JuRomanRi Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Gamsten bort fra Blackburn? Helvete, nå kommer vel HarryR og Levy på banen... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Gamsten bort fra Blackburn? tror han blir i klubben, vil heller kvitte meg med Diouf enn Gamsten Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Uff manu i semifinalen, tror det blir tap uansett hvilket lag manu stiller med, dette kan bli flaut! Men jeg tror egentlig de kommer til å stille med toppalag siden det blir et nabo oppgjør, eller hva tror dere ? Endret 2. desember 2009 av Crispin Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Uff manu i semifinalen, tror det blir tap uansett hvilket lag manu stiller med, dette kan bli flaut! Men jeg tror egentlig de kommer til å stille med toppalag siden det blir et nabo oppgjør, eller hva tror dere ? Dere kan også møte Blackburn, Chelsea eller Villa? Edit: Eller er trekningen gjort? Trodde den ble gjort neste mandag? Endret 2. desember 2009 av Herr Brun Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Nei kampene er allerede klare Blackburn møter Villa hjemme Mens ManUtd møter City Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Tviler på at United stiller med noe mer toppet lag enn det vi så mot Tottenham. Tottenham er et bedre lag enn City og jeg regner med at SAF har tro på Welbeck og co. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det er fortsatt nesten 15m igjen på Ewood park. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det er fortsatt nesten 15m igjen på Ewood park. "Chelsea look tired" - Sky Sports Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Må bare si det Jævlig bra avatar Samebror! Ler høyt Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 du kan godt nominere meg på årets juleavatar viss du vil Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Og der bomma Kalinic med en "terrible effort". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 du kan godt nominere meg på årets juleavatar viss du vil Hvor? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hjelper ikke når Kakuta har en "equally terrible effort". Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 du kan godt nominere meg på årets juleavatar viss du vil Hvor? HER Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=590420 Treneren tror han slipper unna bot fordi dommeren "gjorde mange feil"? Jeg tipper han får strengere straff fordi han går ut mot dommeren på den måten... Spesielt siden avgjørelsene i følge kommentator er riktige. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 VM-gruppene (med de to jeg tror på i bold): Gruppe A: Sør-Afrika Mexico Uruguay Frankrike Gruppe B: Argentina Sør-Korea Nigeria Hellas Gruppe C: England USA Algerie Slovenia Gruppe D: Tyskland Australia Ghana Serbia Gruppe E: Nederland Japan Kamerun Denmark Gruppe F: Italia New Zealand Paraguay Slovakia Gruppe G: Brasil Nord-Korea Elfenbenskysten Portugal Gruppe H: Spania Honduras Chile Sveits England og Italia er ekstremt heldig - Nord Korea var det stikk motsatte. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ekstremt og ekstremt. USA er ingen dårlig motstander, slo verdens beste lag Spania tidligere i år. Slovenia slo ut Russland, så England kunne ha fått en lettere gruppe. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Tror du virkelig at Sør Afrika går videre på bekostning av Uruguay eller Mexico? Det ser jeg som omtrent umulig! Da må de få en ekstremt god trener først isåfall! Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ekstremt og ekstremt. USA er ingen dårlig motstander, slo verdens beste lag Spania tidligere i år. Slovenia slo ut Russland, så England kunne ha fått en lettere gruppe. Det er ingen dårlige lag i et sluttspill (kan forsåvidt diskuteres i forhold til at Asia/Oseania er overrepresentert....), men i forhold til de andre gruppene skiller gruppene til England og Italia seg ut som "enkle". Tror du virkelig at Sør Afrika går videre på bekostning av Uruguay eller Mexico? Det ser jeg som omtrent umulig! Da må de få en ekstremt god trener først isåfall! Ja, det tror jeg. En skal aldri undervurdere hjemmebane-effekten i et slikt mesterskap. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hvem er over all favoritt hos dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå