Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) 5 straffer og 4 bom i denne runden. Endret 6. desember 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Tottenham har en ganske imponerende spissrekke. Keane, Defoe, Pavlyuchenko og Crouch er det vel bare topplagene og City som kan konkurrere med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Tottenham har alltid samlet på spisser. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Greeeeei underholdning på slutten der, 2-2 og man spilte vel 98minutter. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Elendig straffe. Hadde en feeling på at han kom til å brenne den. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 5 straffer og 4 bom i denne runden. Og den dyktige spilleren som scorte var norsk, og det var første gang jeg så han ta en straffe for Villa. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Han har satt en del straffer for Villa. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Før har jeg bare sett Barry, A Young, Gabby og Milner, men det kan godt hende. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Herlig at Spurs ikke vant. Da kan jeg mobbe klassekompis som blir ekstremt fort furten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Det er alltid noe sykt overdrevet. I Wigan-kampen var 3 av 5 frisparkmål. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Fy faen så mange bomber som smeller i kampen mellom Roma - Lazio. Slemmer jo hele tiden. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hehe, kampen har blitt stoppet pga lyset (...Bombene røyklegger jo halve Stadion). Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hva er egentlig bakgrunnen for at det blir gult kort når en drar av seg drakten under feiring? Tror den offisielle bekgrunnelsen har noe med sponsorer å gjøre? Når kaster av seg drakten så får ikke sponsoren på brystet like stort fokus. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Det der er helt villt, men byderby er byderby. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 De er i gang igjen nå i alle fall. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hva er egentlig bakgrunnen for at det blir gult kort når en drar av seg drakten under feiring? Tror den offisielle bekgrunnelsen har noe med sponsorer å gjøre? Når kaster av seg drakten så får ikke sponsoren på brystet like stort fokus. Feil... var noe med at feite folk fikk dårlig selvtillit av å se de godt trente idrettsmennene mener jeg å huske Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Det der er helt villt, men byderby er byderby. Joa, men noen tar mer av enn andre... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Denne tar uten tvil mer av enn mange. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Er ganske villt. Syk stemning Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hadde det ikke vært for livet på tribunen osv hadde jeg ikke sett på kampen. Ikke skjedd en dritt til nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå