Latias Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Toni til Roma? Hva synes du om det, Giallo? Er vel nesten som julaften dersom det er sant? Endret 24. desember 2009 av Latias Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Toni til Roma? Hva synes du om det, Giallo? Er vel nesten som julaften dersom det er sant? Hehe, han kommer 3 år for seint for det gitt. Men han vil absolutt styrke angrepsspillet vårt, selv om han ikke akkurat er den store drømmen lenger (Men iforhold til de vi har blitt linke til, lavmåls spillere, så er det i og for seg greit). Problemet med en slik overgang, slik jeg ser det, er at Totti må bli flyttet nedover i banen, og inntre sin tidligere vellkjente Trequartista (Hengende spillende spiss), mens Toni tar over Totti's rolle som hovedspiss. Her tror jeg ikke Totti kommer til å trives like godt som tidligere, med årene har han blitt vesentlig tregere og mye dribler mye mindre. Dette gjelder, med mindre Ranieri velger å gå tilbake til sin standardiserte 4-4-2 oppstilling, men det tviler jeg på, ihvertfall under inneværende sesong. Et annet problem blir hvem vi skal selge, selv om vi får Toni gratis og går ned vesentlig i lønn (Tjener vel oppimot 5 millioner euro i Bayern, mens han sikkert får nærmere 3-3.5 millioner euro i Roma), så blir det ingen billig affære. Baptista, Doni og Juan er i det store og hele de som blir linket. Baptista er den mest sannsynlige som evt vil forlate oss, siden Toni er relativt lik han i spillestil. Men med mindre noe stort skjer, vil nok Pandev trekke seg lenger oppover i nord og søke ly i Inter, hvor Baptista i det store og hele har blitt linket til. Da klarer jeg ikke se så veldig mange andre alternativer, forhåpentligvis dukker en Tysk klubb frem og viser interesse. Selv om Toni på ingen måte har kommet så ser jeg det på som 99 prosent sikkert at han kommer. Endret 24. desember 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Dere skal ikke bare hente Goran Pandev? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Haha, jah avisene må jo ha noe å skrive om Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Haha. Canal + viser elf dancing-greier med hodene til alle kommentatorene. Fantastisk! http://www.elfyourself.com/ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg flira av den. Og Boxing Day er i gang! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Tevez må vel ha den styggeste målfeiringa i internasjonal fotball. Da foretrekker jeg Antonio Valencia. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Vanskelig å være uenig Helt rått at Petrov starter med mål, en spiller Hughes ikke hadde mye til overs for. Endret 26. desember 2009 av Crispin Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Helt rått at Petrov starter med mål, en spiller Hughes ikke hadde mye til overs for. Skal sies at de 3 kampene han fikk lov til å starte, scorte han i alle 3. I tillegg til den idag, så blir det 4 mål på 4 kamper fra start (I tillegg til 1 assist). Ta et hint liksom Endret 26. desember 2009 av Larsemão Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Helt ok. Petrov er ganske god. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Er ikke så fryktelig effektiv på høyre, er jo så utrolig enfota, men er ofte på rett plass til rett tid, grei start! Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Når drar afrikanerne på ACN? Etter denne rundens kamper, eller etter neste runde igjen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Neste runde er jo allerede på mandag, så de spiller nok den før de drar. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hvor dum er egentlig denne franskmannen? Lenke til kommentar
JRL Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 fra en av komentarene: så Chatten på Arsenal.com, og han fikk et spørsmål om hvis det var en ting han kunne forandre ved de nåværende regler, hva skulle det være? blir vel mer en sjokk overskrift av dagbladet Lenke til kommentar
Corey Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hvor dum er egentlig denne franskmannen? Jeg vil rangere det utsagnet der som en av tidenes dummeste,sammen med "youll never win anything with kids" Alan Hansen. Det er som og si "Jeg synes vi skal fjerne offside,for vi er så gode å kontre" eller "Jeg synes muren bør være nærmere ettersom Beckham er så god å skyte" eller "Jeg synes forsvarerne bør få lov å rive i trøya til Vidic for han er så god på hodet". Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Cesc er en syk mann ass. Kommer innpå for å avgjøre kampen, scorer 2 og blir tatt av igjen etter 25 min. Hvor mange kan gjøre slik? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Dagbladet får det jo til å bli noe helt annet. Diaby! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Skjønner jo hva han mener. Det ligger i ordet fotball, man skal bruke beina ikke hånda. Men synes det er for sent å bytte det nå. Innkast har blitt en del av spillet. Likevel barnslig at han griner over Delap. Han kan jo prøve å skape en slik spiller i stedet for å grine over andre lags spillere. Hører vi Tony Pulis si at Arsenal har en fordel fordi de har en spiller som Fabregas? Nei nettopp, han burde ha holdt kjeft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå