tc47 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Haha hva har skjedd Gooners? Jeg tror virkelig ikke dere taper, uavgjort er vel det verste jeg kan tenke på. Men det skjer heller ikke! Dere har jo ikke nye skadeproblemer en gang! Chiiiilll Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Arsenal = Vinner United = Vinner Chelsea = Vinner Liverpool = Taper Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Arsenal = VinnerUnited = Vinner Chelsea = Vinner Liverpool = Taper Håper Hull fortsetter å spille som de har gjort. Da har de stor sjanse til å ta minst et poeng fra kampen! Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Arsenal = Taper United = Taper Chelsea = Taper Liverpool = Vinner Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Arsenal = VinnerUnited = Vinner Chelsea = Vinner Liverpool = Taper Nei. Pompey går til pause med ledelse, får så et tvilsomt idømt rødt kort som følge av to gule, så snur Liverpool det på slutten. I called it, again... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Arsenal = VinnerUnited = Vinner Chelsea = Vinner Liverpool = Taper Nei. Pompey går til pause med ledelse, får så et tvilsomt idømt rødt kort som følge av to gule, så snur Liverpool det på slutten. I called it, again... Jepp, og det er Alonso som gjør sånn at Pompey-spilleren får rødt kort. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Arsenal = VinnerUnited = Vinner Chelsea = Vinner Liverpool = Taper Nei. Pompey går til pause med ledelse, får så et tvilsomt idømt rødt kort som følge av to gule, så snur Liverpool det på slutten. I called it, again... haha nå vet jeg ikke om du kødda men skjer det igjen skal jeg faen meg gråte! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Arsenal = VinnerUnited = Vinner Chelsea = Vinner Liverpool = Taper Nei. Pompey går til pause med ledelse, får så et tvilsomt idømt rødt kort som følge av to gule, så snur Liverpool det på slutten. I called it, again... haha nå vet jeg ikke om du kødda men skjer det igjen skal jeg faen meg gråte! Selvsagt skjer det. Tipper vinnermålet er en fin deflection. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Noen spess grunn til at MU - WH begynner 21, mens noen av de andre begynner 20.45? Det er jo et kvarter lenger å vente det Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Noen spess grunn til at MU - WH begynner 21, mens noen av de andre begynner 20.45? Det er jo et kvarter lenger å vente det PL-kamper pleier jo å begynne 21:00. Synes ikke det er noe problem å vente et kvarter ekstra. For da kan man sitte å se kampene som begynner 20:45 mens det er pause i 21:00-kampene! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Tipper Hull får seg en grundig reality check. 5-1 til the Blues. Når det gjelder Arsenal-kampen så klarer jeg ikke å kjenne en magefølelse en gang, så mye gleder/gruer jeg meg til kampen! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Nei. Pompey går til pause med ledelse, får så et tvilsomt idømt rødt kort som følge av to gule, så snur Liverpool det på slutten. I called it, again... Hvis det skjer, så melder jeg meg ut av statskirka. Seriøst. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Nei. Pompey går til pause med ledelse, får så et tvilsomt idømt rødt kort som følge av to gule, så snur Liverpool det på slutten. I called it, again... Hvis det skjer, så melder jeg meg ut av statskirka. Seriøst. Hva har det med statskirka å gjøre? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Nei. Pompey går til pause med ledelse, får så et tvilsomt idømt rødt kort som følge av to gule, så snur Liverpool det på slutten. I called it, again... Hvis det skjer, så melder jeg meg ut av statskirka. Seriøst. Skal visst være ganske vanskelig å melde seg ut av statskirken, spar deg for bryet. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 OlaTK: Fordi Gud er Liverpool supporter vel. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Arsenal = VinnerUnited = Vinner Chelsea = Vinner Liverpool = Taper Lol? Man U-supporter? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Han er Manchester United supporter ja. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Eller Arsenal supporter, eller Chelsea supporter! Eneste sikre: Hvertfall ikke liverpool supporter! Han er Manchester United supporter ja. RESPECT!!! Skal slutte å kalle liverpool for nedverdigende navn for en god stund!!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Eller Arsenal supporter, eller Chelsea supporter! Eneste sikre: Hvertfall ikke liverpool supporter! Se på navnet: Gamebatov Hvilken spiller i Arsenal/Chelsea slutter på "batov"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå