DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Forresten utrolig rart å høre en nordlending kommentere. Ser ikke så ofte på Serie A Det er alltid han her jeg har hørt kommentere. Men hvorfor bruker han den enda? Merker, sår? Er ikke lenge siden Roma-Inter, så ikke så rart at han fortsatt bruker den - Det var først antatt at han skulle være ute i flere måneder. Det var forøvrig Patrick Vieira som knegget ned De Rossi. Det så jeg ikke. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Det var forøvrig Patrick Vieira som knegget ned De Rossi. Han er fransk... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Forresten utrolig rart å høre en nordlending kommentere. Ser ikke så ofte på Serie A Det er alltid han her jeg har hørt kommentere. Ja, jeg vet det. Som sagt, jeg ser ikke så ofte på Serie A. Edit: Dette er visst keepernes dag. Endret 6. desember 2009 av Herr Brun Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Forresten utrolig rart å høre en nordlending kommentere. Ser ikke så ofte på Serie A Det er alltid han her jeg har hørt kommentere. Ja, jeg vet det. Som sagt, jeg ser ikke så ofte på Serie A. Da er du unnskyldt. Drøy redning andre vei nå! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Han er fransk... Men har sitt opphav fra Senegal... Endret 6. desember 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Han er fransk... Men har sitt opphav fra Senegal... Blir det samme som å si at f.eks. Carew er afrikaner. Det gir ingen mening når han spiller for Norge... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Pent angrep. Endret 6. desember 2009 av Herr Brun Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Fantastisk! Rett etter jeg betta på Roma!! Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Uff så usmakelig av Casetti, vandaliserer reklameskiltene Hyggelig, skrudde akkurat på, så ble det mål! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Fantastisk! Rett etter jeg betta på Roma!! Odds? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Han er fransk... Men har sitt opphav fra Senegal... Blir det samme som å si at f.eks. Carew er afrikaner. Det gir ingen mening når han spiller for Norge... Skulle akkurat til å si det. Men quoted for truth. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Fantastisk! Rett etter jeg betta på Roma!! Odds? 4 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Blir det samme som å si at f.eks. Carew er afrikaner. Det gir ingen mening når han spiller for Norge... Flyttet ikke før han var 8-9 år (elns) og hadde sine beste oppvekstår der. Har roet meg ned nuh, Sweet skåring... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Så putter jaggu meg Lille til 3-3 mot Lyon og. Den tok jeg og U på på livebeten. 4 i odds der og. Synd jeg bare satte 15. Hadde ikke helt trua på den. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Det skal være mål Riiiise! Flott kamp. Endret 6. desember 2009 av Crispin Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Blir det samme som å si at f.eks. Carew er afrikaner. Det gir ingen mening når han spiller for Norge... Flyttet ikke før han var 8-9 år (elns) og hadde sine beste oppvekstår der. Er ikke enig. Men da jeg argumenterte for at Deco er portugiser fikk jeg for øvrig høre at det var teit av meg, han er selvfølgelig brasilianer. Ser ikke den prinsipielle forskjellen... Endret 6. desember 2009 av Herr Brun Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Fy faen så godt treff av Riise der. Det er ikke mye lett å treffe så bra der. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Rimelig god skuddteknikk på Riise. Rødt kort til Roma og spenningen stiger! Haha der kommer en tidligere City spiller innpå, Dabo, fytti rakkern så dårlig han var i City, noen som har peiling på hvordan han har klart seg i Lazio? Endret 6. desember 2009 av Crispin Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Se der ble det rødt og ja. Klikker om jeg ryker på dette. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Se der ble det rødt og ja. Klikker om jeg ryker på dette. Bare for å være ond, håper Lazio scorer på overtid av overtiden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå