Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker ikke Messi jeg. Skjønner meg ikke på Real Madrid spillerne som lot han fly rundt beina deres uten å ta action. Folk eier ikke selvrespekt som lar seg ydmyke på det vis. Jeg hadde pent siktet meg inn på ankel/knee og kjørt en saftig tofots. Så ville jeg kamuflert meg med en uskyldig "i went for the ball, barely touched him ref" positur i etterkant. Det ville blitt litt som å voldta et barn. Du dreper noe av livsgnisten.

 

Tviler på at han hadde prøvd på luke neste gang da ja.

 

:)

Lenke til kommentar
Liker ikke Messi jeg. Skjønner meg ikke på Real Madrid spillerne som lot han fly rundt beina deres uten å ta action. Folk eier ikke selvrespekt som lar seg ydmyke på det vis. Jeg hadde pent siktet meg inn på ankel/knee og kjørt en saftig tofots. Så ville jeg kamuflert meg med en uskyldig "i went for the ball, barely touched him ref" positur i etterkant. Det ville blitt litt som å voldta et barn. Du dreper noe av livsgnisten.

 

Tviler på at han hadde prøvd på luke neste gang da ja.

 

:)

 

Problemet med den planen er vel hovedsaklig at i det du har rukket å sikte, ta fart, og skli inn, har Messi allerede scoret og løpt over til supporterne for å feire.

Lenke til kommentar

Synd Berglund og Kobayashi ikke spiller i Stabæk neste år. Heldigvis så kommer Veigar Páll Gunnarsson hjem igjen, og om han og Nannskog treffer får inn rutinene fra 08 sessongen, så kan 2010 bli et spennende år. Nå mangler bare det bare en liten brasilianer så hadde laget vært fullkoment, men det kommer nok ikke til å skje i nærmeste fremtid.

Lenke til kommentar
Problemet med den planen er vel hovedsaklig at i det du har rukket å sikte, ta fart, og skli inn, har Messi allerede scoret og løpt over til supporterne for å feire.

Plan B: Brekk det du treffer?

 

Skuffende, men ikke overraskende at søknaden til Irland ble avslått. Håper virkelig Frankrike ryker pga en dommerfeil i sluttspillet. Poetic justice.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...