Sir Game Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Han er Manchester United supporter ja. åhh, Jefectio er heit. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Alle Liverpool-supportere er heite! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Great! Klar for kamp litt tidligere enn jeg trodde pga. forstuet ankel på trening() Menmen, nå er det mindre enn en time till Hull -Chelsea i 15 min, også Arsenal- Spurs i HD og laptop med stream for United kampen! Nei, bare Jefecito That's why he's my homeboy Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeje, guys Det er ganske irreterende å høre på folk som sier "ManU", eller å lese det for den saks skyld. Derfor jeg aldri sier det. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det høres bare jævlig ekkelt ut og rett og slett. Vil ikke lese, høre, tenke på det Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Eller Arsenal supporter, eller Chelsea supporter! Eneste sikre: Hvertfall ikke liverpool supporter! Se på navnet: Gamebatov Hvilken spiller i Arsenal/Chelsea slutter på "batov"? Grunnen til at eg skreiv det eg skreiv var at han forrige duden baserte at han er united supporter på bakgrunn av liverppol tap og united seier... Eg vett da veeeeldig godt kem Game holder med! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Okay, men det hadde vært lettere å skjønne hvis du hadde sitert posten. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 My Bad:) Var meningen å legge inn rett etter vedkommende, men her inne er det jo fjorten innlegg i minuttet (Tc står for 12 av de) så eg rakk ikke.... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Har skrevet ett innlegg her etter jeg kom tilbake fra trening nå Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Og allikevel er du på topp på dagens innleggssblablabla Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Omfg! Roma-Sampdoria er enten avlyst eller utsatt på ubestemt tid, ihvertfall gikk alle spillerene av banen, samt dommeren. Vel, da slipper vi ihvertfall å tape (Foreløpig) Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Liverpool vinner 2-0 i dag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Omfg! Roma-Sampdoria er enten avlyst eller utsatt på ubestemt tid, ihvertfall gikk alle spillerene av banen, samt dommeren. Vel, da slipper vi ihvertfall å tape (Foreløpig) Hva skjedde? Sikkert bråk blant fansen. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Håper Big Tone får en bra start med Pompey. Rart at han benker Defoe fra start. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Vi spiller 0-0. Er faen så pessimist i dag! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hahaha! (Lol). Nei, det er pga at det regner så sinsykt mye. Man så det spes når Totti skulle ta frispark, da stoppet ballen 3 meter etterpå, pga det a-altfor våte dekket Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Benke Defoe mot Liverpool? Det er noen rare lagoppstillinger jeg ser i kveld. :S Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ja, Redknapp hadde aldri benket Defoe. Skal bruke Defoe - Crouch alltid når det er mulig. Likte ikke det av Adams. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hahaha! (Lol). Nei, det er pga at det regner så sinsykt mye.Man så det spes når Totti skulle ta frispark, da stoppet ballen 3 meter etterpå, pga det a-altfor våte dekket Kamp avlyst pga. REGN? Nå har jeg hørt det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå