Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Hva tror folk blir resultatene på søndag?

 

Everton - Liverpool kan gå begge veier tror jeg. Jeg hadde holdt en knapp på Liverpool-seier, men når vant dette laget egentlig sist en kamp? :) Veldig usikker. Jeg ville nok satt penger på uavgjort. (1-1)

 

Arsenal - Chelsea tror jeg avhenger av om Arsenal har dagen eller ikke. Den driven Chelsea er inne i nå krever det noe spesielt for å stoppe (selv om man alltid har denne såkalt "blåmandag"-kampen etter en rekke gode resultater). Jeg tror denne også kan fort ende med uavgjort, selv om jeg selvsagt håper Arsenal vinner.

 

Barcelona - Real Madrid blir ganske åpen. Normalt ville jeg sagt Barcelona hands down, men siden Zlatan og Messi i beste fall er usikre så blir det nok noe mer jamnt denne gangen. Uavgjort her også er ikke så usannsynlig.

 

U-U-U. 33 i odds.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

B - Everton har to strake tap i PL (bank borte mot United, og tap borte mot Hull) - Liverpool er dårlige for tiden, men vant borte sist i CL, og vil bevise at de i iallefall er sjefen i sin egen by.

B - Arsenal har skader, men spiller god fotball. Tror uansett et formsterkt Chelsea blir vanskelig å stoppe. Ble 1 - 4 i fjor.

U - Barca med noen kanskje-spillere. Er alltid intense oppgjør. Jeg tror Real klarer å få med seg ett poeng her.

 

Ville dog holdt meg unna disse kampene på oddsen.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar
B - Everton har to strake tap i PL (bank borte mot United, og tap borte mot Hull) - Liverpool er dårlige for tiden, men vant borte sist i CL, og vil bevise at de i iallefall er sjefen i sin egen by.

B - Arsenal har skader, men spiller god fotball. Tror uansett et formsterkt Chelsea blir vanskelig å stoppe. Ble 1 - 4 i fjor.

U - Barca med noen kanskje-spillere. Er alltid intense oppgjør. Jeg tror Real klarer å få med seg ett poeng her.

 

Ville dog holdt meg unna disse kampene på oddsen.

Jeg spilte på dem utelukkende for å krydre fotballsøndagen litt. Er som sagt penger jeg anser som tapt uansett.

Lenke til kommentar

Chelsea fortsatt uten Drogba, Lampard, Ballack? Tror ikke de tar Arsenal på Emirates da. Barcelona tror jeg derimot vinner, Real har jo stort sett vært ræva i hele år. Vinner jo alle kamper 1-0. De scorer maks ett på Camp Nou da, og Barcelona scorer alltid på hjemmebane.

 

Ville heller satt U i Arsenal - Chelsea og H på Barca - Real. Liverpool bør virkelig valse over Everton, så det skal være en B.

Lenke til kommentar
Den går aldri inn.

Tja. Hvorfor ikke? Barca - Real på Nou Camp er temmelig bankers, og jeg har stor tro på at Liverpool tar revansj i Merseyside-oppgjøret. Det er Chelsea-Arsenal som er mest usikker, og der better jeg med hjertet.

For all del, sjansene er små (derav dårlige odds :roll: ), men å påstå at den "aldri" går inn er å overdrive.

 

Det er penger jeg har råd til å tape, anyways.

 

Barcelona er nettopp nede i en formkurve, Messi og Zlatan er vel ikke meldt 100% og har slitt med (små)skader, og det er enda flere som har vært ute. Real Madrid har Ronaldo tilbake, omtrent alle i troppen er på plass og etter den begredlige cup-exiten og kampene mot Milan har vi vunnet 2 kamper hvis hukommelsen stemmer. Real Madrid leder også tabellen som setter et større press på Barca, noe Pep har sagt at han er litt utilpass med iforhold tl at de skulle vært serieleder.

Husk at nå vant de 2-0 mot Inter..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...