Latias Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg regner med at det var sikkert nærmere 40 i odds for uavgjort om du tippet på livebet i pausen. Om ikke mer. Haha, du skulle ha satt uavgjort på den. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Det var ikke liveodds på den kampen på Betsafe. Dessuten ville jeg jo ikke det når jeg hadde tippet at Cardritt skulle vinne. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Er du seriøs? Hull fikk holde og stemple seg gjennom hele kampen, så var de så frekk at de søyt over avgjørelser. Men ja Wiley var ujevn, men det var faen ikke i favør United. Hull ble snytt for en straffe, men fikk en usaklig billig en. Å ja Evra skulle nok hatt to gule, men det hadde igjen vært veldig strengt å gitt rødt for to slike forseelser. Særlig når Hull slapp unna flere gule. Det med Rafael var eg ikkje seriøs med nei, men resten av dømminga har eg tydelegvis oppfatta heilt annleis enn du har. Du har sett med Bitre Arsenal-øyne Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Meget mulig. ^^ Lenke til kommentar
Corey Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Er det noen som vet hvor lenge Jimmy Bullard er ute?PL er liksom ikke det samme uten Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Er det noen som vet hvor lenge Jimmy Bullard er ute?PL er liksom ikke det samme uten Et par måneder i hvert fall. Skulle ha vært Hunt som burde ha fått skaden, ikke Bullard. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Noen som har noen gode nettsider som viser highlights fra fotballkamper(PL)? footytube.com har mer eller mindre slettet alt av videoer as of late. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Playmyfootball er en genial side Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Var jo bare et fåtall kamper på den siden. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 101greatgoals.com Fantastisk side. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...hp?artid=581336 Men politiet ville ikke høre på unnskyldningene, og nå kan Cole isteden miste førerkortet for resten av livet. Hahah! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Mindre sannsynlighet for at han kjører seg hjel/skader seg i trafikken om han mister lappen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Mindre sannsynlighet for at han kjører seg hjel/skader seg i trafikken om han mister lappen Mer stress for han hvis han hele tiden er avhenging av at andre kjører han. Kollektivtrafikk er vel ikke noe for han dersom han flykter fra en fotograf. :!: Lenke til kommentar
tobn Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Synes Leeds fantastiske seier på søndag har flyvet hus forbi her på forumet med tanke på all Manu supportere det er her på forumet. Må bare legge ved denne litt artige uttalelsen: Leeds United superfan Gary Edwards, who has only missed one Whites game in more than 40 years, joked: "They can bring on anybody now - even a big team." Og tidenes frysning video: http://www.f-b.no/article/20100104/SPORTEN...plate=video_art Sorry til alle som føler seg støtt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Flyvet hus forbi? Så du i kamptråden på kampdagen? Barnehage tendenser, så den kampen har ikke blitt glemt av oss. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Var såvidt innom, men var i for stor gledesrus til å erte. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 erter man klubber her inne blir det jo sett på som mobbing, og man har stor sjans til å bli banna pga sure forumbrukere bare fordi de har tapt mot et hatlag. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ja, jeg hadde sett for meg stor slakt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Apropos Leeds, skjer med at man viser trynet sitt først når man vinner en kamp mot et stort lag? Og da snakker jeg ikke om deg, tobn. Deg har jeg sett flere ganger i Leeds-tråden. Men har sett 2-3 andre som plutselig kommer ut av ingenting og sier de er Leeds-supportere etter United-kampen. ABU'ere som liker å trolle, eller medgangssupportere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå