DJ_Dark Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Bullard er faen meg genial! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Sjokknyhet for fotballverdenen! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Det var jo ikke så veldig homoerotisk kroppsholdning på messi på det bildet... Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Liker ikke Messi jeg. Skjønner meg ikke på Real Madrid spillerne som lot han fly rundt beina deres uten å ta action. Folk eier ikke selvrespekt som lar seg ydmyke på det vis. Jeg hadde pent siktet meg inn på ankel/knee og kjørt en saftig tofots. Så ville jeg kamuflert meg med en uskyldig "i went for the ball, barely touched him ref" positur i etterkant. Det ville blitt litt som å voldta et barn. Du dreper noe av livsgnisten. Tviler på at han hadde prøvd på luke neste gang da ja. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 du er en veldig syk mann. søk hjelp Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Liker ikke Messi jeg. Skjønner meg ikke på Real Madrid spillerne som lot han fly rundt beina deres uten å ta action. Folk eier ikke selvrespekt som lar seg ydmyke på det vis. Jeg hadde pent siktet meg inn på ankel/knee og kjørt en saftig tofots. Så ville jeg kamuflert meg med en uskyldig "i went for the ball, barely touched him ref" positur i etterkant. Det ville blitt litt som å voldta et barn. Du dreper noe av livsgnisten. Tviler på at han hadde prøvd på luke neste gang da ja. Problemet med den planen er vel hovedsaklig at i det du har rukket å sikte, ta fart, og skli inn, har Messi allerede scoret og løpt over til supporterne for å feire. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 men ellers så var den planen genial Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Synd Berglund og Kobayashi ikke spiller i Stabæk neste år. Heldigvis så kommer Veigar Páll Gunnarsson hjem igjen, og om han og Nannskog treffer får inn rutinene fra 08 sessongen, så kan 2010 bli et spennende år. Nå mangler bare det bare en liten brasilianer så hadde laget vært fullkoment, men det kommer nok ikke til å skje i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Vel, det var da ikke så rart? I prinsippet kunne jo samtlige andre land som har tapt poeng pga dommerfeil i kvalik bedt om det samme. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Nei, ikke rart i det hele tatt. Sjansen for at de hadde gjort noe annet var sikkert mindre enn 0,0000001 promille, så avgjørelsen overrasket meg ikke noe veldig. Var jo ironisk da jeg skrev "surprise". Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Noen som har prøvd Unibet TV? Ser United - Tottenham nå og ... vel, det suger. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 har prøvd det ja. var ikke spessielt fornøyd heller Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Problemet med den planen er vel hovedsaklig at i det du har rukket å sikte, ta fart, og skli inn, har Messi allerede scoret og løpt over til supporterne for å feire. Plan B: Brekk det du treffer? Skuffende, men ikke overraskende at søknaden til Irland ble avslått. Håper virkelig Frankrike ryker pga en dommerfeil i sluttspillet. Poetic justice. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Då vil jo FIFA gå inn å tildele dei pokalen i ettertid.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 En skam at den ikke gikk rett i krysset altså. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 huff, det hadde bare vært for rått Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Gamsten bort fra Blackburn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå