Sameboe Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 ...altså ALL generell fotballprat som ikke passer inn i ditt eget lags egen tråd! Fra førstepost Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Vi har en kategori for Norsk fotball også, ergo er slikt overflødig her. Om du derimot vil snakke om 2. divisjon fra Bosnia eller noe skal ikke jeg si noe. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Vi har en kategori for Norsk fotball også, ergo er slikt overflødig her. Om du derimot vil snakke om 2. divisjon fra Bosnia eller noe skal ikke jeg si noe. Ja, men har vi no fotballpub i den norske tråden? Nei! Det har vi ikke! Gidder ikke prate om det i en Lyn tråd der det kanskje er to som leser, og Adeccotråden 2010 er heller ikke opprettet... Sorry, men jeg poster her fordi jeg faktisk har lov... Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Vi har en kategori for Norsk fotball også, ergo er slikt overflødig her. Om du derimot vil snakke om 2. divisjon fra Bosnia eller noe skal ikke jeg si noe. Ja, men har vi no fotballpub i den norske tråden? Nei! Det har vi ikke! Gidder ikke prate om det i en Lyn tråd der det kanskje er to som leser, og Adeccotråden 2010 er heller ikke opprettet... Sorry, men jeg poster her fordi jeg faktisk har lov... Vi har en Tippeliga 09-tråd der det i aller høyeste grad passer inn. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Vi har en kategori for Norsk fotball også, ergo er slikt overflødig her. Om du derimot vil snakke om 2. divisjon fra Bosnia eller noe skal ikke jeg si noe. Ja, men har vi no fotballpub i den norske tråden? Nei! Det har vi ikke! Gidder ikke prate om det i en Lyn tråd der det kanskje er to som leser, og Adeccotråden 2010 er heller ikke opprettet... Sorry, men jeg poster her fordi jeg faktisk har lov... Vi har en Tippeliga 09-tråd der det i aller høyeste grad passer inn. Hvorfor passer det inn der? Tippeligaen 09 er over den! Lyn er enten Adecco eller andre divisjon... Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Om Lyn går konkurs kan en spørre seg om det er relevant å nevne dem i det hele tatt. Den tråden er ikke stengt, nettopp slik at det går an å snakke om hendelser som skjer i ettertid. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Vi har en kategori for Norsk fotball også, ergo er slikt overflødig her. Om du derimot vil snakke om 2. divisjon fra Bosnia eller noe skal ikke jeg si noe. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 HAHAHAHA. Fantastisk Giallo. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Dette er relevant for økonomien i andre land og andre ligaer da dette betyr at Lyn ikke lenger fostrer verdensklassespillere. Derfor er dette relevant. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Dette er relevant for økonomien i andre land og andre ligaer da dette betyr at Lyn ikke lenger fostrer verdensklassespillere. Derfor er dette relevant. Takk for at du kom med et poeng, fremfor diskusjon om hvorvidt det passer/ikke passer inn i Norsk fotball-kategorien Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Deilig at det snart er PL igjen. Så er det mulig å få noe ut av dagen... Lenke til kommentar
JRL Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 werder bremen mot wolfsburg på gang nå. eurosport 2 for di som har det, kan bli en bra kamp. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 I dag skulle en hatt Canal +. Ikke ofte de har en sånn sendeplan. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Du kan jo alltids betale 159,- + 159,- + 79,- og se de på canal plus sin web-TV. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Har RiksTV og muligheten til å abonnere der, men har ikke særlig med penger, pluss at jeg har eksamen i morra, så like greit å avstå. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Du kan jo alltids betale 159,- + 159,- + 79,- og se de på canal plus sin web-TV. Koster kampene seriøst 159 kroner per stykk? Du kødder? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Er en del siders lesing som hadde gått med til de kampene ja Det skulle vært slik at man ved visse dager som i dag kan få canal plus i pakken sin. Altså på samme måter som web-TV, men bare gjennom dekoderen/TVen. Du kan jo alltids betale 159,- + 159,- + 79,- og se de på canal plus sin web-TV. Koster kampene seriøst 159 kroner per stykk? Du kødder? Kødder ikke. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Canal + Web-TV er grisedyrt. Jeg føler egentlig at det burde vært gratis for oss Canal + kunder ettersom de snyter meg for altfor mye Serie A. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Herlig fotballsøndag anført av Kettering Town – Leeds United. (14.45) Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Har RiksTV og muligheten til å abonnere der, men har ikke særlig med penger, pluss at jeg har eksamen i morra, så like greit å avstå. RiksTV får jo heller ikke alle Canal + sport kanalene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå