Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi har en kategori for Norsk fotball også, ergo er slikt overflødig her. Om du derimot vil snakke om 2. divisjon fra Bosnia eller noe skal ikke jeg si noe.

Ja, men har vi no fotballpub i den norske tråden? Nei! Det har vi ikke! Gidder ikke prate om det i en Lyn tråd der det kanskje er to som leser, og Adeccotråden 2010 er heller ikke opprettet... Sorry, men jeg poster her fordi jeg faktisk har lov...

Lenke til kommentar
Vi har en kategori for Norsk fotball også, ergo er slikt overflødig her. Om du derimot vil snakke om 2. divisjon fra Bosnia eller noe skal ikke jeg si noe.

Ja, men har vi no fotballpub i den norske tråden? Nei! Det har vi ikke! Gidder ikke prate om det i en Lyn tråd der det kanskje er to som leser, og Adeccotråden 2010 er heller ikke opprettet... Sorry, men jeg poster her fordi jeg faktisk har lov...

Vi har en Tippeliga 09-tråd der det i aller høyeste grad passer inn.

Lenke til kommentar
Vi har en kategori for Norsk fotball også, ergo er slikt overflødig her. Om du derimot vil snakke om 2. divisjon fra Bosnia eller noe skal ikke jeg si noe.

Ja, men har vi no fotballpub i den norske tråden? Nei! Det har vi ikke! Gidder ikke prate om det i en Lyn tråd der det kanskje er to som leser, og Adeccotråden 2010 er heller ikke opprettet... Sorry, men jeg poster her fordi jeg faktisk har lov...

Vi har en Tippeliga 09-tråd der det i aller høyeste grad passer inn.

Hvorfor passer det inn der? Tippeligaen 09 er over den! Lyn er enten Adecco eller andre divisjon...

Lenke til kommentar

Er en del siders lesing som hadde gått med til de kampene ja :p

 

Det skulle vært slik at man ved visse dager som i dag kan få canal plus i pakken sin. Altså på samme måter som web-TV, men bare gjennom dekoderen/TVen.

 

Du kan jo alltids betale 159,- + 159,- + 79,- og se de på canal plus sin web-TV.

Koster kampene seriøst 159 kroner per stykk? Du kødder?

Kødder ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...