Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gladnyhet for oss RiksTV kunder. Et steg i riktig retning.

 

 

CANAL+ Hits Sport Weekend viser storfilmer hele døgnet, både nye og klassiske kinosuksesser. Kanalen endrer karakter i helgene og blir en kombinert sports- og filmkanal med direktesendte fotballkamper fra Premier League fulgt av storfilmer senere på kvelden.

 

Kommer (er i gang allerede) i tillegg til Sport 1 og First. :)

Lenke til kommentar
Gladnyhet for oss RiksTV kunder. Et steg i riktig retning.

 

 

CANAL+ Hits Sport Weekend viser storfilmer hele døgnet, både nye og klassiske kinosuksesser. Kanalen endrer karakter i helgene og blir en kombinert sports- og filmkanal med direktesendte fotballkamper fra Premier League fulgt av storfilmer senere på kvelden.

 

Kommer (er i gang allerede) i tillegg til Sport 1 og First. :)

Jepp, dette er en utrolig god endring for alle med rikstv. Og like greit, 9 av 10 som har canal+ har det for å se fotball!

Lenke til kommentar
Gladnyhet for oss RiksTV kunder. Et steg i riktig retning.

 

 

CANAL+ Hits Sport Weekend viser storfilmer hele døgnet, både nye og klassiske kinosuksesser. Kanalen endrer karakter i helgene og blir en kombinert sports- og filmkanal med direktesendte fotballkamper fra Premier League fulgt av storfilmer senere på kvelden.

 

Kommer (er i gang allerede) i tillegg til Sport 1 og First. :)

Var så evig glad da jeg fikk den mld der forleden. Kunne faktisk zappe mellom to kamper kl 16:00 i dag - og City - Chelsea gikk jo på Sport 2 i dag fra 18:30.

Lenke til kommentar
Hvorfor er det synd?

I andre ligaer så heier jeg alltid på "underdog" i slike kamper...Har vært en veldig underholdende kamp,dog..Ellers utrolig rart å se dommeren være Ajax supporter i første omgang og Utrecht i andre.

Jeg synes det er synd på bakgrunn av at jeg har sansen for Ajax. Morsom kamp uansett, men noen merkelige sjangser som burde resultert i flere mål - begge veier.

Lenke til kommentar
Håper alltid på Ajax i Nederland, fantastisk klubb, fantastisk spillestil, fantastiske til å utvikle spillere. De prøver alltid å spille underholdende fotball.

Her er vi veldig enig :)

 

Synd Suarez ikke spilte optimalt i dag. Aisatti har også langt å gå i forhold til sesongen i fjor. Pantelic var latterlig i dag som vanlig, men det var et herlig innhopp av Suljemani til en forandring.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar

Damene som sitter på tribuna blir så ville?

Går vel litt på overdreven feiring og så vidare, i tillegg så var det vel ei stund eindel spelarar som brukte svært lang tid på å få på seg drakta igjen, på grunn av innerdrakter som vart vrengt og sånne ting. Ikkje heilt sikker på den offisielle begrunnelsen .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...