Xanman Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Skjønner jo hva han mener. Det ligger i ordet fotball, man skal bruke beina ikke hånda. Men synes det er for sent å bytte det nå. Innkast har blitt en del av spillet. Likevel barnslig at han griner over Delap. Han kan jo prøve å skape en slik spiller i stedet for å grine over andre lags spillere. Hører vi Tony Pulis si at Arsenal har en fordel fordi de har en spiller som Fabregas? Nei nettopp, han burde ha holdt kjeft. Leste du i det hele tatt hva JRL skrev? Dette var svar på et spørsmål som kom fra en fan. Ikke ta det så seriøst. Helt utrolig hvordan svaret blir fremstilt av media. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Syk kamp av Fabregas i dag. 25 minutter er mer enn nok for 2 flotte mål fra spanjolen. Koste meg. Arriba! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Dette var svar på et spørsmål som kom fra en fan. Ikke ta det så seriøst. Helt utrolig hvordan svaret blir fremstilt av media. Greit nok, han ville muligens ikke svart på samme måte om han fikk spørsmål fra media eller andre nøytrale, men svaret er sitert og er jo et helt latterlig svar (og antagelig litt lite gjennomtenkt.) Noen fotballspillere har andre kvaliteter enn andre og det må lagene utnytte. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Btw,når Cesc scoret det første målet,hvorfor roper han "Puta"? Når jeg scorer så løper jeg ikke rundt å roper "HORE!!" Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Kanskje han ville p.. nei kanskje ikke Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Ikke jeg helle. Unntaket er om Siri Helgeaker står i publikum. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Greit nok, han ville muligens ikke svart på samme måte om han fikk spørsmål fra media eller andre nøytrale, men svaret er sitert og er jo et helt latterlig svar (og antagelig litt lite gjennomtenkt.) Noen fotballspillere har andre kvaliteter enn andre og det må lagene utnytte. Jeg syntes det er et helt greit svar. Han ble spurt om hvilken regel HAN ville forandret om han hadde muligheten, og svarer ærlig. Det betyr ikke nødvendigvis at han forventer at det vil skje. Dessuten er det sannsynligvis ikke et veldig gjennomtenkt svar, da han fikk spørsmålet gjennom en chat (?). Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Ikke jeg helle. Unntaket er om Siri Helgeaker står i publikum. hahaha, fantastisk Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Selvfølgelig er det et dumt forslag det Wenger foreslår, tror ikke han har tenkt godt nok over det han sier. Det vil ihvertfall ikke fungere godt for Arsenal, og det vil gjøre fotball mer som håndball og basketball, med mer tydelige forskjeller på hvem som er det angripende og forsvarende laget, og det gjør spillet mer statisk og kjedelig. Men han sa det på et spørsmål i en webchat på arsenal.com, så det er ikke akkurat noe han brenner for, bare en idè han luftet. Ser ingen grunn til halshogging pga dette. Også interessant at ingen begrunner hvorfor det er det dårlig forslag (ikke misforstå, forslaget er dårlig.) Endret 27. desember 2009 av Hegland Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Btw,når Cesc scoret det første målet,hvorfor roper han "Puta"?Når jeg scorer så løper jeg ikke rundt å roper "HORE!!" Haha, en kompis av meg sa også det. Var vel så deilig å score det målet at han måtte banne. For Arsenal stanga jo i nærmest hele kampen, så jeg kan tenke meg at det målet var deilig. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Wiley har vore ein stor vits i Hull - ManUtd, makan til partisk dømming (i favør ManUtd om det skulle vere nokon tvil) er det lenge sida eg har sett. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Det måtte faen meg et selvmål til ja Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Det måtte faen meg et selvmål til ja Nei. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Nei, men det skjedde. Men det hadde ikke måtte skje for at det skulle blitt mål. Så, nei, det måtte ikke selvmål til. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Angående afrikamesterskapet: Etter FIFA-reglene skal spillere melde seg 14 dager før turneringsstart, om morgenen. Det vil si i morgen tidlig. Det vil si at de egentlig ikke skal spille neste kamp. Men det søkes dispensasjon (som behandles av landslagene for hver enkel spiller, så vidt jeg har forstått). I Drogba og Kalou sitt tilfelle får de spille i morgen. For Arsenal vet jeg ikke. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Ja, stemmer det, hadde kommet et mål uansett hva. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Ja, stemmer det, hadde kommet et mål uansett hva. Riktig Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jotun har jo rett. Ser du kampen? Park hadde sklidd den i mål uansett. Dog skulle jo Hull hatt et soleklart straffespark i første omgang. Hadde kanskje blitt en annen kamp da. Det andre var dog noget billig, men ikke billigere enn de en del united-supportere klager på. Men nå var det uansett over. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Eg bare pirket litt i sattern eg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå