banansplitt™ Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Gary Neville: - You fuckin French Patrick Vieira: - I'm not French, I'm from Senegal Gary Neville: - Why don't you fuckin play for them then? Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Bra Dabo, det første han gjør er å sparke overende Totti, her har man ikke forandret seg mye. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Så putter jaggu meg Lille til 3-3 mot Lyon og. Den tok jeg og U på på livebeten. 4 i odds der og. Synd jeg bare satte 15. Hadde ikke helt trua på den. Ai. Du må satse litt. Blir ikke pæng av 15k. Må dra på litt. Edit: 120 kr ja... Litt andre summer :!: Endret 6. desember 2009 av Jotun Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Der vant Roma og jeg var 120kr rikere. Så putter jaggu meg Lille til 3-3 mot Lyon og. Den tok jeg og U på på livebeten. 4 i odds der og. Synd jeg bare satte 15. Hadde ikke helt trua på den. Ai. Du må satse litt. Blir ikke pæng av 15k. Må dra på litt. Ikke akkurat stor sjanse for at det målet skulle komme da. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Gratulerer Tenkte på 15.000 med en gang du skrev 15k. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Vet da utmerket godt at Vieira på papiret er Franskmann. Avblåsningen av omgangen trodde jeg helt seriøst det var blåst for et frispark eller lignende idioti - Så var kampen over. Dette skal feires! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Med odds på 4 (!) på hjemmebane (okay det var begges hjemmebane, men offisielt Roma sin), så burde du ha satset litt mer. Ai. Du må satse litt. Blir ikke pæng av 15k. Må dra på litt. Du er vel millionær hvis du ikke mener at 15k (15 000) er mye penger. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Med odds på 4 (!) på hjemmebane (okay det var begges hjemmebane, men offisielt Roma sin), så burde du ha satset litt mer. Jeg betta etter 75 min, da det nesten ikke hadde vært sjanser. Ellers putta jo seff Valenica nå og så da går vel den kampen inn og. Lille har fortsatt 3-3 mot Lyon rett før slutt. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Helt utrolig at det bare ble ett mål. Herlige seiersbilder etter kamp Endret 6. desember 2009 av HeHauken Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Men i helvete. Lille putter faen meg 2 min på overtid. Hadde jeg satt penger at dem skulle vinne hadde jeg jo vært rik! Var jo noe sånt som 15 i odds. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 15 gange 15 er fremdeles ikke nok til å bli klassifisert som rik DJ. Beklager, men det må nok mer til. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Men i helvete. Lille putter faen meg 2 min på overtid. Hadde jeg satt penger at dem skulle vinne hadde jeg jo vært rik! Var jo noe sånt som 15 i odds. Du skulle ha helgardert... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 15 gange 15 er fremdeles ikke nok til å bli klassifisert som rik DJ. Beklager, men det må nok mer til. Så lite som det er på brukeren min hjelper alt. Men i helvete. Lille putter faen meg 2 min på overtid. Hadde jeg satt penger at dem skulle vinne hadde jeg jo vært rik! Var jo noe sånt som 15 i odds. Du skulle ha helgardert... Det funker ikke på livebet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Da er det bare å opprette flere kontoer, evt. tippet på forskjellige bettingselskaper slik at du hadde vunnet uansett resultat. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hadde jeg bare hatt penger. Akkurat nå spiller jeg lavt så jeg tjener meg opp igjen etter 2 elendige måneder. Surt med Lille ass, men det var jo så liten sannsynlighet for at det skulle skje og da. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Nettavisen hadde Lille hjemme som sitt offisielle tips, men jeg stolte ikke helt på det. Ser jo at jeg skulle gjort det da. Ellers ødela Tottenham og Ajax oddsen min i dag. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Som om Nettavisen hadde tenkt på at dette hadde skjedd Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Kun jeg som hadde penger på 15 i odds for Lille? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Kun jeg som hadde penger på 15 i odds for Lille? Ser sånn ut. Jeg tok U på 4 i odds. Tabbe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå