Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ikke vanskelig å finne store navn i denne kampen nei. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Come on Puyol! Puyol har for øvrig spilt en helt fantastisk kamp. All respekt til den mannen! Kommer til å bli grusomt trist når han legegr opp Lenke til kommentar
Corey Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Puyol..Hard mot di harde,men Drogba-pinglete så fort han får en takling på seg. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Puyol..Hard mot di harde,men Drogba-pinglete så fort han får en takling på seg. Drogba var faktisk overraskende mye (så og si hele kampen) på beina i dag. Han slo til og med en Arsenal-dude i fysisk duell på kanten der. Søren ikke verst. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) For en miss av Messi! Og for en ball av Alves. La Liga ass, ekstremt mange gule og røde kort. Endret 29. november 2009 av iRoman Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Herregud så jeg lo når Drogba voldtok høyrebacken til Arsenal i en løpsduell. Fyren kommer løpende inn fra siden fra et godt stykke unna Drogba, men hadde ikke sjanse i helvete. For en miss av Messi! Og for en ball av Alves. Grusomt. Hvis kampen ender 1-1 nå så tror jeg ikke Messi har det så bra med seg selv i kveld. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Det tror jeg var den mest utrolige 1-0 kampen jeg har sett. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 stonebro: Er enig. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Gratulerer med 900 spenn Herr Brun Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Gratulerer med 900 spenn Herr Brun Gratulerer ja Herr Brun. For en forrykende kamp var morsomt å få sett en slik kamp, både Ronaldo og Messi skulle putta. Jeg er ekstremt glad for at kjøpelaget Real Madrid tapte mot Barcelona i kveld. Endret 29. november 2009 av Schjellin Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Huntelaar med to mål de siste to minuttene for Milan. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Blir det tur til SA i sommer likevel? Skal jaggu opprette meg en egen Irland tråd om det blir VM plass. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hvis dette blir beste praksis fremover så vil det få noen interessante ringvirkninger. Feildømte straffer skal tas hensyn til osv osv. Hvis de skal begynne å ta slike ting i etterkant blir de hvertfall nødt til å begynne med videodømming og gi dommerne en sjanse... Er ikke alle hoveddommere som har linjedommere som følger like godt med som han United hadde på lørdag Ser for meg potensialet her: Tre lag møtes i finalen i FA-cupen fordi ene laget fikk et Henrymål mot seg og krever å få være med helt fram. :!: Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Haha! Elsker han Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Tror Bullard er en svært viktig spiller for garderobekulturen Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Veigar Pall Gunnarsson returnerer til Stabæk etter mislykket sesong i Nanacy Trur Pall Gunnarsson er eit godt kjøp for Stabæk. Dei har mista Kobayashi, så at Pall Gunnarsson returnerer til klubben er eit stort kupp for klubben. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Kobayashi til Start på lån hadde vært en drøm, så fort klubben blir reddet Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Ser ut som hodet til Bullard er stiftet på når han løper, legg merke til det neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå