsforumet i norge er veldig populært. Kamptrådene blir større enn diverse kamptråder innpå diskusjon.no, og entusiasmen er stor. Kan trygt si dette uten å måtte sjekke så alt for mye, siden en god kompis av meg er svoren Leeds-fan (og ja, han ble litt glad av seieren over Man United). De fleste Leedssupporterne henger daglig - timevis - der inne. At de her inne dukker opp nå, trenger ikke ha noe å gjøre med at de er medgangssupportere, noe som er en latterlig påstand i seg selv.

Lenke til kommentar

Riktig som Torstein! sier. Er ikke så mye å gjøre ut av seg her, med unntak av søndagens seier. Er selv aktiv på leedsunited.no forumt og betalende medlem av LUSCOS. Så det gjør jeg der isteden.

Endret av tobn
Lenke til kommentar
Leeds-supportere som er medgangssupportere? Nå er det du som troller. Jeg mistenker at når laget til en supporter er i League 1 så er det ikke særlig mye å diskutere. Men når man først får en stor win kommer man ut av skyggen. :)

Enig...

(...) Men man trenger ikke trolle i United-kategorien.

I United-tråden whines det mye om å ikke være hårsår...

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Jeg er så glad hver gang jeg ser Mauro Zarate, fantastisk spiller og herlig personlighet, det gjør han ikke akkurat mindre likendes at han spiller for Lazio :love:

*Video*

Say whaaat...?

Han er en tilbakestående unge, som utennom fotballen hadde levd på sosialen.

Vi har jo utsagn som dette.

Han har jo rett da? Totti er jo godt over the top!

Lenke til kommentar
Jeg er så glad hver gang jeg ser Mauro Zarate, fantastisk spiller og herlig personlighet, det gjør han ikke akkurat mindre likendes at han spiller for Lazio :love:

*Video*

Say whaaat...?

Han er en tilbakestående unge, som utennom fotballen hadde levd på sosialen.

Vi har jo utsagn som dette.

Bare fordi han spiller for Lazio er han ikke tilbakestående :p Totti har da gjort mye dritt selv

Totti_Poulsen.jpg

Lenke til kommentar

Jah, det er vel noen, strange guys, som ikke klarer å se verdien hans...

Slike uttalelser tar kaka:

“Maybe he doesn’t know that in my first Serie A season I scored 16 goals, that I won the title in Argentina aged 17 and the Under-20 World Cup.”

Skåret 16 mål og vunnet en eller annen underage turnering...

iRoman: Han har alltid vært sleivkjefta, og hele Zarate-Totti fjotte-diskusjonen er jo nesten tragikomisk.

Etter derbyet har han uttalt gang på gang hva han synes om Totti, og som Italia's høyst sannsynlige mest populære mann så får du ikke mange ved din side.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Slike uttalelser tar kaka:

“Maybe he doesn’t know that in my first Serie A season I scored 16 goals, that I won the title in Argentina aged 17 and the Under-20 World Cup.”

Skåret 16 mål og vunnet en eller annen underage turnering...

16 mål i sin første Serie A sesong er da ganske bra? og han vant ligatittelen som 17 åring i Argentina med Velez!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...