Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er du seriøs? Hull fikk holde og stemple seg gjennom hele kampen, så var de så frekk at de søyt over avgjørelser. Men ja Wiley var ujevn, men det var faen ikke i favør United. Hull ble snytt for en straffe, men fikk en usaklig billig en. Å ja Evra skulle nok hatt to gule, men det hadde igjen vært veldig strengt å gitt rødt for to slike forseelser. Særlig når Hull slapp unna flere gule.

Det med Rafael var eg ikkje seriøs med nei, men resten av dømminga har eg tydelegvis oppfatta heilt annleis enn du har.

Du har sett med Bitre Arsenal-øyne :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Noen som har noen gode nettsider som viser highlights fra fotballkamper(PL)?

footytube.com har mer eller mindre slettet alt av videoer as of late.

Lenke til kommentar
Mindre sannsynlighet for at han kjører seg hjel/skader seg i trafikken om han mister lappen :)

Mer stress for han hvis han hele tiden er avhenging av at andre kjører han. Kollektivtrafikk er vel ikke noe for han dersom han flykter fra en fotograf. :!:

Lenke til kommentar

Synes Leeds fantastiske seier på søndag har flyvet hus forbi her på forumet med tanke på all Manu supportere det er her på forumet.

Må bare legge ved denne litt artige uttalelsen:

Leeds United superfan Gary Edwards, who has only missed one Whites game in more than 40 years, joked: "They can bring on anybody now - even a big team."

Og tidenes frysning video:

http://www.f-b.no/article/20100104/SPORTEN...plate=video_art

Sorry til alle som føler seg støtt.

Lenke til kommentar

Apropos Leeds, skjer med at man viser trynet sitt først når man vinner en kamp mot et stort lag? Og da snakker jeg ikke om deg, tobn. Deg har jeg sett flere ganger i Leeds-tråden. :wee: Men har sett 2-3 andre som plutselig kommer ut av ingenting og sier de er Leeds-supportere etter United-kampen. ABU'ere som liker å trolle, eller medgangssupportere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...