Maynard James Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Må vell være årets redning Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Det tror jeg også. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Kan ikke se for meg noe annet. Skulle ikke vært mulig å ha en sånn reaksjon. Og det ser ut som Riise klikker og angriper Sergio da han jublet for redninga. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Frisk redning det der. Kan tenke hvilken fart det skuddet kommer i, brukbar reflex Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg hadde holdt den. Lett. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hadde holdt den, og satt igang kontring i liggende stilling. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 When you cry, i mastrubate Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Wow, det der var sinnsykt imponerende. For en refleks! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hadde holdt den, og satt igang kontring i liggende stilling. Jeg hadde holdt den, tatt soloraid fram, finta ut motstanderens keeper og løpt ballen i mål. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Dere er ganske flinke til å sparke ball. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Dere kan holde så mye dere vil, men det var syk unødvendig å ikke holde første skuddet. Der skilles jeg og dere. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Første skuddet gikk jo i stolpen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ja, men med litt reflekser så ligger du og venter på den... Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Såg den kampen og redninga live. Veldig bra redning. Årets redning, you got my vote. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hahaha. Denne siden ble plutselig veldig morsom. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Syk redning ja, men syntes selv at Casillas' redning mot Sevilla omtrent er på høyde med den. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Imo er Sergio sin ganske mye bedre. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Casillas redning er betre. Det krever mykje meir å springe frå eine siden til den andre av målet enn å strekke armen i været. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Han ser tidlig at ballen kommer dit og kan løpe bort. Redningen til Sergio er en reaksjon jeg tror få kan stille opp med. Ja, du trenger å reagere på den til Casillas og, samt ha fart, men jeg tror flere kunne greid det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå