Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wiley har vore ein stor vits i Hull - ManUtd, makan til partisk dømming (i favør ManUtd om det skulle vere nokon tvil) er det lenge sida eg har sett.

Ja, enig. Rafael burde ha fått rødt kort, straffe og gult kort er ikke nok. Kjøpt og betalt av United den fyren.

 

Hadde ikkje vore å forakte det nei!

 

Tenkte vel ikkje på Rafael i det heile tatt, men det var mange situasjonar i løpet av kanten der eg ikkje forsto korleis ein ManUtd-spelar unngjekk gult (Evra skulle jo vore utvist, f.eks), eller kvifor det vart frispark.

Lenke til kommentar
Jeg er lei norske Canal+ studio, folka der er så dårlige. Solheim, Fredheim og den gjengen. Ikke minst er det latterlig når han King egentlig snakker godt norsk og blir bedt av Solheim om å snakke på engelsk.

 

Svenske studio er så mye bedre, og heldigvis så viser Canal+ Sport HD noen ganger av det studio.

Synes faktisk Solheim og Tjernås er kongebra, selv om Tjernås fra tid til annen kommer med noen ord og uttrykk som ikke blir helt riktige. Lo godt når han i dag snakket om å "trekke duer opp av hatten". Duer faktisk!

 

Dette er imidlertid bare småtteri, og det skaper bare god stemning. Canal+ har de desidert beste fotballsendingene vi har på norsk TV. At de svenske sendingene er bedre, er bare oppskrytt.

Lenke til kommentar

Fy faen for et håpløst lag Cardiff er.

 

Her har jeg tippet på dem og de leder 0-4 til pause. Sikker som jeg var krysset jeg av den som borteseier, hallo? De ledet jo 0-4. Dessverre hadde jeg ikke fått med meg at det laget tydeligvis er såpass elendig at de slipper inn 4 mål i andre omgang derav to på overtid og det blir 4-4. Takk og farvel til de pengene.

Lenke til kommentar
Wiley har vore ein stor vits i Hull - ManUtd, makan til partisk dømming (i favør ManUtd om det skulle vere nokon tvil) er det lenge sida eg har sett.

Ja, enig. Rafael burde ha fått rødt kort, straffe og gult kort er ikke nok. Kjøpt og betalt av United den fyren.

 

Hadde ikkje vore å forakte det nei!

 

Tenkte vel ikkje på Rafael i det heile tatt, men det var mange situasjonar i løpet av kanten der eg ikkje forsto korleis ein ManUtd-spelar unngjekk gult (Evra skulle jo vore utvist, f.eks), eller kvifor det vart frispark.

Er du seriøs? Hull fikk holde og stemple seg gjennom hele kampen, så var de så frekk at de søyt over avgjørelser. Men ja Wiley var ujevn, men det var faen ikke i favør United. Hull ble snytt for en straffe, men fikk en usaklig billig en. Å ja Evra skulle nok hatt to gule, men det hadde igjen vært veldig strengt å gitt rødt for to slike forseelser. Særlig når Hull slapp unna flere gule.

Lenke til kommentar
Er du seriøs? Hull fikk holde og stemple seg gjennom hele kampen, så var de så frekk at de søyt over avgjørelser. Men ja Wiley var ujevn, men det var faen ikke i favør United. Hull ble snytt for en straffe, men fikk en usaklig billig en. Å ja Evra skulle nok hatt to gule, men det hadde igjen vært veldig strengt å gitt rødt for to slike forseelser. Særlig når Hull slapp unna flere gule.

 

Det med Rafael var eg ikkje seriøs med nei, men resten av dømminga har eg tydelegvis oppfatta heilt annleis enn du har.

Lenke til kommentar
Et lite plaster på såret for meg å se at flere har tapt. Hadde seks kamper, ventet bare på at City og Newcastle skulle vinne. City vant som ventet, men Newcastle klarte selvfølgelig ikke bedre enn uavgjort når jeg velger å tippe på dem. Et jævla mål unna 4k.

Det var en god del mer penger enn meg det ja. Hadde bare vunnet 550 eller noe, men det er likevel latterlig bittert. Et lag skal ikke rote borte en 0-4-ledelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...