Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Toni til Roma?

Hva synes du om det, Giallo? Er vel nesten som julaften dersom det er sant? :D

Hehe, han kommer 3 år for seint for det gitt. Men han vil absolutt styrke angrepsspillet vårt, selv om han ikke akkurat er den store drømmen lenger (Men iforhold til de vi har blitt linke til, lavmåls spillere, så er det i og for seg greit).

Problemet med en slik overgang, slik jeg ser det, er at Totti må bli flyttet nedover i banen, og inntre sin tidligere vellkjente Trequartista (Hengende spillende spiss), mens Toni tar over Totti's rolle som hovedspiss. Her tror jeg ikke Totti kommer til å trives like godt som tidligere, med årene har han blitt vesentlig tregere og mye dribler mye mindre. Dette gjelder, med mindre Ranieri velger å gå tilbake til sin standardiserte 4-4-2 oppstilling, men det tviler jeg på, ihvertfall under inneværende sesong.

Et annet problem blir hvem vi skal selge, selv om vi får Toni gratis og går ned vesentlig i lønn (Tjener vel oppimot 5 millioner euro i Bayern, mens han sikkert får nærmere 3-3.5 millioner euro i Roma), så blir det ingen billig affære.

Baptista, Doni og Juan er i det store og hele de som blir linket. Baptista er den mest sannsynlige som evt vil forlate oss, siden Toni er relativt lik han i spillestil. Men med mindre noe stort skjer, vil nok Pandev trekke seg lenger oppover i nord og søke ly i Inter, hvor Baptista i det store og hele har blitt linket til. Da klarer jeg ikke se så veldig mange andre alternativer, forhåpentligvis dukker en Tysk klubb frem og viser interesse.

Selv om Toni på ingen måte har kommet så ser jeg det på som 99 prosent sikkert at han kommer.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Helt rått at Petrov starter med mål, en spiller Hughes ikke hadde mye til overs for.

Skal sies at de 3 kampene han fikk lov til å starte, scorte han i alle 3. I tillegg til den idag, så blir det 4 mål på 4 kamper fra start (I tillegg til 1 assist).

Ta et hint liksom :p

Endret av Larsemão
Lenke til kommentar
Hvor dum er egentlig denne franskmannen?

Jeg vil rangere det utsagnet der som en av tidenes dummeste,sammen med "youll never win anything with kids" Alan Hansen.

Det er som og si "Jeg synes vi skal fjerne offside,for vi er så gode å kontre" eller "Jeg synes muren bør være nærmere ettersom Beckham er så god å skyte" eller "Jeg synes forsvarerne bør få lov å rive i trøya til Vidic for han er så god på hodet".

Lenke til kommentar

Skjønner jo hva han mener. Det ligger i ordet fotball, man skal bruke beina ikke hånda. Men synes det er for sent å bytte det nå. Innkast har blitt en del av spillet. Likevel barnslig at han griner over Delap. Han kan jo prøve å skape en slik spiller i stedet for å grine over andre lags spillere. Hører vi Tony Pulis si at Arsenal har en fordel fordi de har en spiller som Fabregas? Nei nettopp, han burde ha holdt kjeft.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...