Latias Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Er vel ikke den klokeste personen om han tror det er PL-fotball på torsdager. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Highlights of Ribéry's new interview with "Bild" There is no pre-contract in place with Real Madrid or anyone else. He enjoys playing for FC Bayern München, the team mates are fantastic. He doesn't rule out signing an extension - "yes, of course, anything is possible". He wants to win the Champions League, but clubs like Barcelona, Real Madrid, Arsenal or Inter Milan are stronger at the moment. Money is not a decisive factor for him, the tax increase in Spain and England doesn't bother him. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Romjulstiden kan fort bli spennende i PL. Fem dager med kamper på rad. 26. des: Birmingham - Chelsea (13.45) 26. des: Liverpool - Wolverhampton (18.30) 27. des: Arsenal - Aston Villa (14.30) 27. des: Hull - Manchester United (17.00) 28. des: Chelsea - Fulham (16.00) 29. des: Aston Villa - Liverpool (20.45) 30. des: Portsmouth - Arsenal (20.45) 30. des: Manchester United - Wigan (21.00) Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Only one word for it. Knall! Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Og der fikk Hughes sparken, mange argument på begge sider, en av de rareste kampene jeg har sett, så sjokket om Hughes, herregud for en kveld. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 han skulle nok blitt i Blackburn Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Herregud så jeg lo av feiringen til han ene Sunderland-spilleren. Var det på 2-2-målet? Tevez dansa jo etter å ha scoret 2-0 (eller 1-0?) Så feira han ene Sunderland-spilleren på akkurat samme måte. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Han gjorde seg jo ikke helt bort i City, men med så mye press og prestisje så skal det jo litt til for og lykkes. Han skulle nok det ja. Mancini? Fill me in someone? Føler meg skuffet, selv om jeg ikke har så mye peiling. Haha, så du hele kampen? Tragikomisk så det holdt! Endret 19. desember 2009 av Crispin Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Han gjorde seg jo ikke helt bort i City, men med så mye press og prestisje så skal det jo litt til for og lykkes. Han skulle nok det ja. Mancini? Fill me in someone? Føler meg skuffet, selv om jeg ikke har så mye peiling. Haha, så du hele kampen? Tragikomisk så det holdt! Mancini var mannen som ledet Inter før Mourinho tok over Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Haha, så du hele kampen? Tragikomisk så det holdt! Nei. Jeg så høydepunktene, bare. Dessverre. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Noen her som vet hva som skjer med en oddsbong når kamper blir utsatt? Må jeg vente til kampen faktisk spilles eller går kampen bare bort eller blir oddsen satt til 1? Edit: Glem det. Oddsen ble satt til 1. Med andre ord teller ikke den kampen. Endret 19. desember 2009 av Hyperio Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Her skal jeg sette meg ned og se Fiorentina - Milan på stream siden C+ ikke sender den, men nå er faen meg streamen fucket! Livesport247 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Noen her som vet hva som skjer med en oddsbong når kamper blir utsatt? Må jeg vente til kampen faktisk spilles eller går kampen bare bort eller blir oddsen satt til 1? Bør ikke du vite sånt? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Er jo faen ikke rart den kampen ikke vises. Kampen er jo utsatt. Skjer med at alt er utsatt a? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Er jo faen ikke rart den kampen ikke vises. Kampen er jo utsatt. Skjer med at alt er utsatt a? Snøen kom litt brått på i Italia. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Noen her som vet hva som skjer med en oddsbong når kamper blir utsatt? Må jeg vente til kampen faktisk spilles eller går kampen bare bort eller blir oddsen satt til 1? Bør ikke du vite sånt? Har aldri opplevd det i noen sammenhenger. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Er jo faen ikke rart den kampen ikke vises. Kampen er jo utsatt. Skjer med at alt er utsatt a? Snøen kom litt brått på i Italia. Samt Italia og alle andre land. Haha. Tidenes Donaldkulen op Kanoute på Sevilla! Endret 19. desember 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Vollvik som eier i Notts? Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Vollvik som eier i Notts? Burde ikke Vollvik fokusere på å betale skattefuten og andre kreditorer før han kjøper seg inn i en middelmådig engelsk klubb? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Trodde han var konkurs jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå